Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku haluaa olla neitsyt?

Vierailija
21.07.2021 |

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt että miksi joku haluaa tarkoituksella olla neitsyt? Mitä hyötyä ja iloa siitä mahtaa olla? Olen itse 24-vuotias ja yli 200 seksikumppania takana ja täytyy kyllä sanoa että olisi elämä ollut todella surkeaa ja alakuloista jos olisin jonain neitsyenä joutunut elämään. En voi siksi ymmärtää että minkä ihmeen takia joku tarkoituksella haluaa romuttaa oman seksielämänsä ja olla neitsyt?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää jakaa kaikille?

Vierailija
2/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö kun joku ei antanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaa sataa. :)

Vierailija
4/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on ollut yli 200 seksikumppania että aika moni on kyllä antanut. Miksi oletat että jokin asia ärsyttäisi jos ihmettelen ja kummastelen. Ei vain oikein käy järkeen että joku haluaisi tahallaan romuttaa oman seksielämän. Mitä siitä saa? Rahaa? 

Vierailija
5/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa AP nyt liioitella seksikumppaniensa määrää yli kahdella sadalla. No, sellaista sattuu.

Vierailija
6/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa AP nyt liioitella seksikumppaniensa määrää yli kahdella sadalla. No, sellaista sattuu.

Taidat olla vain kateellinen kun et tule koskaan pääsemään minun tasolleni. 

Vierailija
7/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen neitsyt vasten tahtoani

N26

Vierailija
8/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joillekin elämässä on muutakin tärkeää kuin seksi. Kirjoituksestasi paistaa läpi, että sinulle se määrittelee elämän. Siitä vaan, mutta kaikille se ei ole se ykkösasia.

Eikä kaikkia kiinnosta peuhata kenen tahansa kanssa. Jotkut on ronkeleita.

Vierailija
9/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa Lapin Patja, jotkut ihmiset arvostavat sitä, etteivät kaikki vastaantulijat kuiskuttele selän takana.

Vierailija
10/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa olla kaltaisesi jakorasia?

Vierailija
11/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on ollut yli 200 seksikumppania että aika moni on kyllä antanut. Miksi oletat että jokin asia ärsyttäisi jos ihmettelen ja kummastelen. Ei vain oikein käy järkeen että joku haluaisi tahallaan romuttaa oman seksielämän. Mitä siitä saa? Rahaa? 

Negatiivisen raskaus- ja sukupuolitautitestin.

Vierailija
12/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali, muutenkin ihmisten liiallinen lähellisyys ällöttää.

Vierailija
13/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen mies niin miten voisin antaa positiivisen raskaus testin? Ja toiseks ketä kiinnostaa sukupuolitaudit? On mulla klamydiaa ollut mutta en siihen kuollut. Monet sukupuolitaudit on hoidettavissa täysin ilmaisilla lääkkeillä. Mielummin kannan sukupuolitautia kuin olisin neitsyt. Täytyy olla pelkuri jos pelkää jotain tauteja. 

Vierailija
14/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vain kateellinen kun et tule koskaan pääsemään minun tasolleni. 

Ai ala-astetasoisessa provoilussa? Kuka vaan tällä palstalla pääsee sun tasollesi, kultapieni.

Vierailija
15/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen mies niin miten voisin antaa positiivisen raskaus testin? Ja toiseks ketä kiinnostaa sukupuolitaudit? On mulla klamydiaa ollut mutta en siihen kuollut. Monet sukupuolitaudit on hoidettavissa täysin ilmaisilla lääkkeillä. Mielummin kannan sukupuolitautia kuin olisin neitsyt. Täytyy olla pelkuri jos pelkää jotain tauteja. 

No, tuo selitti aloituksen. Otsikon olisi pitänyt olla "miksi joku haluaa olla näin tyhmä kuin minä olen?"

Vierailija
16/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä seksistä on jos ei aio lisääntyä?

Vierailija
17/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti halua olla neitsyt, mutta haluan jakaa sen puolisoni kanssa, sitten kun löydän sellaisen. Irtosuhteet ovat mielestäni kuvottavia, vaikka olenkin mies.

Vierailija
18/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa samalta kuin yläasteen "pahikset" tupakkapaikalla :D Hirveä määrä naisia kaatui joka viikonloppu ja sepä olikin sitten suuri miehisyyden mittari :D

Vierailija
19/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenpahan turvassa kaikilta vastuuttomilta ihmisiltä.

Vierailija
20/93 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä seksistä on jos ei aio lisääntyä?

Mitä hyötyä lisääntymisestä on? Sehän vaan veis multa rahaa ja aikaa. Ja tuo mitä? No ei sitten yhtään mitään.