Fitfarm Bikini Challenge - kokemuksia?
Otsikko! Elikkäs onko täällä sellaisia, jotka ovat olleet ko. valmennuksessa mukana? Miten meni, millainen ruokavalio on, entäpä treenit, suosittelisitko? Vapaasti kommentteja kehiin, olen nimittäin ihan kahden vaiheilla, että ostaisinko tuon.
Kommentit (61)
Olin mukana bikini challengessa tammikuussa ja tykkäsin! Paino tippui 10 viikon aikana 7kg. Toki, mikään ei tule helpolla.. Mä olen hoitovapaalla ja teen lenkit rauttaiden kanssa ja onneksi meidän salilla on lapsiparkkii,niin se auttaa paljon! Toki kävin välillä myös iltaisin salilla ja mies oli kotona lapsen kanssa. Ruokavalio on suht runsas, mutta mitään kastikkeita siinä ei tosiaankaan ole. Mielikuvitusta käyttämällä ja maustamalla saa hyviä ruokia tehtyä. Mun suosikit on esim. Pyttipannu (peruna,jauheliha,paprika,sipuli) tonnikalapasta tomaattikastikkeella (tomaattimurskaa saa käyttää) kanarisotto on helppo valmistaa myös. Eli ei tarvitse olla ihan vaan kuivaa kanaa ja riisiä koko 10 viikkoa ;)
Jos on vähääkään aikaisemmin seurannut fitnessympyröitä, niin on mielestäni turhaa maksaa jostain 10 viikon ruoka-aineluettelosta, normi treeniohjelmasta ja vertaistuesta. Kaiken tiedon löytää netistä ihan ilmaiseksi.
Olin itse jossain ilmaisessa gfg-kokeilussa aikoinaan, ihan ok se treeniohjelma oli, ruokatsydeemit tuttua huttua, mutta se porukka oli ihan uskomatonta. Puolet jotain syönishäiriöisiä, suuri osa inhosi rahkaa ja raejuustoa jo valmiiksi ja halusivat tilalle jotain muuta, osa ihmetteli kun paino ei laske vaikkei noudata ohjeita ja ilmapiiri oli hieman kireä ja iloton.
Mutta kaikin mokomin, jos on ylimääräistä rahaa ja haluaa kokeilla. Joitakin ihmisiä ei motivoi muu liikkumaan ja painonhallintaam, kuin että saa maksaa itsensä kipeäksi siitä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:54"]
Jos on vähääkään aikaisemmin seurannut fitnessympyröitä, niin on mielestäni turhaa maksaa jostain 10 viikon ruoka-aineluettelosta, normi treeniohjelmasta ja vertaistuesta. Kaiken tiedon löytää netistä ihan ilmaiseksi.
Olin itse jossain ilmaisessa gfg-kokeilussa aikoinaan, ihan ok se treeniohjelma oli, ruokatsydeemit tuttua huttua, mutta se porukka oli ihan uskomatonta. Puolet jotain syönishäiriöisiä, suuri osa inhosi rahkaa ja raejuustoa jo valmiiksi ja halusivat tilalle jotain muuta, osa ihmetteli kun paino ei laske vaikkei noudata ohjeita ja ilmapiiri oli hieman kireä ja iloton.
Mutta kaikin mokomin, jos on ylimääräistä rahaa ja haluaa kokeilla. Joitakin ihmisiä ei motivoi muu liikkumaan ja painonhallintaam, kuin että saa maksaa itsensä kipeäksi siitä.
[/quote]
Kiitos kommenteistasi. Itse olen fitness-alan harrastaja (tosin amatööri, en kisaile) ja seuraavaksi olisi välidieetin vuoksi. Tämän vuoksi olen miettinyt BC:tä. :) Minulla ei ole just nyt laittaa rahaa omaan pt:een, mutta motivaatio-ongelmia ei ole. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:55"]
Elokuun 2013 BC osallistuneena en voi kehua. Ohjeet oli tosi huonot ja kun kysyi FF tiimiltä neuvoa niin vastaukset oli joko tosi tympeät tai "älä tee mitään mitä ei ole ohjeessa". Ilmeisesti kuitenkin muuttunut nyt vuoden aikana.
Dieetti on RANKKA. Vähän hiilareita ja kaloreita tosi vähän treenin rankkuuteen nähden. Jos jaksat todella kurinalaista elämää 10viikkoa ja olet valmis luopumaan menoista treenien ja ruokailuiden takia, kokeile ihmeessä. Meidän ryhmässä sellaiset ketkä jaksoi panostaa 100% siihen 10 viikkoon sai aikaan todella huikeita tuloksia. Itse en jaksanut, vaan tein noin 3 treeniä viikossa ja söin pääasiassa ohjeen mukaan, mutta lisäten hiilareita, ja 10vk aikana tippui 6kg paino.
[/quote]
Kiitos paljon! :) Osaatko sanoa paljonko ruokavaliossa oli kaloreita ja hiilareita?
[/quote]
Minä olin kans tässä mukana, luulen et kalorit meni 1700 korville mutta treenit tiputti tietty. Kekseliäästi syöt muutakin kuin jauhelihaa ja kasviksia :)
Jossain vaiheessa tuli rajoitus kasviksiin mutta en sitä pystynyt noudattamaan, olisin ollut liian nälkäinen. Paino tippui silti (lisänä oli parit bileillat ja Saksan reissu)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:54"]
[/quote]
Kiitos kommenteistasi. Itse olen fitness-alan harrastaja (tosin amatööri, en kisaile) ja seuraavaksi olisi välidieetin vuoksi. Tämän vuoksi olen miettinyt BC:tä. :) Minulla ei ole just nyt laittaa rahaa omaan pt:een, mutta motivaatio-ongelmia ei ole. -ap
[/quote]
Vähän yli satasella saa jo sinulle itsellesi tehdyn, henk.koht tavoitteisiin laaditun treeni- ja ruokavalio-ohjelman. Tuo BC on jokaiselle ihan samanlainen ja aika perussetti.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:57"]
Elokuun 2013 BC osallistuneena en voi kehua. Ohjeet oli tosi huonot ja kun kysyi FF tiimiltä neuvoa niin vastaukset oli joko tosi tympeät tai "älä tee mitään mitä ei ole ohjeessa". Ilmeisesti kuitenkin muuttunut nyt vuoden aikana.
Dieetti on RANKKA. Vähän hiilareita ja kaloreita tosi vähän treenin rankkuuteen nähden. Jos jaksat todella kurinalaista elämää 10viikkoa ja olet valmis luopumaan menoista treenien ja ruokailuiden takia, kokeile ihmeessä. Meidän ryhmässä sellaiset ketkä jaksoi panostaa 100% siihen 10 viikkoon sai aikaan todella huikeita tuloksia. Itse en jaksanut, vaan tein noin 3 treeniä viikossa ja söin pääasiassa ohjeen mukaan, mutta lisäten hiilareita, ja 10vk aikana tippui 6kg paino.
[/quote]
Kiitos paljon! :) Osaatko sanoa paljonko ruokavaliossa oli kaloreita ja hiilareita?
[/quote]
Minä olin kans tässä mukana, luulen et kalorit meni 1700 korville mutta treenit tiputti tietty. Kekseliäästi syöt muutakin kuin jauhelihaa ja kasviksia :)
Jossain vaiheessa tuli rajoitus kasviksiin mutta en sitä pystynyt noudattamaan, olisin ollut liian nälkäinen. Paino tippui silti (lisänä oli parit bileillat ja Saksan reissu)
[/quote]
Onpa kiva kuulla! :) Mimmosii treenit oli? Mullakin olis vähän muutakin elämää tulossa tässä syksyllä, mutta tekisi mieli silti ottaa ohjeet ja noudattaa sen verran mitä pystyy. -ap
Kuinkahan tuo soveltuu henkilöille joilla ei ole painossa juuri pudotettavaa?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:32"]
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4236782/bikini_challenge
Mietiskelin tuossa aloituksessa bikini challengeen osallistumista, päädyin nyt sitten lähtemään mukaan! Treenejä odotan ennenkaikkea ja niiden suhteen odotukset aika korkealla. Katsotaas miten käy! :)
Tsemppiä hurjasti AP:lle jos päätät osallistua!
[/quote]
Kiitos, oletpa ystävällinen! Hurjasti tsemii myös sulle :)
Mä tykkäsin tammikuun 2014 bikini challengesta. Ruokavalio toimi mulla hyvin ja treenit oli hyviä. Pidin kokonaisvaltaisista treeniohjelmista. Tuloksia tuli mittanauhalla ja lopussa huomasi kyllä ihan valokuvista. Kun noudattaa treeniohjelman ja kuuntelee omaa kroppaa niin varmasti ohjelma toimii. Moni valitti väsymystä ja itsellänikin sitä jossain kohti oli, muutama rautatabletti ja korjaantui sillä. Suosittelen kyllä. Eikä se 99e ole paljoa kun miettii että se on vajaa 10e viikko ja sillä saa saliohjelman, ruokavalio, viikkotreenit.
Sitä bc etraa en suosittele se oli vähän turha mun mielestä, tai itse olin pettynyt siihen.
Tsemppiä treenaamiseen
[/quote]
Kaloreita tuli noin 1400-1600 riippuen oliko treenipäivä vai ei. Hiilarit jäi reilusti alle 100g, ehkä 60-80g/vrk. Dieetin edetessä tuli vaihtoehtoja joko lisätä tai vähentää hiilareita sen mukaan kuinka paljon oli vielä omaan tavoitteeseen matkaa. Eli tosi vähillä hiilareilla meni niihin treeneihin nähden, itse en jaksanut tuolla ruokavaliolla treenata joten treenipäivinä söin paljon enemmän hiilareita ruokien yhteydessä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:18"]
Kaloreita tuli noin 1400-1600 riippuen oliko treenipäivä vai ei. Hiilarit jäi reilusti alle 100g, ehkä 60-80g/vrk. Dieetin edetessä tuli vaihtoehtoja joko lisätä tai vähentää hiilareita sen mukaan kuinka paljon oli vielä omaan tavoitteeseen matkaa. Eli tosi vähillä hiilareilla meni niihin treeneihin nähden, itse en jaksanut tuolla ruokavaliolla treenata joten treenipäivinä söin paljon enemmän hiilareita ruokien yhteydessä.
[/quote]
Kiitti taas! :) -ap
Olin litessä 2013, ja oli pakko jättää se kesken. Ruokamäärät oli ihan älyttömiä ihmiselle, jolla on palleatyrä pohjainen refluksi. Ja kun pyysin apua siellä heidän helppipalstalla, sitä ei tullut, päätin itse pienentää annoskokoja ja jättää syömättä kaikki mikä aiheutti huonoa oloa. Tulos oli se että menkkoja ei kuulunut pariin kk:een. Green tea ja burner aiheutti ihan hirveää närästystä, ja yritäpä toteuttaa treeniä ja syömistä, kun ruokailun jälkeen pitäisi pitää vähintään 2h tauko ennen liikuntaa. Ohjeet olisi ollut ihan kivoja tämmöselle ruokavammaselle, kun niitä oikein mainostettiin!!!!! Kyllä vaan kaikille tolloille, jotla kyseli et voiko he syödä ees vähän karkkia vastattiin... vituttaa.
Onko kukaan aloittamassa 13.10? Millaiset ohjelmat?
Mä kans mietin tähän liittymistä :) Kokemuksia vielä haen.. satanen on aika paljon!
Olin keväällä mukana, tuloksena 7kg. Ja tein niin kuin sanottiin,mitään en soveltanut tai itse säätänyt. Voin suositella
Itse olen 47v ja hoikka. Voin kertoa kaikille suuren salaisuuden hoikkana pysymiseen, ihan ilmaiseksi: syö terveellisesti ja säännöllisesti, jätä kaikki makea ja vaalea leipä + iltasiiderit, nuku hyvin, liiku joka päivä jollakin tavalla, välillä reipas kävelylenkki, käy salilla, juoksua, pilates. Kaikki on kiinni omista valinnoista ja kohtuullisesta itsekurista. Ei tarvita mitään "ihmeellisiä" ruokavalioita eikä kalliita valmennuksia. Hyvin on toiminut ainakin minulla.