Mitä mieltä 35+ miehestä, jolle ei kelpaa lapsia hankkinut nainen?
Minusta tuohon ikään mennessä pitäisi jo ymmärtää, että melkein kaikilla niitä lapsia on jo hankittuna. Mikä niissä lapsissa niin paljon hiertää, ettei voi edes treffeillä käydä?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisistä naisista, joita 35-vuotias mies voi kohtuudella odottaa tapailevansa, selvästi alle puolella on lapsia. Ei ole siis edes mitään teoreettista syytä tyytyä lisääntyjiin.
30-40-vuotiailla naisilla muka alle puolilla lapsia :D
Vai ajattelitko, että miehien kohdalla suhteeseen sopiva suunnilleen samanikäinen nainen on aina nuorempi?
20-40-vuotiaista sinkuista alle puolella on lapsia.
Ap ei voi kohtuudella odottaa tapailevansa alle kolmekymppistä naista.
Saa haluta vaikka 18 vuotiasta supermallia tyttöystäväkseen. Ihan vapaasti - hyvä vaan jos tietää mitä haluaa.
Se miten hyvin onnistuu ei ole minun murheeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisistä naisista, joita 35-vuotias mies voi kohtuudella odottaa tapailevansa, selvästi alle puolella on lapsia. Ei ole siis edes mitään teoreettista syytä tyytyä lisääntyjiin.
30-40-vuotiailla naisilla muka alle puolilla lapsia :D
Vai ajattelitko, että miehien kohdalla suhteeseen sopiva suunnilleen samanikäinen nainen on aina nuorempi?
20-40-vuotiaista sinkuista alle puolella on lapsia.
Ap ei voi kohtuudella odottaa tapailevansa alle kolmekymppistä naista.
Kun olin 35-vuotias, tyttöystäväni oli 23. Kolmikymppiset miehet voivat aivan hyvin tapailla alle 30-vuotiaita naisia.
Alle 30-vuotiaita sinkkuja on niin paljon enemmän kuin yli 30-vuotiaita, että vaikka vain vähemmistöosuus tuon ikäisistä naisista on kiinnostunut vanhemman miehen tapailemisesta, määrällisesti heitä on silti hyvin paljon.
Lasten hankkiminen nyt on sellainen elämäntapavalinta, josta koituu seurauksia. Jos niitä seurauksia ei ole valmis kestämään, kun ne kohdalle osuvat, ei kannata hankkia lapsia.
Se on hyvä jos tietää jo valmiiksi mihin itsestä on ja mihin ei. En itsekään ottaisi miestä jolla on lapsia, omani ovat jo aikuisia. Jos ei löydy niin sitten ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän, että ei se yksinhuoltaja ole mikään namupala. Lapsi pyörii kaikissa suunnitelmissa ja jollain tavalla sen isääkin pitää sietää kuvioissa. Kyllähän tuon ikäisiä lapsettomiakin vielä on jopa sellaisia, jotka haluavat perheen.
Aika harva nainen, jola on lapsia, on yksinhuoltaja. Kyllä suurin osa on yhteishuoltajuudessa, eli lapset osan aikaa myös isällään. Yh:ksi leimaaminen on jotenkin niin väsynyttä.
Juuri näinhän se on, Suomessa on todella vaikea saada yksinhuoltajuutta. Itse sain, kun asianajajan avulla todistin ex-mieheni epäkelvoksi huoltajaksi. En tunne enkä ole edes kuullut itseni lisäksi kenestäkään yksinhuoltajasta. Muutenkin itsepärjääviin naisiin joilla ei ole miestä suhtaudutaan vihamielisesti. Ihmeellistä. Itse en miestä ota vaivoikseni, kun pärjään taloudellisesti ja muillakin tavoin hyvin. Ottajia kyllä olisi kun olen hyvännäköinen ja hoikka. Vihaa tulee kun torjun tuttavuudet. Ei se mitään, elämä on ihanaa näin :)
jopa on palstalla jalat leveillä tyttöjä jopa naisia. sitten aletaan arpomaan isää. tyhmin valitaan. onneksi suomeenkin on tulossa pakollinen isyys testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on ilmiönä erittäin mielenkiintoinen, että lapsettomat ihmiset puhuvat kuinka eivät voisi tapailla naista jolla on lapsia. Tai se, että puhutaan yksinhuoltajasta ikään kuin sellainen vaihtoehto olisi tarjolla mutta sitä ei haluta. Luuleeko nämä ihmiset olevansa taivaanlahjoja ihmisille joilla niitä lapsia on. Hyvin suuri todennäköisyys että teillä ei ole minkäänlaista vientiä rakkausrintamalla, kun olette vieläkin tässä vaiheessa elämäänne.
Eivät luule. He eivät vaan halua haaskata kummankaan osapuolen aikaa treffailemalla ihmistä, jonka kanssa jutusta ei voi tulla mitään. Ja toiset oppii muidenkin virheistä ja eivät halua pariutua ihmisen kanssa, jonka on jo muut ovat testatteet ja todenneet parisuhteeseen sopimattomaksi.
No ihan samalla tavalla nämä lapsettomat sinkut on testattu ja havaittu käyttökelvottomaksi mikäli yhä ovat ilman suhdetta ja lapsia. Takana voi olla montakin parisuhdetta. Vai väitätkö että ihan sinkkuja ovat olleet lähes 40-vuotiaaksi asti?
Jos mies ei halua naista jolla on lapsia, niin sehän on hyvä asia etteivät väkisin pariudu lapsellisten naisten kanssa. Kyllä sitä pitää omia lapsiaan arvostaa enemmän kun parisuhdetta eikä tuoda heidän elämään uutta miestä joka ei heitä halua elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.
Lasten iällä ei useinkaan ole merkitystä.
Millä sitten? Onko nainen tosiaan mielestäsi pilalla, jos hänellä on lapsia?
Jos nainen on hankkinut lapsia, se tarkoittaa että arvomme, eettiset katsantokantamme ja elämäntapamme ovat voimakkaasti ristiriidassa keskenään. En koskaan seurustelisi tällaisen naisen kanssa. Onko hän silloin "pilalla", lienee näkemyskysymys.
Naisena ja äitinä kommentoin että olen samaa mieltä. Minulla ei ole mitään yhteistä ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia. En voisi edes harkita. Näen lapsettomat ihmiset jotenkin itsekeskeisinä ja keskenkasvuisina. Miksi kukaan ihminen, jolla on lapsia, haluaisi ihmisen, jolla niitä ei ole?
Mä näen keskenkasvuisena ihmiset, jotka pitävät lapsia aikuisuuden mittarina. Noh, yleensä se alempi luokkaa on se, joka lisääntyy aktiivisemmin.
Lapset eivät ole aikuisuuden mittari, mutta kyllä ihminen, jolla on lapsia, on saanut ihan erilaisen kokemuksen vastuusta kuin ihminen, jolla niitä ei ole. Tämä on nykyisin todella yleistä, että lapseton ihminen kuvittelee olevansa jotenkin korkeammalla tasolla kuin ihminen, jolla on lapsia. Tuntuisi, että joku on pielessä sellaisen ihmisen mielenterveydessä tai itsetunnossa.
Tämä sinun kommentteisi todistaa juuri päinvastaista. Lapselliset nostavat itsensä lapsettomien yläpuolelle ja esittelevät panopokaaleitaan joka puolella ja vaativat huomiota ja erityisokeuksia. Eivät tyhmät tajua, että muut eivät ole kiinnostunut heidän lapsistaan ja eivät ole halukkaita osallistumaan heidän lapsiprojektiinsa.
Onneksi sinulla ei ole lapsia, jos se on kerta "panopokaali" 😂 Kuule, ei kukaan perheellinen (oli puolisoa tai ei) ole kiinnostunut tämäntasoisesta keskustelusta edes, saati siitä, että joku lapseton sinkku pyörisi mukana kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on ilmiönä erittäin mielenkiintoinen, että lapsettomat ihmiset puhuvat kuinka eivät voisi tapailla naista jolla on lapsia. Tai se, että puhutaan yksinhuoltajasta ikään kuin sellainen vaihtoehto olisi tarjolla mutta sitä ei haluta. Luuleeko nämä ihmiset olevansa taivaanlahjoja ihmisille joilla niitä lapsia on. Hyvin suuri todennäköisyys että teillä ei ole minkäänlaista vientiä rakkausrintamalla, kun olette vieläkin tässä vaiheessa elämäänne.
Eivät luule. He eivät vaan halua haaskata kummankaan osapuolen aikaa treffailemalla ihmistä, jonka kanssa jutusta ei voi tulla mitään. Ja toiset oppii muidenkin virheistä ja eivät halua pariutua ihmisen kanssa, jonka on jo muut ovat testatteet ja todenneet parisuhteeseen sopimattomaksi.
No ihan samalla tavalla nämä lapsettomat sinkut on testattu ja havaittu käyttökelvottomaksi mikäli yhä ovat ilman suhdetta ja lapsia. Takana voi olla montakin parisuhdetta. Vai väitätkö että ihan sinkkuja ovat olleet lähes 40-vuotiaaksi asti?
Ihan hyvin ovat voineet olla sinkkuja lähes 40-vuotiaksi asti. Ja jos eivot ole, ovat kuitenkin olleet lapsellisia älykkäämpiä, kun ovat osanneet viheltää pelin poikki ennen lasten tekoa. Lapselliset toisella kierrokksella olevat ovat aina huonompi diili kuin lapsettomat sinkut, koska ovat lisääntyneet kenen tahansa kanssa.
Jokainen saa valita millainen kumppani olisi itselle mieleinen. Itsekään en halua lisääntynyttä miestä ja olen nainen, 34 vuotias.
Kyllä menee jos lasten isä ei ole kuvioissa tai pitäytyy hyvin asiallisella linjalla. Taas on wilmasta tullut viesti ja siitä pitää huutoräyhätä exän kanssa 40min puhelimessa jokatoinen ilta. En katsoisi paria iltaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kenelläkään olisi mitään kriteereitä ja kaikki olisivat valmiit olemaan kenen tahansa kanssa, ei toisaalta mikään tuntuisi miltään. Joten hyvä vaan, että ihmisillä on kriteereitä, olivat ne sitten mitä tahansa.
Juuri siksi, että ihmisillä on näitä niin kutsuttuja kriteereitä, minua ihmetyttääkin kuinka he sitten "ehdottomat kriteerit" omaavat ylipäätään ajautuvat sellaiseen seuraan, jossa eivät missään olosuhteissa halua olla? Se, jos mikä on iso red flag.
Ajautuivat, koska joku heikon markkina-arvonsa tajuava äiti-ihminen on peitellut lapsiaan, jotta saisi miehen kiinni. Miten se, että uskoo valehtelevaa mammaa voi olla red flag?
Niinkö sinä luulet? Ja Aijaa, nykyisin leikitään siis "miehen nappausta", josta miehet ovat sitten täysin tietämättömiä. Varokaa vaan ja olkaa tarkkana niissä yökerhoissa. Tiedä vaikka jonkun paidan alla on salamatkustaja. Minun mielestäni näistä jutuista huomaa sen, että miehillä ei ole mitään tasoa naiselle. On vaan näitä "kriteereitä"... 🙃
En vielä ole lukenut ketjua, mutta ymmärrän erittäin hyvin ihmistä, joka ei halua elämänkumppania, jolla on lapsia. Olin itse 35-vuotiaana kouluikäisten lapsen äiti enkä enää olisi aloittanut alusta miehen kanssa, jolla on ihan pieni lapsi. 40+ vuotiaana en olisi alkanut enää ylipäänsä miehen kanssa, jolla on alaikäisiä lapsia tai joka vasta haaveilee niistä.
Jos ei halua lapsiperhe-elämää niin ei halua. Ei tarvitse haluta. Minulle olisi ollut helvettiä alkaa vielä 40+ vuotiaana viettää kesälomia ja viikonloppuja lasten ehdoilla. Olisin toki voinut seurustella miehen kanssa ja tapailla häntä vain hänen lapsivapaillaan, mutta mieluummin olin miehen kanssa, jolla oli jo aikuinen lapsi, joten pystyimme olemaan yhdessä niin paljon kuin halusimme.
Ennen kaikkea yhdenkään lapsen ei pidä joutua elämään sellaisen ihmisen kanssa, jolle hän on vain "rasite".
Ei tarvi edes miettiä. Normaalia. Täysin normaalia on vaatia tuollaista. Puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on.
Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä.
Varmaan joo, jos tosiaan tilastossa on mukana kaikki naiset 18-vuotiaasta kuolemaan asti. Veikkaan, että 35-vuotias mies ei hae naista näin laajasta ryhmästä.
No mua ei 35-vuotiaana lapsettomana naisena kiinnostanut tippaakaan miehet joilla lapsia. No jos joku tosi ihana olis vienyt jalat alta niin ehkä se olis menetellyt, että sinänsä mitään periaattellista ei ollut isejä kohtaan. Mutta ei vaan kiinnostanut.. koin kai että elämäntilanne vaan niin eri mun kanssa. Mutta en ollut vela vaan perhehaaveet oli mullakin. Löysin sitten 5 vuotta itseäni nuoremman lapsettoman miehen jonka kanssa elettiin pari vuotta lapsettoman pariskunnan ”huoletonta” elämää ja perustettiin sitten perhe yhdessä.
Olen eri, mutta voihan tuo sinkkujen kohdalla hyvinkin pitää paikkansa. Koska niistä keskimäärin kolmekymppisinä lapsia saaneista pikkulasten äideistä iso osa kuitenkin on parisuhteessa. Sinkuissa voi olla isompi osa lapsettomia - osa heistä ei haluakaan lapsia, osa sitten hankkii lapsia vasta vähän myöhemmin, osa ei muuten vaan saa lapsia.