Miksi joku haluaa olla neitsyt?
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt että miksi joku haluaa tarkoituksella olla neitsyt? Mitä hyötyä ja iloa siitä mahtaa olla? Olen itse 24-vuotias ja yli 200 seksikumppania takana ja täytyy kyllä sanoa että olisi elämä ollut todella surkeaa ja alakuloista jos olisin jonain neitsyenä joutunut elämään. En voi siksi ymmärtää että minkä ihmeen takia joku tarkoituksella haluaa romuttaa oman seksielämänsä ja olla neitsyt?
Kommentit (93)
En miä nyt tiiä haluanko vai en, satun vaan olemaan kun avioliittoon ole mennyt enkä irtonaisempiin suhteisiin ala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä seksistä on jos ei aio lisääntyä?
Mitä hyötyä lisääntymisestä on? Sehän vaan veis multa rahaa ja aikaa. Ja tuo mitä? No ei sitten yhtään mitään.
Eipä se seksikään muuta tee kuin vie aikaa ja ehkä myös rahaa. Ei tuo yhtään mitään.
Ai miten muka vie rahaa? No ei ole kyllä seksi vienyt multa yhtään rahaa.
Tuossa ei puhuttu sinusta. Osa käy maksullisissa ja se vie rahaa. Lisäksi osa on sen verran herrasmiehiä, ettei välittömästi työnny sisään, vaan esim. tarjoaa päivällisen tai kahvit ennen puuhia. tai vie jopa useammille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan varmaan halua olla neitsyt mutta jotkut pelkäävät seksiä.
Minä haluan olla. En pelkää seksiä, mutta ei millään tasolla kiinnostakaan. Ennemminkin ällöttää ajatus, että pitäisi genitaaleja hinkata vastakkain tms. Olen oikein tyytyväinen neitsyenä elämiseen.
N38
Minulle neitsyys tuntuu hyvin luonnolliselta – ”haluamisesta” en koe sen olevan kiinni. ”Miksi haluat olla neitsyt?” tuntuu kysymyksenä yhtä oudolta kuin ”Miksi haluat lempivärisi olevan vihreä?”; se ei ole mitään mitä olen erikseen valinnut tai halunnut, niin vain *on*.
Kyse on pikemminkin siitä, mitä *en ole* halunnut – tässä tapauksessa sitä seksiä. :D Mutta sekin on vain yksi asia muiden joukossa: en halua myöskään koiraa, omistusasuntoa, reppureissuelämyksiä, tila-autoa, tai vaikkapa blenderiä. En koe, että elämästäni puuttuu mitään, vaikkei minulla noita monelle ihmiselle ”tavallisia” asioita olekaan.
Jotkut myös herää seksuaalisuuteensa vähän myöhempänä. Mä olin nuorempana ujo, arka ja en uskalatanut päästää ketään lähelleni. "Vasta" noin 28-vuotiaana alkoi haluttamaan läheisyys sekä seksi toisen ihmisen kanssa. Oon varmaan AP:n mielestä elänyt väärin
Ei onnistu kun on sekundatissit, miehillä lerpahtaa ennenkuin perille asti pääsee :(
Biologinen fakta, katsos.
Monestakin syystä :)
Toisaalta kyse ei useinkaan olisi siitä, että haluaa nimenomaan olla neitsyt, vaan siitä, että sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt, eikä halua seksiä kuin vain rakkaan kanssa.
Usko tai älä, mutta monilla on ihana elämä, JOPA vaikka on vielä neitsyt ;) Se ei romuta seksielämää, vaan päinvastoin tekee siitä entistä merkityksellisempää sitten, kun rakas kumppani on löytynyt.
Säästyy kohdunkaulan syövältä, kun ei koskaan harrasta seksiä ilman kondomia ja suusyövältä, kun ei harrasta suuseksiä. Kiva elää syövätöntä elämää. Aika kova hinta seksistä saada syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen neitsyt vasten tahtoani
N26
Sama
M28
Vierailija kirjoitti:
Monestakin syystä :)
Toisaalta kyse ei useinkaan olisi siitä, että haluaa nimenomaan olla neitsyt, vaan siitä, että sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt, eikä halua seksiä kuin vain rakkaan kanssa.
