Mitä synnyttäneellä naisella enää tekee?
Kroppa pilaantunut täydellisesti, alapää käyttökelvoton, ja luultavasti tukkakin lyhenee, kun "se on niin helppo." Mitä sellaisella naisella enää tekee?
Kommentit (76)
Ne jotka "ottaa" naisen, vaikka sitten aasialaisen, ne joutuu ottamaan just sen kuka tuollaisen jämämiehen nipin napin kelpuuttaa :D osanottoni.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:30"]Otin aasialaisen naisen. Sanoivat, että pippelini kuin viides elementti. Hän on parempi ja innokkaampi sängyssä. Suomalaiset läskit naiset ovat sängyssä kuin valaita hiekkarannalla. Tämä oli jo loukkaus valaita kohtaan, heillä on vielä vähemmän karvojakin.
[/quote]otit aasialaisen kun et kotimaista saanut ja nainen sai oleskeluluvan ja häipyi sen jälkeen vai?
[/quote]
Parempaa seksiä pattayalta saa kuin kotimaasta. Siellä naiset pitävät huolta itsestään. Läskit ja löysät alapäät eivät kuulu kuin suomeen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:30"]Otin aasialaisen naisen. Sanoivat, että pippelini kuin viides elementti. Hän on parempi ja innokkaampi sängyssä. Suomalaiset läskit naiset ovat sängyssä kuin valaita hiekkarannalla. Tämä oli jo loukkaus valaita kohtaan, heillä on vielä vähemmän karvojakin.
[/quote]
tarkoitat kai "ostin aasialaisen naisen"
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 11:30"]
Miten ilkeät puhua noin? Eikö sulla ole äitiä?
[/quote]
Kyllä monesti miehistä sanotaan, että mitä kaljamahaisella erektiovaivaisella pappalla tekee, hommaa nuori panomies. Tällöinkin voi kyseenalaistaa naisen isä-arvostuksen?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:46"]
[/quote]
tarkoitat kai "ostin aasialaisen naisen"
[/quote]
Ostin suomessa kun törmäsin peppupihtariin. Jos ei saa muuten niin salasuhteilla.
Mitä ihme porukkaa täälläkin oikein on. Ilmeisesti vielä jossain apinakaudella eläviä. Evoluutio ei ole vielä joidenkin ihmisten kohdalla edennyt sitä tahtia mitä normiväestössä. Pelkkä muna pilluun aivotoiminta on niin jälkeen jääneiden ajatusmaailmaa.
Jos se on edes hyvä siivoamaan, niin kyllähän se siinä vielä jonakin menee. Etkä sinä enää kuitenkaan parempaakaan saa, pidä vaan hyvänäsi (jos pystyt... )
Mä luulen, että tää "löysä pillu" -aloitustehtailija on yksi ja sama tyyppi, jolla on liian pitkä kesäloma eikä jaksa olla ulkona helteessä. Että ei oo muuta tekemistä kuin aloittaa aina sama aihe, ja eukot tarttuu siihen kuin kala syöttiin.
Eijaksaenäääää.....
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:06"]Hei miespuolinen. Näkee, että sinut on passattu pilalle. Se synnyttänyt nainen hoitaa, huolehtii lapsista. Mitähän jos kaikki naisten työt laittettaisiin miesten tehtäväksi? Kyllä loppuisi turhat puheet ämpäreistä ja mukeista. Tähän maailmaan mahtuu hieman enemmän ja kiinnostavempiakin asioita kuin miniatyyrinakkisi ympärimitta.
[/quote]
Elätkö 1950-luvulla?
[/quote]
Eikös nämä naista halventavat puheet ole ennemmin sitä vuosikertaa?
[/quote]
miesviha on sallittua palstalla. miesviha.
Ei näy kropassani äitiys ja tukkakin on pitkä.
