Mitä synnyttäneellä naisella enää tekee?
Kroppa pilaantunut täydellisesti, alapää käyttökelvoton, ja luultavasti tukkakin lyhenee, kun "se on niin helppo." Mitä sellaisella naisella enää tekee?
Kommentit (76)
Miten ilkeät puhua noin? Eikö sulla ole äitiä?
Nyt taitaa jollain olla tosi paha huomionkipeyskohtaus!
Voihan sitä lapsia saada synnyttämättäkin, tietää AV.
Mikäs sinun ongelmasi on? Olet jäänyt ilman äitisuhdetta? Tai isäsi on kasvattanut sinusta omankuvansa, kamalan sellaisen?
Meidän naisten onneksi on olemassa ihan oikeita miehiäkin :)
Ne puhuukin niin paljon. Realdoll on tiukempi ja hiljaisempi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 11:27"]
Kroppa pilaantunut täydellisesti, alapää käyttökelvoton, ja luultavasti tukkakin lyhenee, kun "se on niin helppo." Mitä sellaisella naisella enää tekee?
[/quote] Lisää lapsia?
Menepä teini pyörimään vaikka fröpelin palikoiden nettisivuille.
Ehkäpä se synnyttänyt hoitaa niitä lapsia, ehkä jopa sinun lapsiasi,jos sulle käy joskus niin hyvä tuuri, että isäksi pääset.
Sen on luonto tarkoittanut. Ne ketkä eivät ole synnyttäneet saavat helpommin lapsia kun ovat niin tiukkoja. Jätti pillu ei tunnu missään, sama kuin hakkaa kikkeliä mukissa.
levinnyt alapää on levinnyt. piste.
Onko siis tällainen 40+ synnyttämätön nainen jotenkin oleellisesti parempi?
Minäkin pidin synnyttäneen naisen pillua aika hyödyttömänä aiemmin, olin kohdannut vain hyvin löystyneitä synnyttäneitä. Kun oma nainen sitten aikansa synnytti, oletin käyvän samoin, mutta kattia kanssa, melkein yhtä tiukka se on nyt kuin sitä ennen.
Mutta mitä tekee sinulla tämä maailma, paremmat ihmiset kuolevat mutta sinä kelvoton saat elää? Kysyy nimierkki 49 v nainen, ihana vaimo, yhden äiti ja yhden mummi
Hei miespuolinen. Näkee, että sinut on passattu pilalle. Se synnyttänyt nainen hoitaa, huolehtii lapsista. Mitähän jos kaikki naisten työt laittettaisiin miesten tehtäväksi? Kyllä loppuisi turhat puheet ämpäreistä ja mukeista. Tähän maailmaan mahtuu hieman enemmän ja kiinnostavempiakin asioita kuin miniatyyrinakkisi ympärimitta.
joo, ei meilläkään kovasti puristus muuttunut. vaikka semmonenki mötkäle sieltä putkahti.
semisti on avoimempi reikä jos tarkkaa tutkailee.
onneks naisenki kroppa reagoi liikuntaan :)
muuten lipsahtais tuhkaluukun puolella niinku kerran kävi synnyttäneen kanssa :D
paras vielä ku akka orkun jälkeen niin uupunut ettei osannu mitään
reagoida vaikka tuhkaluukkunu siinä työstin.
Mene uimahallissa miesten saunaan ja kysy. Tosin tuolla asenteella saatat saada kaupanpäälle sakinhivutusta.
pakko sanoa että minulla on tiukempi kuin ennen! olen harjoitellut lantionpohjan lihaksia, ei mitään ongelmia sillä alueella, kroppa on kunnossa kuntosalin ansiosta, minulla on kaksi pientä lasta ja olen kolmekymppinen
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:08"]
Mene uimahallissa miesten saunaan ja kysy. Tosin tuolla asenteella saatat saada kaupanpäälle sakinhivutusta.
[/quote]
miehet kyllä nauraa saunassa äideille.
mies
Rakastaa naistaan kaikesta huolimatta, koska on kuitenkin halunnut itsekin lapsia? Antaa naiselle omaa aikaa jotta tämä ehtii huolehtimaan itsestäänki eikä vain lapsesta (ja miehestä).