Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat "servaukset" tai tilanteet, joissa

Vierailija
28.07.2014 |

Niin eli kertokaas tilanteita joissa olette sanoneet jotain nokkelaa ja toinen osapuoli ei keksinyt enää mitään sanottavaa jne.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulki on airit ja kaikki sanoo niit tyttöjen kengiks

Vierailija
22/88 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini on aika sovinisti, tämä tosin ei haittaa koska en kuuntele puoliakaan hänen juttujaan. Useimmiten en edes reagoi hänen typerään juttujaan. Mutta kerran työkaveri sitten kahvitauolla tokaisi minulle sitten; miksi ostaa koko lehmä jos haluaa vähän maitoa?

Ja koska kyseinen ihminen osaa olla harvinaisen ärsyttävä välillä, tokaisin takaisin "miksi ostaa koko sika jos haluaa hieman makkaraa?"

Ei sanonut mitään. Söi leipänsä ja lähti pois.

Meni varmaan myötähäpeän määrästä täysin lukkoon. Minkä ikäinen olet? Joku 13, vai miksi ajattelet että tuollainen "itse olet vielä isompi pippelipää" -tyyppinen "sutkautus" oli jollain tapaa hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut oltas voitu servata takas. Nimittäin se ois voinu sanoo "äitis on vieläkin"

Vierailija
24/88 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/88 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliylijumala kirjoitti:

Johon ois voinu taas sanoo  -mummos ei muuta teekkään.

Vierailija
26/88 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa erästä opiskelijaa haukuttiin vammaiseksi. Kysyin haukkujalta: Onko sinulla olemassa mitään koulutusta, että voit käsitellä vammaisuuteen liittyviä lääketieteellisiä asioita?

Vierailija
27/88 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin yhelt tyypilt et osaaks se hiihtää

se vastas et osaa

sit sanoin suksi sit vittuun

Vierailija
28/88 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapset nukkumaan. Huomenna on koulupäivä. Jaksatte taas "servailla". 😂

Vierailija
29/88 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo haista vittu vastaa että haarat auki

Vierailija
30/88 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella vastapäätä istui poika joka haukkui minua usein, yleensä painosta (hieman pyöreyttä mutta en ollut lihava kuitenkaan) ja rumuudesta, lesboksikin sanoi kerran ja vei tavaroita käsistä ym. "harmitonta lasten pilailua":D Kyseisellä pojalla ei ollut itselläänkään asiaa malliksi, hänellä oli silmälasit ja valtavat eteenpäin työntyvät talttahampaat. Yleensä en haukkunut takaisin kun minua haukuttiin (ja minua haukuttiin peruskoulun aikana PALJON). Kerran poika katsoi kaveriaan ja tokaisi, kato ny tota rumaa läskiä ja osoitti minua, ties kuinka mones kerta sama tokaisu ja siinä kohtaa vihdoin meni hermo. Sanoin hänelle että ole sinä majava hiljaa. "En mä oo majava :'(" Siihen sanoin "Näytät sä rillipöllöltäkin." Jälkeenpäin ajateltuna melkein kaduttaa, pojan ilme oli kuitenkin tässä kohtaa niin surkea, kyyneleet tuli silmiin. Pari vieressä istuvaa, mm. hänen kaverinsa joka välillä haukkui minua samaan tyyliin ja minun nätti kaverini johon tämä poika oli ihastunut, nauroivat minun tokaisulle. Mutta ei tarvinnut enää kuulla häneltä haukkumista. Jos olisin tiennyt miten vähän se vaatii, olisin varmaan pahoittanut hänen mielensä jo aiemmin.

Ylä-asteella kiusaaminen oli pahempaa ja satutti paljon enemmän, mutta silloinkin ainoa kerta kun oikeasti "haukuin" takaisin oli 9. luokalla. Yksi ihan jäätävän itserakas ja ilkeä poika istui vieressäni pakotettuna. Hän kertoi joka tunti minusta kovaan ääneen ihan sairaita mielikuvitustarinoita joihin liittyi yleensä seksiä yms. Vähän vaikea selittää enkä muista enää kaikkia näitä tilanteita. Jälkeenpäin mietin että a) miten kestin ja b) miksei opettaja ikinä puuttunut vaikka oli välillä paikalla kuulemassa. Olin yleisen mielipiteen mukaan ja etenkin tämän lellipennun mielestä niin ällö, että se oli kai hänestä kovin huvittavaa ajatella, että tekisin mitään seksuaalista. Usein hän oli kyllä ainoa, joka nauroi näille jutuilleen joita tuli jatkuvalla syötöllä. Kerran aloin matkimaan hänen korvia vihlovaa hessuhopomaista nauruaan vielä kovempaa kuin mitä hän itse nauroi. Muistelisin että hän hiljeni hetkeksi ja vaikutti hieman nolostuneelta, mutta se itseriittoisuuden määrä oli jotain niin jäätävää, että tyypin naputus loppui vasta kun pääsin pois koulusta.

