Geisha- /treenikuulista
Osaako av neuvoa minkälaiset kuulat kannattaisi hankkia alakerran lihasten treenaamiseen? Aikaisempaa kokemusta ei ole mistään kuulista. Yksi lapsi, synnytyksestä nyt n. 8kk. Paikat ei mitenkään hirvittävän löysät, mutta itsestä ainakin tuntuu että treenattavaa silti olisi. Miehen mielestä ei juurikaan eroa aikasempaan, tai sitten ei uskalla myöntää. ;) Eli sellaiset kuulat hakusessa, joilla paikat saisi timmeiksi, kuulista tuleva nautinto ei niin tärkeää..
Kommentit (26)
http://www.kaalimato.com/catalog/King%20Size%20Balls%20-%20Suuremmat%20Geishakuulat_p_4898.html
Minä ostin juuri viikko sitten nämä. Näitä suositeltiin synnyttäneelle mutta ovat kyllä tosi isot. Ei minulla ainakaan ollut vaikeuksia pitää niitä sisällä.. nyt mietinkin, että pitäisikö ostaa pienemmät.
Laitoin nyt Cats Eyes harjoituskuulat tilaukseen. Saa nähdä millaiset ovat käyttää..
http://www.kaalimato.com/catalog/Cats+Eyes+-+Harjoituskuulat_p_2410.html
Jos tuolta kaalimadosta jotain tilaa niin onko se paketti ihan normi vai lukeeko päällä KAALIMATO?
Ei lue. Mutta mitä sitten vaikka lukisikin?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:09"]
Jos tuolta kaalimadosta jotain tilaa niin onko se paketti ihan normi vai lukeeko päällä KAALIMATO?
[/quote]
Edes lapussa ei lue kaalimato, edes pienellä. Lähettäjän nimi on seksikaupoissa aina joku neutraali.
No eimua ainakaan kiinnosta alkaa selittämään omille esiteineille että miksi paketti jossa lukee KAALIMATO tulee äitille. Mun lasten ei tarvitse tietää jos tilailen itselleni kyseisestä paikasta jotain. Eikä muuten postinjakajankaan kun on tuttu ihminen..
Paketti tulee postiin tai automaattiin :)
No paikallinen postikin on tuttuja täynnä eli ei tarvii niittenkään tietää mun tilauksia mutta hyvä jos ei paketissa mue KAALIMATO :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:52"]
onko joku ensikertalainen ottanut sellaiset kuulat, joissa ei ole ulosvetonarua?
[/quote]
Itse sain sellaiset narulliset isot möllykät vuosia sitten. Huonot. Niitten kanssa pitäisi jumpata niin, että kiskoo siitä narusta kaikilla voimillaan ja sitten pidättää lihaksilla kuulia. Kauhean vaivalloista. Paras "ilo" noista kuulista oli se, että oppi rentouttamaan lihaksensa jotta sai ne pois. Eivät siis todellakaan itsestään tippuneet, vaan sai kiskoa ja rentouttaa lihakset tietoisesti. Olen synnyttänyt 2 lasta alakautta, enkä todellakaan erityisen tiukka.
mitä pienemmät ja painavammat, sitä tehokkaampi. mulla ei ainakaan pysy tuommoset n. 2cm metalliset kovin kauaa, vaikka synnyttämätön. sinunapteekista saa edullisia. jos pysyy helposti vaikka kuinka kauan, voi lähteä esim kävelylle tai juoksulenkille, kuulemma jumpassakin jotkut pitää.
-Nainen 19v-
Miksi niitä kuulia sitten täytyy pitää sisällään jos ne kerran pysyvät siellä ihan itekseen. Ikäänkuin olisivat siellä vaan säilössä? Ymmärrän että niistä on apua jos niiden sisällä pysyminen vaatii työtä.. Että mennään jumppaan ja kuulien kanssa eikä muka yhtään tarvii supistaa!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:09"]Laitoin nyt Cats Eyes harjoituskuulat tilaukseen. Saa nähdä millaiset ovat käyttää..
http://www.kaalimato.com/catalog/Cats+Eyes+-+Harjoituskuulat_p_2410.html
[/quote] mulla on nämä. Ja jokin aika sitten reteilinkin omassa ketjussa, miten hyvin pysyvät 3kk synnytyksen jälkeen.
Minulla on instrusta ostetut kuulat. Sinne on come-lantionpohjalihasteen kehitetty juttu. Sitä on helpompi oppia käyttämään. Kuulia en itse asiassa paljoakaan käytä, vaan comea.
Miten niillä edes treenataan? Pitääkö kuulia pystyä liikuttelemaan emättimessä ylös ja alas? Mielestäni en ole mitenkään erityisen tiukka, mutta vaikka miten pienen kuulan, vaikka 1 mm x 1 mm laittaisin emättimeen, niin siellä olis ja pysyis, vaikka olisin rentona. Eli ilmeisesti tarkoitus ei ole pidätellä vaan tehdä jotain edestakaisliikettä?
Mä en ikinä oikein hiffannut niitä. Tuolla ne on vessan kaapissa olleet iät ajat. Treenaan tässä palstaillessa ja milloin missäkin ja mun mielestä hyvä niin. IIhan hyvän treenin voi vetää ilman kuuliakin, missä vaan eikä tarvitse huolehtia että jotain tipahtaa lahkeesta julkisesti. Joku kuulafanaatikko vois koittaa perustella miksi mun tulis kaivaa kuulat treeniin mukaan..?
olisiko jollain kokemuksia?