Ap, oletko tosissasi vai onko tämä provo? Käytät naisesta sanoja "käyttökelvoton" ja "mitä sellaisella tekee", aivan kuin puhuisit jostain vanhasta huonekalusta, vaatteesta tms. Sinun mielestäsi siis nainen ei ole ihminen vaan esine, joka on olemassa ainoastaan sinun käyttöäsi varten. Surullista, jos joku todella ajattelee noin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:06"]
Ap, oletko tosissasi vai onko tämä provo? Käytät naisesta sanoja "käyttökelvoton" ja "mitä sellaisella tekee", aivan kuin puhuisit jostain vanhasta huonekalusta, vaatteesta tms. Sinun mielestäsi siis nainen ei ole ihminen vaan esine, joka on olemassa ainoastaan sinun käyttöäsi varten. Surullista, jos joku todella ajattelee noin.
[/quote]
onhan mieskin vain lompakko / elari ?
Joo, hiukset oli lyhyet jo ennen kaksosia, ja alapää on yhtä tiukka kuin aina, nuorena esikoisen synnytin alakautta, ja synnytyksen jälkeen kun tikit oli parantuneet, tuntui kuin olisi taas neitsyt. Siitä on jo 20 vuotta, ja alapää edelleen tiukka. Enkä usko että muillakaan naisilla niin paljon löystyy, täytyy olla että miehellä on erittäin ohut vehje. Mun miehellä on ihan normaalikokoinen, ja välillä ottaa ihan kipeää kun on niin ahdasta jos on ollut pidempi tauko.
Minkälaisten ihmisten kanssa te oikein hengaatte, jos mies on pelkkä lompakko ja nainen reikä? Olkaa ennemmin yhdessä sellaisen kanssa, jota RAKASTATTE, silloin ei ole väliä reiän, kalun tai lompakon koolla!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:57"]
Mä luulen, että tää "löysä pillu" -aloitustehtailija on yksi ja sama tyyppi, jolla on liian pitkä kesäloma eikä jaksa olla ulkona helteessä. Että ei oo muuta tekemistä kuin aloittaa aina sama aihe, ja eukot tarttuu siihen kuin kala syöttiin.
Eijaksaenäääää.....
[/quote]
Nämä ketjut naurattavat aina. Aika moni täällä pahoittaa mielensä löysän pillunsa takia. Pitää hakea mustaa kikkeliä kun kotimainen ei tunnu miltään.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:57"]
Eijaksaenäääää.....
[/quote]
Nämä ketjut naurattavat aina. Aika moni täällä pahoittaa mielensä löysän pillunsa takia. Pitää hakea mustaa kikkeliä kun kotimainen ei tunnu miltään.
[/quote]
Unohtu sana ENÄÄ.
Musta ehkä pahinta näissä ketjuissa on nää "kyl mul vaan on vielä tiukka pillu, miehellä ihana muna ja pitkät hiuksetki löytyy" - vastaukset.
Onko näihin provoihin pakko lähteä mukaan?
Minä pilalle mennyt ihminen. Molemmat halusimme lasta. Minä se olen se, jolle kävi huonosti. Vartalo ja itsetunto mureni samalla kun piti tulla se maailman suurin onni elämään, joka tekee elämästä tarkoituksellista. Mieheni yritti olla kiva ja mukava, mutta kaikesta tuli vain enemmän riitaa kun pitää yrittää. Mieheni ja minä, kumpikin teimme paljon virheitä ja päähäni jäi varmasti musta-aukko. Maailma oli just tota: Miksi minulle kävi näin? Miksi miksi miksi. En enää ikinä voi nauttia elämästä aidosti. Välillä olin niin maassa, että mietin todellakin kuolemaa, itsemurhaa. En vielä tänäänkään voi olla puhtaasti iloinen vaan osa minua estää minua elämästä kuin muut. Sitten on vielä näitä, jotka huutelevat: Mitä synnyttäneellä naisella enää tekee!!?. Kannattaa miettiä koko raskausasiat ennen kuin aloittaa puuhastelut asian eteen.
Paljonkin kaikenlaista!
mies 30 cm
Aina tästä samasta aiheesta joku pienimunainen mies jaksaa jauhaa.... Pane sinä vain teinejä tai toisia miehiä niin ei tarvi tästä asiasta itkeä.