Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat "servaukset" tai tilanteet, joissa

Vierailija
28.07.2014 |

Niin eli kertokaas tilanteita joissa olette sanoneet jotain nokkelaa ja toinen osapuoli ei keksinyt enää mitään sanottavaa jne.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ite oo kiinnostunut koulusta et sit varmaa oo mikään filosofi

Vierailija
82/93 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat "servaukset" oon keksinyt aina silloin, kun koko tilanne on mennyt ohi jo ajat sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo kuka kysy niin vastaa

kenenkään ei tarvinnut kysyä 

Vierailija
84/93 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu pillu lähit karkuu. Kyl miutaki su naama hävettäis tosin 

Vierailija
85/93 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:28"]Työkaverini on aika sovinisti, tämä tosin ei haittaa koska en kuuntele puoliakaan hänen juttujaan. Useimmiten en edes reagoi hänen typerään juttujaan. Mutta kerran työkaveri sitten kahvitauolla tokaisi minulle sitten; miksi ostaa koko lehmä jos haluaa vähän maitoa?

Ja koska kyseinen ihminen osaa olla harvinaisen ärsyttävä välillä, tokaisin takaisin "miksi ostaa koko sika jos haluaa hieman makkaraa?"

Ei sanonut mitään. Söi leipänsä ja lähti pois.

[/quote]

No tuo ei ollut mikään servaus :D et vaan osaa

[/quote] Mäkin Ihmettelin. Toihan oli samaan asiaan ikään kuin myöntelyä.

[/quote]

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta tuolla lehmätokaisulla mies ihmetteli, että mihin naista tarvitsee, kun tulee helpommaksi ostaa pillua ai

Ja luulit etteivät muut ihmiset tajunneet tuota?

Vierailija
86/93 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ihmetteli pihalla että kuka vammainen on oksentanut rappukäytävään. Sanoin sille että mulla on lievä kehitysvamma, meni ihan hiljaiseksi

Vierailija
87/93 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisailtiin yhden tyypin kanssa. Huusin hänelle, että "vika autolla on mätämuna". Autoon ekana koskiessani kuului pieni ääni takaani "ja eka syö sen". 

Okei, aina huono, mutta tää tyyppi oli 4vuotias lapseni. 

Söitkö lapsen?

Vierailija
88/93 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks sano mulle kerran ” mee helvettiin” ja vastasin että ”ai sun kotiin ei kiitos” (ei oo paras servaus)

Vierailija
89/93 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri sano mulle että oon epäonnekas kun tuli huonot jaot jalkapallos niin mä jatkoin että ''koska mä oon sun luokalla!''

Vierailija
90/93 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku herrasmies ajoi isolla  autolla kaupan pihaan ja teinityttöporukka huusi että eikö muuten seiso ku isolla  autolla, mies huusi että sun kans ei seisos vaikka ajas ruotsinlaivalla.

Vierailija
91/93 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä kaksi muuta teinipoikaa huusivat uimarannalla mulle että "Mikä jokinorsu sää oot?". Ihan normaalipainoinen lapsihan minä olin niin huusin takaisin että " Hei te pakkasen raiskaamat pulkannarut, teinä en paljon muille huutelis".

Oli näköjään arka paikka kun niin häpeissään lähtivät rannalta :)

Laihduta. 

Vierailija
92/93 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo sanoinruotsinlaivan buffetissa että herra täällä on jono. Vastasin että teillä on elämässä vain aikaa, pari vuotta. 

Vierailija
93/93 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskusta putosi joku roska maahan ja takaa kuului naisen ”Älä heitä roskia maahan, idiootti”. Menin naisen luo todella huolestuneen näköisenä, panin käden hänen olkapäälleen ja sanoin: ”Pystytkö nyt olemaan vai tarvutaanko ambulanssia?” 🤣😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi