Fitfarm Bikini Challenge - kokemuksia?
Otsikko! Elikkäs onko täällä sellaisia, jotka ovat olleet ko. valmennuksessa mukana? Miten meni, millainen ruokavalio on, entäpä treenit, suosittelisitko? Vapaasti kommentteja kehiin, olen nimittäin ihan kahden vaiheilla, että ostaisinko tuon.
Kommentit (61)
Kiva kuulla mielipiteesi, lisää kokemuksia? -ap
Aika vaatimattomia olivat tulokset suurimmalla osalla kevään ryhmässä. Tosi joukossa oli myös muutamia loistavat tulokset saaneita, mutta vähemmistönä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:35"]Aika vaatimattomia olivat tulokset suurimmalla osalla kevään ryhmässä. Tosi joukossa oli myös muutamia loistavat tulokset saaneita, mutta vähemmistönä.
[/quote]
Sehän taas ei johdu ohjeista, vaan niistä jotka ei niitä noudata. Sd ainakin toimii, tosin burnerit ja green tea tabut voi pilata maksan, joten ne kannattaa jättää kauppaan.
No jos on valmis syömään paistettua jauhelihaa/kanaa/vaaleaa kalaa kera makaronin/perunan/riisin 10 viikkoa...:) Lisäksi järjettömät määrät rahkaa/raejuustoa ja marjoja. Itsellä alkoi tökkimään jo parissa viikossa, olisin odottanut valmiita reseptejä mutta ne rajoittuivat melko vähäiseen. Itse olisi pitänyt ideoita ja keksiä uusia ruokalajeja 125grammasta jauhelihaa ja makaronia +kasviksia.
Vatsa ei oikein tottunut tuohon marjojen yms määrään vaikka kuinka sinnikkäästi yritin jatkaa, lisäksi oli nälkää ja kaipasin kastikkeita. Ei jaksanut treenata kunnolla kun oli nälkä ja turvotti.
Vaihdoin sitten normiruokavalioon ja jatkoin treeniohjelmilla, sain hyviä tuloksia, lihas kasvoi ja muokkaantui. Ehkä olisi timmiintymistä tullut enemmän jos olisin jatkanu ruokavaliolla, mutta luulen että siinä tapauksessa olisi leikki jäänyt kesken :D
Eli kaikenkaikkiaan olin treeneihin tyytyväinen, ruokavalioon en.
Ja tosiaan olisin kaivannut enemmän konkreettisia reseptejä, en joka päivälle mutta edes parille päivälle viikossa lounaalle/päivälliselle. Viikkoreseptit oli usein tyyliin "proteiinipannari".
Kutonen
http://hikikinkku.fitfashion.fi/2014/01/15/fitfarm-bikini-challenge-kokemuksia-tuloksia-vinkkeja/ tuossa aika kattava postaus aiheesta. Mut tuskin toimii, jos ei valmis sitoutumaan
Itse olin BC:llä elokuussa 2014 ja sain hyviä tuloksia. Paino ei tippunut, mutta eihän sen tässä kuulukaan. Kauhean moni oli painoloukossa ja kiinnitti huomiota siien vaa'an lukemaan vaikka peili on se oikea lähde tällä valmennuksella. Syksyllä alkaa itsellä Bull's all out.
mulla toimi superdieetissä treenit, ne kiinteytti, mutta paino ei tippunut kun 2kg 8vkossa ja en enää ikinä söisi sellaista määrää lisäravinteita, maksaa niin sairaasti ja haluan syödä enemmän ja vain puhdasta ruokaa, siksipä aloitin VHH-ruokavalion ja tuloksia tulee ja saa syödä ihania ruokia. maaliskuusta -12kg lähtenyt ja kertaakaan en ole nälkää nähnyt, 3ateriaa päivässä, 5-6h välein :)
Se että on lapsia on tekosyy. Mulla 5 ja hyvin toimii!
Onko kellään tuoreempia kokemuksia? Itse suunnittelin lähteväni tuohon 8.5. alkavaan. Onko muita keillä suunnitelmissa, tai ketkä olisi vastikään olleet mukana?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:35"]Aika vaatimattomia olivat tulokset suurimmalla osalla kevään ryhmässä. Tosi joukossa oli myös muutamia loistavat tulokset saaneita, mutta vähemmistönä.
Sehän taas ei johdu ohjeista, vaan niistä jotka ei niitä noudata. Sd ainakin toimii, tosin burnerit ja green tea tabut voi pilata maksan, joten ne kannattaa jättää kauppaan.
Taidatkin olla täällä mainostamassa huonosti menestyvää fitfarmia etkä kyselemässä mielipiteitä tai kokemuksia. Olethan tietysti vain "asiakas"?
Vierailija kirjoitti:
Miten olis pH-dieetti? :) :)
Fitfarmin tollaset perusvalmennukset on ihan ok, bikinit ja superdieetit yms. NIissä on sentään jotain järkeä, syö vähemmän ja liiku enemmän tyyliin ja perusruokavaliota kuntoon.Vaikka ruokaohjeistukset nyt välillä on vähän rahkapainotteista.. Mutta en oikeasti ymmärrä miten ihmiset haksahtaa johonkin pH-dieettiin? Tai siis miten vähän ihmiset ymmärtää kehon toiminnasta. Siis ei tarvi olla mitenkään ravitsemukseen erikoistunut kun ymmärtää, että eihän tossa ole yhtään mitään järkeä jossain pH-dieetissä. Mutta ei kai siitä vaaraakaan ole. Olen ihan iloinen, että joku on onnistunut tekemään noinkin hyvän liikeidean ja keksii lisää tuotteita.
Onnittelut fitfarm ap:lle :-)
Saar taas salamakkaraa leivälle, kun onnistuit yhden fitnessuhrin värväämään.
Lainatkaa tyttöset kirjastosta jokin kirja kuntoiluun liittyen, jos tietoa tarvitsette. Olette upeita otsenänne, ja se että on liikunnallinen riittää niin terveyden kuin vetovoiman puolesta (juu juu, itseä varten, tottakai).
Voin kertoa, että ette kaipaa salaattien (taimuunkaan), punnitsemista. Ette salihousuisen elämämkoululaisen subjektiivista arvioita alavatsan rasvan määrästä. Tai kisoissa 'lajista kiinnostuneen' setämiehen arviointeja (jonka unelma on saada poskihoito hyviä pisteitä vastaan. Helppoa, kun MITÄÄN konkreettisia arviointikriteeristöjä ei ole).
Mutta valinta on teidän. Terveisin, ihan komea mies, jolle kelpaa perusnainen
Edelleen ihan ok valmennnuksia, jossa niillä saadaan läskien paino alas ja kuntoa parempaan suuntaan. Se mikä ainakin bc:ssä on "pelottavaa", että niitä ruokaohjeistuksia annetaan kai kokemuspohjalta ilman riittävää koulutusta. Minä en laske riittäväksi koulutukseksi jotain pt-kursseja. En ole ihan varma voiko fitness-kisoissa menestynyt alkaa neuvomaan tuhansia tyttöjä, jotka eivät osaa edes jauhelihaa paistaa. Kun siellä joukossa on oikeasti sellaisia, joilla ei ole minkäänlaista oikeaa tietoa ravitsemuksesta ja oikeasti joka ryhmässä missä minä olen ollut mietitään, että voinko ihan oikeasti paistaa koko jauhelihapaketin kerralla ja sitten jakaa sen osiin tai, että myydäänkö kaupassa pelkkää valkuaista ja mitä nyt tälle teen (tekis mieli vastata, että kokeile vetästä se ykkösellä alas..). Puhumattakaan, että ymmärrettäisiin miten kroppa toimii tai mitä ravintoaineita oikeasti tarvitaan. Ja sitten valmentajaa uskotaan kuin jumalaa ja vahva kannattajajoukko seuraa ja ohjeistaa sitten asiantuntevasti fb-sivuilla valmentajan ohjeiden mukaan, toimii kuin rikkinäinen puhelin. Ihan hulluja määriä omegaa ja suolaa, kookosöljy ja voi on terveellistä, aamulla pakko niellä se 70g kaurahiutaleita ja toistetaan puhdas ruokavalio-mantraa.
etiuioetuw kirjoitti:
Edelleen ihan ok valmennnuksia, jossa niillä saadaan läskien paino alas ja kuntoa parempaan suuntaan. Se mikä ainakin bc:ssä on "pelottavaa", että niitä ruokaohjeistuksia annetaan kai kokemuspohjalta ilman riittävää koulutusta. Minä en laske riittäväksi koulutukseksi jotain pt-kursseja. En ole ihan varma voiko fitness-kisoissa menestynyt alkaa neuvomaan tuhansia tyttöjä, jotka eivät osaa edes jauhelihaa paistaa. Kun siellä joukossa on oikeasti sellaisia, joilla ei ole minkäänlaista oikeaa tietoa ravitsemuksesta ja oikeasti joka ryhmässä missä minä olen ollut mietitään, että voinko ihan oikeasti paistaa koko jauhelihapaketin kerralla ja sitten jakaa sen osiin tai, että myydäänkö kaupassa pelkkää valkuaista ja mitä nyt tälle teen (tekis mieli vastata, että kokeile vetästä se ykkösellä alas..). Puhumattakaan, että ymmärrettäisiin miten kroppa toimii tai mitä ravintoaineita oikeasti tarvitaan. Ja sitten valmentajaa uskotaan kuin jumalaa ja vahva kannattajajoukko seuraa ja ohjeistaa sitten asiantuntevasti fb-sivuilla valmentajan ohjeiden mukaan, toimii kuin rikkinäinen puhelin. Ihan hulluja määriä omegaa ja suolaa, kookosöljy ja voi on terveellistä, aamulla pakko niellä se 70g kaurahiutaleita ja toistetaan puhdas ruokavalio-mantraa.
Tuossahan se ongelma juuurikin on, että näillä "ammattilaisilla" ei välttämättä olekaan sitä oikeaa ammattitaitoa riittävästi. Fitfarmin yksi päävalmentajista Satu Kalmi kertoi blogissaan olleensa 1.5 vuotta ylirasitustilassa joten kyllä silloin ammattitaito aika huonolta kulostaa jos 1.5 vuotta ollaan tuollaisessa tilanteessa. Ammattivalmentaja varmasti olisi osannut toimia jo paljon aikaisemmin tuon kaltaisen tilanteen välttämiseksi.
Mun kaveri on siellä ja olen siinä sivussa seurannut facebook-ryhmää. Osa kuuluisi mieluummin johonkin terapiaryhmään. Tosi laihat tytöt kauhistelee läskejään ja pelkää syödä ja salilla pakko käydä. En tiedä itkeä vai nauraa.
Itse olen ostanut nuo ihan treeniohjelmien takia, siis BikiniChallenge ja FitBelfie, ja olen tykännyt kovasti. Ruokavaliota en noudata, syön normaalisti ja terveellisesti. Treenit on mielestäni tehokkaita ja mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on siellä ja olen siinä sivussa seurannut facebook-ryhmää. Osa kuuluisi mieluummin johonkin terapiaryhmään. Tosi laihat tytöt kauhistelee läskejään ja pelkää syödä ja salilla pakko käydä. En tiedä itkeä vai nauraa.
Rahat pois epätoivoisilta ja hieman ehkä yksinkertaisilta asiakkailta, siltähän tuo vaikuttaa.
En suosittele. Mielestäni ohjeet olivat sekaiset, videot tehty "matalimman aidan kautta" ja ohjeet eivät mielestäni sopineer tavallisen ihmisen arkeen.