Miksi Lisbet e. ei lue Eeva Kolun blogia?
Viestiä/postausta ei löydy blogista.
Karmea uteliaisuus heräsi!
Kommentit (5)
No niin hän kuitenkin teki. "Entinen elämäni eli miksen lue Eeva Kolun blogia." näkyy blogilistalla viimeisenä postauksena, minkä on mitä ilmeisimmin poistanut.
ap
Alkoi kiinnostaa, hoi nettitietoiset auttakaahan miten tuon kirjoituksen saisi näkyviin! T: Eevan fani
Uppista. No, eikö kukaan tiedä tai huomannut lukea kyseistä postausta??
Tämä asia riipii.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, lainaus-
Kävellessä ajatukset lähtevät liikkeelle. Ja minä mietin: milloin elämästä tuli näin ilotonta suorittamista? Minulla oli ennen paljon rakkaita harrastuksia: luin, kirjoitin, ompelin, kävin elokuvissa. Nyt minulla on työ, perhe, omakotitalo ja tämä blogi, ainoa harrastukseni. Välillä kaipaan entistä elämääni niin että sattuu. Ajan kultaamissa muistoissani se on vähän samanlaista kuin Eeva Kolun elämä. Tiedoksi niille, jotka eivät tiedä kenestä puhun, Eeva Kolu on toimittaja, joka kirjoittaa hauskaa, älykästä ja herkkää blogiaKaikki mitä rakastin. Sen lukeminen on minulle joka kerta lievästi tuskallista. Huonoina päivinä en pysty lukemaan postauksia ollenkaan. Eeva Kolu tuntuu aina tekevän juuri sitä, mitä minä haluaisin sillä hetkellä eniten tehdä. Luetaan kirjaa! Istutaan ystävien kanssa rantakalliolla myöhään yöhön! Tai vain ollaan kotona ja ajatellaan. (Valehtelin siis otsikossa, kyllä minä oikeasti sitä blogia luen.)
Cache, jos toimii-
Miksi sen pitäisi lukea Eeva Kolun blogia? Entä miksi siitä pitäisi erikseen mainostaa lukeeko vai ei?