Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa olla neitsyt?

Vierailija
21.07.2021 |

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt että miksi joku haluaa tarkoituksella olla neitsyt? Mitä hyötyä ja iloa siitä mahtaa olla? Olen itse 24-vuotias ja yli 200 seksikumppania takana ja täytyy kyllä sanoa että olisi elämä ollut todella surkeaa ja alakuloista jos olisin jonain neitsyenä joutunut elämään. En voi siksi ymmärtää että minkä ihmeen takia joku tarkoituksella haluaa romuttaa oman seksielämänsä ja olla neitsyt?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSI KUULUU: Vain Avioliittoon , olen sen verran itsenäinen ja kunniallinen nainen , etten Alennu Maailmaan vanhemman ammatin asemaan, aloittajan kirjoituksesta , päätellen hän on valinnut ammatikseen Juuri tämän Onnea vaan urallesi.!

T. Itsenäinen nainen 46

Vierailija
82/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole kiinnostunut yhdenillanjutuista, enkä miehistä, enkä ole lesbo. Minä ja miehet ei vaan sovita yhteen. Ei henkisesti, enkä tunne heihin vetoa myöskään fyysisesti. Ei ole himoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut tavoitteena olla neitsyt mutta nyt vanhempana se lisää kiihotusta kun alistun alistusleikeissä. Äärimmäisen kiihottavaa olla esim lukittuna siveysvyöhön kun dominoiva nainen nöyryyttää sillä että olen neitsyt.

sub-M33

Vierailija
84/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut sellaista ihmistä, joka olisi kiinnostanut seksikumppanina.

Olisinko ap:n mielestä parempi ihminen, jos olisin harrastanut vastentahtoisesti seksiä vain harrastaakseni seksiä?

Minä kuitenkin pyrin elämään iloista, vapaata ja mahdollisimman nautinnollista elämää.

Vierailija
85/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aadruska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen neitsyt vasten tahtoani

N26

No tämähän ei ole mahdollista. Kuka tahansa nainen saa seksiä jos niin vain haluaa.

Tämän väitteen kirjoittajan pitää kertoa, mikä on hänen määritelmänsä sanalle 'nainen'.

Vierailija
86/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä nyt on niin lystiä, että sitä pitäisi harrastaa.

M43

Vierailija
87/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö kun joku ei antanut?

No mulla on ollut yli 200 seksikumppania että aika moni on kyllä antanut. Miksi oletat että jokin asia ärsyttäisi jos ihmettelen ja kummastelen. Ei vain oikein käy järkeen että joku haluaisi tahallaan romuttaa oman seksielämän. Mitä siitä saa? Rahaa? 

Hyi hemmetti millainen huo**pukki, en koskisi sinunlaiseesi pitkällä tikullakaan.

T. Neitsytnainen

Vierailija
88/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä löytänyt miestä, jonka kokisin olevan neitsyyteni ja rakkauteni arvoinen. Olisi mukavaa löytää neitsytmies, olisimme molemmat puhtaita ja voisimme antaa toisillemme rakkautta.

Vierailija
89/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä löytänyt miestä, jonka kokisin olevan neitsyyteni ja rakkauteni arvoinen. Olisi mukavaa löytää neitsytmies, olisimme molemmat puhtaita ja voisimme antaa toisillemme rakkautta.

Mistä olet etsinyt? Minulla on sama päämäärä.

Vierailija
90/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä neitsyyden menettämisen jälkeen ole mitenkään erilainen kuin neitsyyden kanssa. Paitsi joillakin immenkalvo repeää, ei sekään kaikilla. Ja joku voi tulla raskaaksi tai saada taudin.

Vierailija
91/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska neitsyenä kelpaat paremmin tietyille ihmisryhmille.

Vierailija
92/93 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt omasta tahdosta, en ole seksuaalinen mutta romanttista rakkautta kaipaava. N32

Vierailija
93/93 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet etsinyt? Minulla on sama päämäärä.

Löysin tämän haulla ja nyt minuakin alkoi kiinnostaa tämä kysymys, vaikka aikani meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi