Lähden festareille ja jätän lapsen isälle hoidettavaksi
Ärsyttääkö av-mammoja kun täällä on yksi mamma, joka ei unohtanut omaa elämäänsä lapsen tulon jälkeen? Lapseni on 7kk ikäinen tyttövauva, jota hoitaa pari yötä isänsä, minä majoitus ystäväni luokse. Samassa kaupungissa sijaitsevat nämä festarit!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:17"]
Just. Oletteko yhdessä lapsen isän kanssa? Jos kyllä, tuskin ainakaan kauaa tolla menolla.. :/
[/quote]
No kyllä olen ja onnellisesti olenkin. En tiennyt, että kaverit pitäisi unohtaa kun pariutuu. :O Voi hyvänen aika, ehkä me kestämme erossa sen 2 yötä :'(((
- Ap
Vähän epävarma lähtösi oikeudesta tunnut kuitenkin olevan, kun tulet kertomaan sen av:lle.
Mikä lapsenvahti se isä taas on? Vanhempi se on niinkun äitikin. Tää "jätin hoitoon" ei mielestäni päde jos äiti lähtee jonnekin ja isä vuorostaan on kotona. Hoho. Taitaa ap olla alle 20v?
Pidä hauskaa! Ja vastaus kysymykseesi: ei ärsytä!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:22"]
Vähän epävarma lähtösi oikeudesta tunnut kuitenkin olevan, kun tulet kertomaan sen av:lle.
[/quote]
En todellakaan ole epävarma, kunhan päätin tehdä aloituksen koska tämä aihe herättää usein mielipiteitä ja keskustelua.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:14"]Ei, ei ärsytä. Minulla ei tällä hetkellä ainakaan ole menohaluja. Viihdyn pikkuisen kanssa kotona. Omani 9 kk. Mutta mene sinä ja pidä hauskaa! Isä osaa yhtälailla hoitaa lastanne.
[/quote]
Alapeukku kun viihdyn kotona lapsen kanssa???
[/quote]
Minä en ainakaan alapeukuttanut. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, menemisessä sekä menemättä jättämisessä ei kummassakaan ole yhtään mitään pahaa.
-ap
Mulla on myös 7kk ikäinen tyttö, enkä millään omasta tahdosta jättäisi häntä vielä pariksi yöksi. En edes yhdeksi. Ei sillä, etteikö isänsä pärjäisi häntä hoitaen, mutta itselleni on tärkeää edelleen imettää monta kertaa päivässä. Ja vaikken imettäisikään en silti kokisi vielä luontevaksi tai millään tapaa tarpeelliseksi olla erossa vauvastani.
Mutta mene sinä ap, jos se kerran on sinulle tärkeä asia. Aivan on oma (ja lapsen isän) valintasi, johon kellään ei ole mitään nokan koputtamista.
Erilaisiahan me ihmiset ollaan :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:22"]
Mikä lapsenvahti se isä taas on? Vanhempi se on niinkun äitikin. Tää "jätin hoitoon" ei mielestäni päde jos äiti lähtee jonnekin ja isä vuorostaan on kotona. Hoho. Taitaa ap olla alle 20v?
[/quote]
Minä en ajattele että isä olisi lapsenvahti. Jotkut sen sijaan ajattelevat, valitettavasti. Olen iältäni 23
Sitten? Minä vahdin ensin omia pikkusisaruksiani alkukesästä, kun oli jotkut karnevaalit tms ja äiti lähti sinne ja nyt loppukesästä kaverin 2,5-veetä ja tän neljää sakemannia melkein koko päivän yksinäni, mitä nyt kaveri välillä soitteli et miten meillä menee.
t. 16v
Mitäs outoa tuossa on? Todella monet tuntemani äidit tekevät noin :)
itsellänikin olisi tuollainen mahdollisuus ja polttelisi lähteä, mutta en tiedä kykenenkö, tulisi niin ikävä omaa rakasta poikaa, joka 6kk :( Jos olen festareilla huono mielisenä ja haluaisin vain lapsen luo, tuskin kaverit arvostaisi. en tiedä vielä kuinka teen
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:17"]Just. Oletteko yhdessä lapsen isän kanssa? Jos kyllä, tuskin ainakaan kauaa tolla menolla.. :/
[/quote]
Jos ero tuler siitä että puoliso lähtee ystävien kanna juhlimaan niin siinä vaiheessa saa tullakin. Ei voi kenenkään maailmaa tuollainen kaatAa paitsi niden jotka haluavat kontrolloida kaikkea mitä puoliso tekee.