Usko tai älä, mutta monilla on ihana elämä, JOPA vaikka on vielä neitsyt ;) Se ei romuta seksielämää, vaan päinvastoin tekee siitä entistä merkityksellisempää sitten, kun rakas kumppani on löytynyt.
Juurikin näin. Ja jos haluaa, voi nykyään harrastaa seksiä yksinkin, ilman häpeää ja sokeutumisen pelkoa.
En ole eläissäni nähnyt edes viittäkymmentä ihmistä, joiden kanssa olisi tehnyt mieli hinkata alapäitä yhteen. En ymmärrä siksi tuota kahta sataa. Kaikki kelpaa?
Kyse ei suinkaan aina ole "joutumisesta", vaan ihan omasta valinnasta. Itsellä olen uskovainen ja tarjouksia neitsyyden viemisestä tuli paljon ennen kun löysin aviomieheni.
Sanoisin, että voi tyttö-raasu <3 Olet jakanut intiimeintä osaa itsestäsi niin, että se on väistämättä kovettanut sinua. Mutta todennäköisesti olit tunnevammainen jo ennen, koska muuten et pystyisi katsomaan itseäsi rakastaen ja arvostaen peilistä.
Hedonismi ei kanna pitkälle, pahaa pelkään että romahdus tulee vielä sinullekin. Tsemppiä, ja muista että Jeesus rakastaa sinuakin ja haluaa antaa sinulle hyvän sisällön elämääsi <3
Vierailija kirjoitti:
En ole eläissäni nähnyt edes viittäkymmentä ihmistä, joiden kanssa olisi tehnyt mieli hinkata alapäitä yhteen. En ymmärrä siksi tuota kahta sataa. Kaikki kelpaa?
Missä ihmeen tynnyrissä olet elänyt jos et ole edes sataa seksikästä ihmistä nähnyt?
Olen 29v neitsyt, mutta en koe seksielämäni olevan romutettu. Miksi kokisin? Ihmisillä on erilaisia tarpeita, minun elämässä seksillä saatika parisuhteella ei ole suurta merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei suinkaan aina ole "joutumisesta", vaan ihan omasta valinnasta. Itsellä olen uskovainen ja tarjouksia neitsyyden viemisestä tuli paljon ennen kun löysin aviomieheni.
Sanoisin, että voi tyttö-raasu <3 Olet jakanut intiimeintä osaa itsestäsi niin, että se on väistämättä kovettanut sinua. Mutta todennäköisesti olit tunnevammainen jo ennen, koska muuten et pystyisi katsomaan itseäsi rakastaen ja arvostaen peilistä.
Hedonismi ei kanna pitkälle, pahaa pelkään että romahdus tulee vielä sinullekin. Tsemppiä, ja muista että Jeesus rakastaa sinuakin ja haluaa antaa sinulle hyvän sisällön elämääsi <3
Tyttö? Mistä sä nyt päättelit että olisin tyttö saatika nainen? Olen ihan 24-vuotias mies. Ps, Jeesus harrasti myös orgioita.
Vierailija kirjoitti:
Siis samaa mietin. Itsellä tullut tasan yksi tällainen elämäni aikana vastaan, ja hänen kanssaan sitten sitä teinkin. Toki olen nähnyt muitakin hyvännäköisiä miehiä, mutta kun pelkkä ulkonäkö ei riitä. Lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen tynnyrissä olet elänyt jos et ole edes sataa seksikästä ihmistä nähnyt?
Olen nähnyt varmaan tuhansia seksikkäitä ihmisiä, mutta en ole kokenut tarvetta olla heidän kanssaan alasti. Ihan eri asia.
Voiii hakata hanskaaan yksinäisessä pimeydessään ilman että se edellyttää säännöllisiä velvoitteita ja rakkkaudentunnustuksia niiin että aivot pehmenevät sitämukaan ja jonain päivänä vuotavat korvakäytävää pitkin ulos ja juoksevat pakooon omille teilllleeen ostamaan kiskalta pussikaljaaa närästykseeen.