Ei siis mitään ihmeellistä tai varmaan edes mitään servaukseksi luokiteltavaa, vaan pari tapausta kun kerrankin sain edes hieman näpäytettyä. Paljon enemmän on niitä tilanteita kun olisi voinut sanoa takaisin jotain jälkeen päin ajateltuna itsestäänselvää, mutta vitutus vei kielen. Esim. silloin kun yksi ~200 kiloinen äijänmöhkäle sanoi seurustelukumppanilleni, että muijas näyttää siltä että se on tiineenä. Olin reilusti normaalipainon rajoissa mutta vatsani ei ollut litteä etenkään jos olin syönyt tai juonut äskettäin, turvotus oli kyllä ihan huomattavaa, silloinkin olin baarissa holillinen juoma kädessä. Miksi, voi miksi, en tajunnut kysyä odottaako tämä tökerö läski kolmosia? 😭

Vierailija
31/88 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika ihmeen "servaus". Ei ole suomen kielen sana. 

Vierailija
32/88 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/88 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Istut ruputustuolissa, koska olet pervo!

- Itse istut mylvintätuolissa!

Vierailija
34/88 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Istut ruputustuolissa, koska olet pervo!

- Itse istut mylvintätuolissa!

Joko kello on 23:00?

Vierailija
35/88 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Servausketju näyttäisi keränneen Vauva-palstan teinit yhteen.. :)

Näin pääsi käymään, kun mammat ei edes tiedä, mitä servaus tarkoittaa.

Vierailija
36/88 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi alko vittuilee mulle ja sano mua köyhäks sit vaa sanoin sille ite oot nii köyhä ett juokset roskis auton peräs ostoslista kädes

Vierailija
37/88 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin laivalla baarissa tyttöporukan kanssa.

Jotkut miespuoliset tulivat siihen jotain säätämään.

Halusivat tarjota meille drinkit, otettiin me tottakai. Nätisti kiitoksilla vastaan.

Sitten alkoivat keskustella, että: "kyllähän te meidät haluutte, meillä on niin isot ja hyvät"

Mä kysyin: "No, laittakaa ne jonoon tohon pöydälle, niin me vertaillaan ja katellaan. Ja sit päätetään kuka sopii kenellekin"

Pojat häipy....

Vierailija
38/88 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en kyl osaa servata yhtään. Miten jotkut keksii jonku useemman virkkeen servauksen sekunnissa? Siinä vaiheessa ku ite olisi keskinyt jotain "ovelaa", olisi jo noloa sanoa sitä enää ääneen.

Vierailija kirjoitti:

Servausketju näyttäisi keränneen Vauva-palstan teinit yhteen.. :)

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini on aika sovinisti, tämä tosin ei haittaa koska en kuuntele puoliakaan hänen juttujaan. Useimmiten en edes reagoi hänen typerään juttujaan. Mutta kerran työkaveri sitten kahvitauolla tokaisi minulle sitten; miksi ostaa koko lehmä jos haluaa vähän maitoa?

Ja koska kyseinen ihminen osaa olla harvinaisen ärsyttävä välillä, tokaisin takaisin "miksi ostaa koko sika jos haluaa hieman makkaraa?"

Ei sanonut mitään. Söi leipänsä ja lähti pois.

Meni varmaan myötähäpeän määrästä täysin lukkoon. Minkä ikäinen olet? Joku 13, vai miksi ajattelet että tuollainen "itse olet vielä isompi pippelipää" -tyyppinen "sutkautus" oli jollain tapaa hyvä?

Vierailija kirjoitti:

Nyt lapset nukkumaan. Huomenna on koulupäivä. Jaksatte taas "servailla". 😂

Nää on tylsii.

Vierailija
39/88 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mä ala-asteella puhuin yhen pojan kaa ja no meijän luokas oli yks semmonen huomion kipee poika, joka aina halus huomiota. Sit se tuli vaan sanoo mulle "onko sulla nyt poikaystävä ?" Vastasin siihen "ootko kade?" Poika vastasi "en mä oo mul on jo tyttöystävä" vastasin silmiä pyöritellen "unisas". Tiiän ei millään parhaimista mut sentään sain pojan hiljaseks.

Vierailija
40/88 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin luokkani kanssa leirikeskuksessa ja teimme siellä silloin erilaisia aktiviteetteja ulkona. Kun olimme tulleet köysiradalle, meidän kaikkien kuului laittaa kypärä päähän turvallisuuden vuoksi. Ja jotta köysiradalle pääsisi, piti jonottaa. Minun takanani jonossa oli eräs hyvin ärsyttävä ja äänekäs poika, joka usein sanoi aika kyseenalaisia asioita. Jonossa poika laittoi kypärän päähänsä ja kysyi minulta:

"Näytänkö mä ihan autistilta tässä kypärässä?"

Minä vastasin:

"No sähän aina näytät."

Meidän takanamme oli muita luokkani poikia, jotka alkoivat nauramaan lujaan ääneen tälle ja kehumaan minua tästä.

Vaikka asian olisi voinut hoitaa kypsemminkin, tunsin silti oloni hyvin itsevarmaksi tuossa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi