Miksi joku haluaa olla neitsyt?
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt että miksi joku haluaa tarkoituksella olla neitsyt? Mitä hyötyä ja iloa siitä mahtaa olla? Olen itse 24-vuotias ja yli 200 seksikumppania takana ja täytyy kyllä sanoa että olisi elämä ollut todella surkeaa ja alakuloista jos olisin jonain neitsyenä joutunut elämään. En voi siksi ymmärtää että minkä ihmeen takia joku tarkoituksella haluaa romuttaa oman seksielämänsä ja olla neitsyt?
Kommentit (93)
Helpostihan kuka tahansa saa tuollaisen määrä kasaan, mutta kuka haluaa olla jakorasia?
Olisihan se ollut mukava päästä vähän tuuppaamaan jotaki mutta tässä on ja ollut parempaakin tekemistä mm. tietokoneella pelaaminen ja animen katsominen.
M30 neitsyt
Selitähän AP mitä hienoa tuossa sun 200 "kaadossa" on. Tunnut olevan siitä joistan syystä ylpeä? Minulla on ollut about 20 seksikumppania elämässäni ja sekin on mielestäni ainakin puolet liikaa. Mielelläni olisin jättänyt noista kerroista monet pois, koska ei yhden yön jutuista yksinkertaisesti saa mitään irti. Onneksi olen nyt naimisissa ja seksi rakkaan vaimoni kanssa on ihanaa.
M37
Olen harrastanut pari kertaa seksiä enkä tuntenut mitään?
Minä en saa seksistä mitään irti jos en ole rakastunut
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa seksistä mitään irti jos en ole rakastunut
Sama. Tai jos se toinen osapuoli ei ole rakastunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei suinkaan aina ole "joutumisesta", vaan ihan omasta valinnasta. Itsellä olen uskovainen ja tarjouksia neitsyyden viemisestä tuli paljon ennen kun löysin aviomieheni.
Sanoisin, että voi tyttö-raasu <3 Olet jakanut intiimeintä osaa itsestäsi niin, että se on väistämättä kovettanut sinua. Mutta todennäköisesti olit tunnevammainen jo ennen, koska muuten et pystyisi katsomaan itseäsi rakastaen ja arvostaen peilistä.
Hedonismi ei kanna pitkälle, pahaa pelkään että romahdus tulee vielä sinullekin. Tsemppiä, ja muista että Jeesus rakastaa sinuakin ja haluaa antaa sinulle hyvän sisällön elämääsi <3
Tyttö? Mistä sä nyt päättelit että olisin tyttö saatika nainen? Olen ihan 24-vuotias mies. Ps, Jeesus harrasti myös orgioita.
Poika-raasu sitten <3
ps. J ei harrastanut orgioita, hassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö kun joku ei antanut?
No mulla on ollut yli 200 seksikumppania että aika moni on kyllä antanut. Miksi oletat että jokin asia ärsyttäisi jos ihmettelen ja kummastelen. Ei vain oikein käy järkeen että joku haluaisi tahallaan romuttaa oman seksielämän. Mitä siitä saa? Rahaa?
Eli olet saanut rahaa myymällä itseäsi? Luultavasti toivoisit olevasi vähemmän käytetty, kun ajatuksesi menevät neitsyeiden "ihmettelyyn".
Kysymykseesi vastaan, että tahdoin olla neitsyt avioliittoon asti, koska minulle seksi ei ole tekninen suoritus, jota harrastetaan satojen kumppanien kanssa, vaan elämän osa-alue, johon kuuluvat rakkaus, herkkyys, sitoutuminen ja vastuu kumppanista.
Harrasta sinä seksiä ja anna toisten olla harrastamatta
Vierailija kirjoitti:
Itse olen neitsyt vasten tahtoani
N26
No tämähän ei ole mahdollista. Kuka tahansa nainen saa seksiä jos niin vain haluaa.
No jos on syntynyt 23.8 - 22.9 välisenä aikana, niin on vähän pakko olla. Itsehän olen leijona, heinäkuun lopussa kun olen sattunut syntymään..
Aadruska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
No tämähän ei ole mahdollista. Kuka tahansa nainen saa seksiä jos niin vain haluaa.
Ja tämä on paskapuhetta, koska en ole saanut vaikka olen halunnut. T. Se keski-ikäinen neitsyt
Aadruska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Tämä on totta. Riittää vain nähdä vähän (paljon) vaivaa timmin kropan ja aloittellisuuden parantamisen eteen. Miehille sekään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Aadruska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Tämä on totta. Riittää vain nähdä vähän (paljon) vaivaa timmin kropan ja aloittellisuuden parantamisen eteen. Miehille sekään ei riitä.
Mä en ole ollut yhtään sen menestyneempi miesten suhteen vaikka on ollut timmi kroppa. Aloitteellisuuslaan ei ole mikään tae, jos kukaan ei ole kiinnostunut susta. Ihan tälläsiä perusasioita, miten ihmeessä ne kuvitelmat ei ikinä kohtaa realiteettien kanssa. Jos olet sosiaalisesti paska, eikä edes se ulkonäkö kompensoi niitä luonteen puutteita niin ei ketään kiinnosta vaikka alkaisit roikkumaan joka paikassa miesten perässä. Myös se on hupaisaa, että nämä toitottajat "kaikki naiset saa" fraaseineen tarkoittavat vain niitä vetovoimaisia naisia ja ne nukkavierummat eivät saa ajatustakaan heiltä.
Kaiken tämän jälkeen on muistettava, että kaikille ei sovi se yhden yön pano, vaan seksiin tarvitaan luottamusta.
Olipa "yllättävää" että aloitus on miehen tekemä.
Joitakin ihmisiä ei kiinnosta seksi ollenkaan (aseksuaalit). Joillakin on uskonnollinen vakaumus. Joitakin kyllä kiinnostaa, mutta eivät ole löytäneet sopivaa kumppania. Ja naisen näkökulmasta katsottuna seksiin, vaikka se parhaimmillaan voikin olla suuri ilo elämässä, liittyy niin paljon järkyttäviä, tuskallisia ja rumia ilmiöitä, että en yhtään ihmettele että joku päättää pysyä erossa seksistä yksinkertaisesti itseään suojellakseen.
Aadruska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Melko lailla kuka tahansa, oli hän mies tai nainen, saanee seksiä jos itse kelpuuttaa kumppaniksi ihan kenet tahansa. Kyllä varmaan minäkin rumana keski-ikäisenä naisena saisin seksiä jos menisin vaikka johonkin näistä lähiseudun räkälöistä päivystämään. En kuitenkaan katso sitä mitä sieltä voisin saada sen arvoiseksi että niin tekisin.
Aloittaja olet Sairas mene lääkäriin!!!
Tuo Ei ole tervettä !!
Mene lääkäriin !
Hyi helvetti Vaikka kannat AIDSia!
Minä olin 24 vuotiaana neitsyt, eikä se haitannut minua yhtään. En vaan ollut tavannut ketään, jonka kanssa olisin halunnut harrastaa seksiä.
Nyt olen 52v, ja olen harrastanut seksiä paljon. Minua ei yhtään haittaa, että kaikki seksikokemukseni ovat olleet saman ihmisen kanssa. Tunnen edelleen seksuaalista vetoa tätä kyseistä henkilöä kohtaan.
Yleensä nämä seksiä pitkin kyliä harrastavat ovat vielä erittäin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia tyhjäpäitä. He näkevät naisen/miehen ainoastaan seksiobjektina eikä tunteellisena ihmisenä.