Parhaimmat "servaukset" tai tilanteet, joissa
Niin eli kertokaas tilanteita joissa olette sanoneet jotain nokkelaa ja toinen osapuoli ei keksinyt enää mitään sanottavaa jne.
Kommentit (88)
Siinä teille mallia servauksesta.
Olin nuorena sairaalassa lähettinä. Yksi huoltomies kerran totesi käyttämästäni potkulaudasta, että "tuollainen kulkupeli on laiskan ihmisen merkki." Koska työsuhde alkoi olla lopuillaan uskalsin vastata takaisin, että "no sittenhän sulle täytyy saada kiireesti oma." :)
Koulussa minulta kysyttiin: "miksi oot noin villi" tokaisin siihen: "koska olen" myöhemmin minulle sanottiin: "et ole penaalin terävin kynä" vastasin: "en niin vaan kumi" minua ei siis kiusata vaan tuo on vain läppää ja olen 5luokalla
Myötähäpeä tulee näistä "servauksista", ilmeisesti joillekin riittää, kun kerrankin saavat suunsa auki ja sanovat jonkun kuluneen läpän. Sitä voi sitten vuosien päästäkin muistella ylpeänä...
Tässä ketjussa on kaksi vastausta, jotka ovat edes jonkinlaisia servauksia, kaljulle vastannut ja rullalautatyyppi. Muut ovat jotain "mutsis oli" -skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosien koulukiusaamisen jälkeen lakkiaisissa rehtori kertoi jokaisen oppilaan kohdalla oliko kyseinen oppilas kirjoittanut älliä. Minä olin, kiusaajat eivät.
En ihmettele että kiusattiin tollasta leijaa.
Et varmaan ole täällä nyt lukemassa, mutta tosiaan juttu oli se, että olin todella ujo enkä koskaan uskaltanut tuoda itseäni esiin, ja sain kuulla kuinka olin tyhmä tms.
Niitä olis muutama mehevä, mutta pelkään, että joku tunnistaa.
Olin yhtenä koulupäivänä vaihtamassa ulkovaatteita kunssnes luokkani aika pulleahko poika tulee luokseni ja sanoo , että aika paskasti teillä menee kun .......... Rahaasioita vastaan takaisin että "näinä päivinä mä oikeesti mietin , että onko noi sun pikkuaivos sitä samaa läskiä mitä sun koko kroppas muut ihrat".
yks tyyppi tuli kysy mitä imet sanoin et su isääs
Servaus on sellanen että saa toisen hiljaiseksi, ja ainakin ton tekstin mukaan hiljaiseksi meni!
Ku mult kysytään kui pukeudut aina mustiin nii vastaan kosk ootan sun hautajaisii OOOHH!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on kaksi vastausta, jotka ovat edes jonkinlaisia servauksia, kaljulle vastannut ja rullalautatyyppi. Muut ovat jotain "mutsis oli" -skeidaa.
Kaljulle vastaus oli sutkauksena ihan nokkela, mutta nuo "battlen" vastapuolen ulkonäöllä ratsastavat heitot on tavallaan aina "väsyneitä avauksia" (kun et keksi muuta, niin tartu toisen osapuolen ulkonäköön: liian paksu, liian laiha, kalju jne.). Toki jos kalju vastapuoli haukkuisi karvaista kaveriaan vaikkapa "Chewbaccaksi" niin tokihan voi lyödä verbaalisesti vastapalloon.
Tuo potkulautajuttu oli kyllä mallikasta servausta. Siinä naljailu tulee heti bumerangina haukkujan omaan nilkkaan.
Jos joku sanoo sua läskiks ni sano on mua pahemmakski kutsuttu sit se kysyy no sun exäks
Jos joku sanoo sua "vinojalaks" eli jos on esim kasvupyrähdys ja polvet kääntyy vinoo ku juoksee ni sano sil et kato kuule ite peilist
Mulle huus kerran joku humalainen ja se sanoi: sinun pääsi on p*skaa. Mä juoksin pois ja huusin pusikosta: se on pientä verrattuna suhun! Sitte se meni ihan hiljaseks ja lähti pois::::))))
Mun jalis joukkue(tytöt) oli menossa huutojen saattelemana kentälle turnausta varten. Kuitenkin katsomossa lymyili poika joukkue joka yllättäen huusi "Hah hah ollaan parempia kuin te! "Tätä ennen oltiin huudettu sairaan kovaa. Siihen vastattiin että" Jos haluatte olla parempia kuin me niin huutakaa sitten kovempaa!" Pojat yllättäen hiljenivät ja ylpeänä käveltiin ohi huutaen entistä kovempaa. Sen jälkeen saatiin nauraa asialle kovaan ääneen kun sen jälkeen voitettiin peli. Ei parhaan pään servaus mutta tuli mieleen ja edelleen ylpeitä tästä:)
Noh täs mun keksimä roasti ( ihastuneille )
Mun kaveri sano mulle et "oot ihastunu" ( se oli myös ihastunu ja tiesin siitä )
Sitte tokaisin " Sä oot sus ku toi megasus on kiinni sus" se lähti vähin äänin pois
Tiiän ettei ollu kovi hyvä mut iha sama
Siis niin tuttua juttua. Pojat luulee olevansa jotai mestareita jalkkiksessa. Ite myös harrastan ja tyttö kun oon nii pojat aina vaa on sillei " yritä voittaa!" Sitte ku kerran menin pelaa niiden kaa ja voitin ne nii on sen jälkee ollu iha hiljaa asiasta ; )
Kerran joku vaaliehdokastukija oli ojentamassa ehdokaslappuja, kysyin onko ämpäreitä jaossa. Veti vaaliesitteen takaisin, eli ei.
Se on sitten ämpäri per ääni, tämä on Suomi.
ouuuuuuuuu ei vittu rektasit ne ouuu näytä niille noobeille!!!!!!111111§11111§1
!!!111