Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat "servaukset" tai tilanteet, joissa

Vierailija
28.07.2014 |

Niin eli kertokaas tilanteita joissa olette sanoneet jotain nokkelaa ja toinen osapuoli ei keksinyt enää mitään sanottavaa jne.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä kaksi muuta teinipoikaa huusivat uimarannalla mulle että "Mikä jokinorsu sää oot?". Ihan normaalipainoinen lapsihan minä olin niin huusin takaisin että " Hei te pakkasen raiskaamat pulkannarut, teinä en paljon muille huutelis".

Oli näköjään arka paikka kun niin häpeissään lähtivät rannalta :)

Vierailija
2/88 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.sarasvuo ja pipopää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on aika sovinisti, tämä tosin ei haittaa koska en kuuntele puoliakaan hänen juttujaan. Useimmiten en edes reagoi hänen typerään juttujaan. Mutta kerran työkaveri sitten kahvitauolla tokaisi minulle sitten; miksi ostaa koko lehmä jos haluaa vähän maitoa?

Ja koska kyseinen ihminen osaa olla harvinaisen ärsyttävä välillä, tokaisin takaisin "miksi ostaa koko sika jos haluaa hieman makkaraa?"

Ei sanonut mitään. Söi leipänsä ja lähti pois.

Vierailija
4/88 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 13-vuotias kun koulutien varrella minulle vehjettään näytti itsensäpaljastaja. Olin hyvin ujo ja arka tyttö, mutta jostain syystä minua alkoi naurattaa kauheasti ja sanoin sille, että "en viitsisi kyllä noin pientä kauheasti näytellä" ja kävelin nauraen pois. Reaktioni yllätti täysin itsenikin, koska minulle luonteenomaisempaa siinä iässä olisi ollut kiljua ja juosta paniikissa pakoon.

Vierailija
5/88 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:28"]Työkaverini on aika sovinisti, tämä tosin ei haittaa koska en kuuntele puoliakaan hänen juttujaan. Useimmiten en edes reagoi hänen typerään juttujaan. Mutta kerran työkaveri sitten kahvitauolla tokaisi minulle sitten; miksi ostaa koko lehmä jos haluaa vähän maitoa?

Ja koska kyseinen ihminen osaa olla harvinaisen ärsyttävä välillä, tokaisin takaisin "miksi ostaa koko sika jos haluaa hieman makkaraa?"

[/quote]

No tuo ei ollut mikään servaus :D et vaan osaa

Vierailija
6/88 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli mieleen eräs koulumatka. Kävelin kotiin kahden suunnilleen samanikäisen pojan perässä, välimatkaa oli ihan reilusti. Jonkin ajan kuluttua toinen heistä yhtäkkiä kääntyi ja huusi "Mitä sä oikein seuraat meitä? Tiedätkö että oon kerran lyönyt yhtä poikaa rautakangella!" Huusin takaisin että "Osaan minäkin lyödä!" Siihen poika ei enää vastannut, vaan kaksikko jatkoi nopeasti juoksuaskelin eteenpäin, ikään kuin paeten. Nauratti jälkeenpäin oma rohkeus, olin pienikokoinen, kiltti viidesluokkalainen.

Vierailija
7/88 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella yksi poika oli ottanut tavakseen haukkua mua pennuksi. Koulumatkalla tää poika ajoi pyörällä mun takaa ja ohittaessaan huusi: "Varrrro, pentu!" (siis varo, ei varro) Tokaisin takaisin oikein tahallani ärrää sorautellen: "Onko se ärrrrrä niin vaikea sanoa?" Poika jäi ihan hämmentyneeksi ja siihen loppui se kiusaaminen. Olen tästä hiton ylpeä, koska olin ala-asteella tosi ujo ja en puhunut yhtään mitään koulupäivien aikana. Perhana, uskalsinpas kerrankin! Niin ja toki ihmisiä ei saa pilkata puhevikojen takia, mutta koen, että tuossa tilanteessa se oli ihan oikein mokomalle kiusaajalle.

Vierailija
8/88 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:28"]Työkaverini on aika sovinisti, tämä tosin ei haittaa koska en kuuntele puoliakaan hänen juttujaan. Useimmiten en edes reagoi hänen typerään juttujaan. Mutta kerran työkaveri sitten kahvitauolla tokaisi minulle sitten; miksi ostaa koko lehmä jos haluaa vähän maitoa?

[/quote]

[/quote] Mäkin Ihmettelin. Toihan oli samaan asiaan ikään kuin myöntelyä.

Vierailija
9/88 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:33"]

[/quote]

[/quote] Mäkin Ihmettelin. Toihan oli samaan asiaan ikään kuin myöntelyä.

[/quote]

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta tuolla lehmätokaisulla mies ihmetteli, että mihin naista tarvitsee, kun tulee helpommaksi ostaa pillua aina välillä. Kirjoittaja vastasi, että eipä nainenkaan miestä sen kummemmin tarvitse.

Vierailija
10/88 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin kapungilla menossa baariin, kun pari jotain teinikersaa huusi perääni "huora". Käännyin ja vastasin "niin olenkin, ja isäs on huoripukki. Jos et usko, lähetä se mulle kylään niin katsotaan, onko teillä ensi viikolla rahaa ruokaan."

Vierailija
11/88 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olin laivalla niin meidän jalis tiimi oli joutunut servaus tappeluun niin ku yks sano "Mä oon gangsta" sit mä sanoin "Ai gangsta?" "Ei ihme et niit ei oo näkyny vähään aikaan" sit kaikki alko vaan huutaa "OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHH!!!!!!!!!!!!"

Vierailija
12/88 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Servausketju näyttäisi keränneen Vauva-palstan teinit yhteen.. :)

Vierailija
13/88 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kanssa olin baarissa. Eräs kalju mies alkoi rähjäämään siinä ja huusi kaverilleni: "lähe ny jo menee!". Kaverini vastasi tyynesti: "ehkä sun pitäis mennä, ku sun tukkaskin on menny jo"

Vierailija
14/88 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Served ʕಥلಠʔ ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vierailija
15/88 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna karkkia ämmä!

Ojensin pienelle räkänokalle karkkipussin, josta olin syönyt lempparini ja sanoin ole hyvä. Jäi seisomaan paikalleen.

Vierailija
16/88 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J.sarasvuo ja pipopää :D

Sarasvyön luuseri on ikuisesti servattu.

Vierailija
17/88 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää huusin takapenkiltä kerra yhel pitkätukkahevaril Provinssirokin aikaan notta homo. Eikä se voinu siihe mitää, ku oltii nopiaan jo kaukana.

Vierailija
18/88 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kanssa olin baarissa. Eräs kalju mies alkoi rähjäämään siinä ja huusi kaverilleni: "lähe ny jo menee!". Kaverini vastasi tyynesti: "ehkä sun pitäis mennä, ku sun tukkaskin on menny jo"

En tiedä miksi, mutta repesin. :)

Vierailija
19/88 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien koulukiusaamisen jälkeen lakkiaisissa rehtori kertoi jokaisen oppilaan kohdalla oliko kyseinen oppilas kirjoittanut älliä. Minä olin, kiusaajat eivät.

Vierailija
20/88 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien koulukiusaamisen jälkeen lakkiaisissa rehtori kertoi jokaisen oppilaan kohdalla oliko kyseinen oppilas kirjoittanut älliä. Minä olin, kiusaajat eivät.

En ihmettele että kiusattiin tollasta leijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi