Rinnassa uurre/juova ja piinaan tällä turhuudella itseäni taas :(
Mulla on toisessa rinnassa ollut sellanen "aina". Varmaan lähemmäs 10 vuotta ainakin tiän sen olleen. En edes oo varma,kun ekan paniikin otin siitä vasta 2007 kolmosta odottaessa.
Se ei näy aina. Nykyisin todella harvoin ja muuttunut olemattomammaksi,kun rinnat on pienentyneet eikä niin täydet. Ja jos nännit kovettuu tai vähänkin niin se katoo ainakin jos onkin näkynyt ensin.
Nytkään en oo varmaan vuoteen kahteen edes ajatellut asiaa mutta nyt stressaan muita juttuja niin tälläinen nostaa samalla päätään.
Mitää kyhmyä,kuumotusta,ihottumaa tms ei ole.
Kommentit (10)
No mitä siitä sanottiin silloin 2007 kun se tutkittiin?
Ei sitä mitään tutkittu ole ikinä,kun minä panikoin silloin 2007 ihan kaikkea ja kun luin jotain rintasyöpäjuttua lehdestä niin panikoin hetken sitäkin. Mutta koska tiesin sen olleen siinä iätajat niin lopulta rauhotuin.
Oisko ihan raskausarpi vaan? Mulla on tullut niitä murrosiässä reisiin ja pari rintoihin. Hoikemmassa kunnossa ollessa ovat syvempiä ja ohuempia (vähemmän näkyvissä) ja paksuina aikoina matalampia mutta vastaavasti leveämpiä (jolloin erottuvat enemmän). Kysäise ihmeessä lääkäriltä joskus kun muissa asioissa käyt. Tai joltakin kaverilta, aivan varmasti löytyy joku jolta noita venymisarpia löytyy.
Älä hätäile, jos on ollut noin kauan, on häviävän pieni mahdollisuus että olisi jotakin vakavaa! Jos kovasti stressaa, käy lääkärissä, niin on yksi huoli vähemmän. Kyllä sun asiat vielä järjestyvät, ihan varmasti.
Mulla myös tommosia uurretta etenkin toisessa rinnassa. Ultrattu ja mammografia otettu 2 v sitten, kaikki ok silloin. Nyt tuntuu, että uurteita on tullut lisää nännin ympärille, jossa aiempikin uurre on. Hieman huolettaa kyllä. Voikohan ihan ikäänkin liittyä tommoset muutokset? Olen nyt pian 47-v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös tommosia uurretta etenkin toisessa rinnassa. Ultrattu ja mammografia otettu 2 v sitten, kaikki ok silloin. Nyt tuntuu, että uurteita on tullut lisää nännin ympärille, jossa aiempikin uurre on. Hieman huolettaa kyllä. Voikohan ihan ikäänkin liittyä tommoset muutokset? Olen nyt pian 47-v.
Jos tuo on jo tutkittu eikä mitään löytynyt niin olisiko ihan vaaratonta kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla vain sinulle tyypillistä? Uä ja mgr yhdessä on hyvä tutkimus ja jos mitään ei löytynyt uurteeseen liittyen niin ei kuulosta hälyttävälle minusta.
Kannattaa aina tutkituttaa muutokset.
Raskausarven kanssa lääkäriin ja sitten ihmetellään hoitojonoja.
Vierailija kirjoitti:
Raskausarven kanssa lääkäriin ja sitten ihmetellään hoitojonoja.
Ainakaan minulla kyse ei ole raskausarvista.
T. 5
ups