Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa olla neitsyt?

Vierailija
21.07.2021 |

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt että miksi joku haluaa tarkoituksella olla neitsyt? Mitä hyötyä ja iloa siitä mahtaa olla? Olen itse 24-vuotias ja yli 200 seksikumppania takana ja täytyy kyllä sanoa että olisi elämä ollut todella surkeaa ja alakuloista jos olisin jonain neitsyenä joutunut elämään. En voi siksi ymmärtää että minkä ihmeen takia joku tarkoituksella haluaa romuttaa oman seksielämänsä ja olla neitsyt?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen neitsyt vasten tahtoani

N26

Otahan yhteyttä, niin korjataan asia. m36

Vierailija
22/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö kun joku ei antanut?

No mulla on ollut yli 200 seksikumppania että aika moni on kyllä antanut. Miksi oletat että jokin asia ärsyttäisi jos ihmettelen ja kummastelen. Ei vain oikein käy järkeen että joku haluaisi tahallaan romuttaa oman seksielämän. Mitä siitä saa? Rahaa? 

Negatiivisen raskaus- ja sukupuolitautitestin.

Kun olen mies niin miten voisin antaa positiivisen raskaus testin? Ja toiseks ketä kiinnostaa sukupuolitaudit? On mulla klamydiaa ollut mutta en siihen kuollut. Monet sukupuolitaudit on hoidettavissa täysin ilmaisilla lääkkeillä. Mielummin kannan sukupuolitautia kuin olisin neitsyt. Täytyy olla pelkuri jos pelkää jotain tauteja. 

HIV on tosi kiva tauti. Kannattaa hankkia, jos kokoelmista ei vielä löydy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä seksistä on jos ei aio lisääntyä?

Mitä hyötyä lisääntymisestä on? Sehän vaan veis multa rahaa ja aikaa. Ja tuo mitä? No ei sitten yhtään mitään.

Eipä se seksikään muuta tee kuin vie aikaa ja ehkä myös rahaa. Ei tuo yhtään mitään. 

Vierailija
24/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö kun joku ei antanut?

No mulla on ollut yli 200 seksikumppania että aika moni on kyllä antanut. Miksi oletat että jokin asia ärsyttäisi jos ihmettelen ja kummastelen. Ei vain oikein käy järkeen että joku haluaisi tahallaan romuttaa oman seksielämän. Mitä siitä saa? Rahaa? 

No ei sullalaan kovin ihmeellistä seksiä ole ollut kun koko ajan pitää vaihtaa.

Vierailija
25/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuleva aviomieheni ansaitsee puhtaan morsiamen♥️

Vierailija
26/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä lisääntymisestä on? Sehän vaan veis multa rahaa ja aikaa. Ja tuo mitä? No ei sitten yhtään mitään.

Eipä se seksikään muuta tee kuin vie aikaa ja ehkä myös rahaa. Ei tuo yhtään mitään. 

Ai miten muka vie rahaa? No ei ole kyllä seksi vienyt multa yhtään rahaa. 

Vierailija
27/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa Lapin Patja, jotkut ihmiset arvostavat sitä, etteivät kaikki vastaantulijat kuiskuttele selän takana.

Luuletko ettei pikkupaikkakunnilla etenkin kuiskutella kestä vaan?

Vierailija
28/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jakaa kaikille?

Jakaa?? Taas tämä outo jakamis-termi. Eikai kukaan seksiä haluava jaa seksiä vaan antaa ja saa, molemmat nauttii.

Vierailija
29/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta mitä voin kuvitella on olla miehen spermampari. Ei kiitos, joku muu saa ämpäröidä.

Vierailija
30/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olen neitsyen merkissä syntynyt. 😂

Vierailija
31/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta huoraaminen.

Vierailija
32/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joillekin elämässä on muutakin tärkeää kuin seksi. Kirjoituksestasi paistaa läpi, että sinulle se määrittelee elämän. Siitä vaan, mutta kaikille se ei ole se ykkösasia.

Eikä kaikkia kiinnosta peuhata kenen tahansa kanssa. Jotkut on ronkeleita.

No ei kyllä kuulostanut että ap peuhaa kenen tahansa kanssa! Päinvastoin, ronkelilta kuulosti kun hyvä ulkonäkö tärkeää.

Vierailija
33/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten muka vie rahaa? No ei ole kyllä seksi vienyt multa yhtään rahaa. 

Siinä lukin EHKÄ. Kannattaa panna vähemmän ja opiskella enemmän niin lukutaito nousee vähän tuosta 6-vuotiaan tasosta. 

Vierailija
34/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa AP nyt liioitella seksikumppaniensa määrää yli kahdella sadalla. No, sellaista sattuu.

En usko. Kyllä kokeneitakin on.

Vierailija
35/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tautipesä tuolla määrällä. Mieluummin 0 kuin 200. MGTOW monk modella mennään.

Vierailija
36/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan varmaan halua olla neitsyt mutta jotkut pelkäävät seksiä. 

Vierailija
37/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jakaa kaikille?

Jakaa?? Taas tämä outo jakamis-termi. Eikai kukaan seksiä haluava jaa seksiä vaan antaa ja saa, molemmat nauttii.

Voi kuule, hyvinkin moni jakaa pimpsalooraansa kaikille halukkaille. Kyllähän joulupukkikin jakaa lahjoja. Jakaminen ei poissulje antamista, vaan on itseasiassa hyvinkin usein sen synonyymi. 

Vierailija
38/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että laatu korvaa määrän. En saisi tuollaisesta elämäntavasta yhtään mitään. Itse olisin voinut hyvin jättää sen yhdenkin kumppanin väliin ja odottaa vielä parempaa, mutta harmi kun meni jo.

Vierailija
39/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan varmaan halua olla neitsyt mutta jotkut pelkäävät seksiä. 

Aivan varmasti monikin haluaa olla neitsyt. Aseksuaalit, nunnat, muuten vaan selibaatista pitävät jne. jne. 

Vierailija
40/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40 vuotias neitsyt ja ei tosiaan ole omasta halusta kyse vaan muiden haluttomuudesta minua kohtaan. Sellaista se elämä nyt vaan joillakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan