Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaimmat "servaukset" tai tilanteet, joissa

Vierailija
28.07.2014 |

Niin eli kertokaas tilanteita joissa olette sanoneet jotain nokkelaa ja toinen osapuoli ei keksinyt enää mitään sanottavaa jne.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on servauksia joita on mietitty vuosia tapahtuneen jälkeen ja tuumattu, että noinhan mun olisi pitänyt sanoa. Ei meinaan dialogi täsmää ilmoitettuun ikään

Vierailija
62/88 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kanssa olin baarissa. Eräs kalju mies alkoi rähjäämään siinä ja huusi kaverilleni: "lähe ny jo menee!". Kaverini vastasi tyynesti: "ehkä sun pitäis mennä, ku sun tukkaskin on menny jo"

BURN 😀🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoo haista paska sano

Ok mä voin sitä haistaa mun sä voit sitä maistaa

Se sano SÄ voit syyä loput

Ok mutta en tiiä jääkö sitä hirveesti ku oot pas.amaha

Meni sanattomaks

Vierailija
64/88 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:28"]Työkaverini on aika sovinisti, tämä tosin ei haittaa koska en kuuntele puoliakaan hänen juttujaan. Useimmiten en edes reagoi hänen typerään juttujaan. Mutta kerran työkaveri sitten kahvitauolla tokaisi minulle sitten; miksi ostaa koko lehmä jos haluaa vähän maitoa?

Ja koska kyseinen ihminen osaa olla harvinaisen ärsyttävä välillä, tokaisin takaisin "miksi ostaa koko sika jos haluaa hieman makkaraa?"

Ei sanonut mitään. Söi leipänsä ja lähti pois.

No tuo ei ollut mikään servaus :D et vaan osaa

Minusta tuo oli tosi hyvä ja ajattelin laittaan sen muistiin ja käyttöön tarvittaessa. 😁

Vierailija
65/88 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä liimaat?

-Ehkä siksi kun haluan liimata sut johonki kii

Vierailija
66/88 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin teidän saunaa teidän mutsin kaa et se vihdoin saa ne adoptio paperit täytettyä koska nää servit droppaa alas samaa vauhtia mitä se lähibaarin Jaska putoaa sinne pöydän alle juomalla teidän kaikkien spermaa.

Vierailija
67/88 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks jannu pyys multa persettä mutta annoin vaan pilluu. Sai pitkä nenä poika

Vierailija
68/88 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yks jannu pyys multa persettä mutta annoin vaan pilluu. Sai pitkä nenä poika

Sä todellakin servasit eli tarjoilit sen sille pojalle!

Vierailija
69/88 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ärsyttävää oli kun kaveri kokojan vastas kaikkeen mitä sanoin: Kuka kysy? Tai: En kysyny. Asia loppu sitten siihen kun sanoin ettei apinat kysy, ne kuuntelee

Vierailija
70/88 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään 11-vuotiaita varten

Vierailija
71/88 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks erityisluokkalaine sano mulle et,HOMO. No eipä muuta vaa sanoin että et o

Oo nähy homoo ku peilis

Vierailija
72/88 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tämän tapahtuessa noin 11 vuotias ja oltiin siis kaverin kaa kaupunkilla noin klp 20:00-21:00 ja sit siel oli torilla joku automiitti ja sillä yhellä oli niin v***** kirkkaat valot niin hiusin sille että laitappa valot himmeemmälle ei tatrre ihan sokaista jengiä sit se huus että mitä sä pentu haluut ja eträ pikku kakkonen alko jo sitten huusin että ei hätää kyllä te sen näätte uusintana yle areenastakin ja siihen loppui se huutelu

Vierailija
73/88 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tämän tapahtuessa noin 11 vuotias ja oltiin siis kaverin kaa kaupunkilla noin klp 20:00-21:00 ja sit siel oli torilla joku automiitti ja sillä yhellä oli niin v***** kirkkaat valot niin hiusin sille että laitappa valot himmeemmälle ei tatrre ihan sokaista jengiä sit se huus että mitä sä pentu haluut ja eträ pikku kakkonen alko jo sitten huusin että ei hätää kyllä te sen näätte uusintana yle areenastakin ja siihen loppui se huutelu

Vierailija
74/88 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa ja lapsellista touhua tuollainen "servailu"

Vierailija
75/88 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet varmaan tietää työpaikoilta näitä käsienheiluttelijoita joiden 'työ' tuntuu koostuvan siitä että he kommentoivat joka asiaan miten muiden pitää työnsä tehdä mutta ikinä eivät itse tee mitään saati ota vastuuta mistään. kerran sanoin tällaiselle ettei ole kiinnostusta kuunnella hänen loputonta mussutustaan asiasta josta hän ei oikeasti tiedä riittävästi kommentoidakseen johon vastaus 'nooh ei kannata loukkaantua' johon sanoin sitten pari muuta asiaa. tämä eskaloitui nyrkkikähmäksi jossa voitin. sen jälkeen 'no ehkä annetaan väkivaltaisten apinoiden hoitaa itse nhommansa' mihin minä 'no menepäs diitä¨'

Vierailija
76/88 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo mummo lumessa.

Vierailija
77/88 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat roustit: Haluuks kuulla lisää sul ei oo isää

Haluuks kuulla muuta sun aivos on puuta

Vierailija
78/88 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisailtiin yhden tyypin kanssa. Huusin hänelle, että "vika autolla on mätämuna". Autoon ekana koskiessani kuului pieni ääni takaani "ja eka syö sen". 

Okei, aina huono, mutta tää tyyppi oli 4vuotias lapseni. 

Vierailija
79/88 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 

Vierailija
80/88 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran jos pari olen esimerkiksi luokassa heittänyt kynän lattialle sanonut se oli vahinko niin sinäkin