Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Vaikeasti lähestyttävä”, mitä ihmeen signaaleja?

Qq
20.07.2021 |

Minulle on sanonut useampi potentiaalinen kumppani, että annan signaaleja, joiden takia on vaikea lähestyä romanttisessa tmv. mielessä. Kuulemma tulee vaikutelma, että olen ns. kokenut kovia (osittain totta) ja vaikea sen takia lähestyä. Kavereita saan helposti, olen sosiaalinen ja ihan nätti ja hyvässä kunnossa oleva perus kolmekymppinen nainen.

Olen kysynyt kyseisiltä henkilöiltä, mikä tällaisen vaikutelman luo, mutta selitykset ovat olleet tosi ympäripyöreitä. Onko teillä vastaavia tilanteita itsenne kohdalla/tuttavapiirissä, ja osaisitteko antaa esimerkkejä tällaisista (tiedostamattomista) signaaleista? Miten tällaisista käytösmalleista pääsee pois (muutenkin kuin terapiassa käymällä).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu että ole ylpeä ja siksi vaikea lähestyä. En kyllä ole yhtään ylpeä enkä varsinkaan mistään.

Olen hiukan ujo ja introvertti, sosiaaliset taitoni ei ole parhaimmat. Ehkä sen vuoksi saa väärän mielikuvan?

Vierailija
2/4 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ei hymyile sillä lailla avoimesti, yleisesti varautuneen oloinen tyyppi ja fyysisesti vetäytyy kauemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle sanoi joku joskus samaa, mutta luulen kyseessä olleen ennemmin se, että oli kiinnostunut kaveristani enemmän…

Vierailija
4/4 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautuneisuus ehkä elekielessä, vaikea tarkasti sanoa.