Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
501/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko projekti haiskahtaa siltä, että Fullerin Simonilla taisi olla pätäkkä vähissä ja piti siksi kehitellä jonkin sortin keikistelyryhmä tahkoamaan lisää kassavirtaa.

Joalinillla oli muutama kymmenentuhatta seuraajaa, kun ekan kerran luin tästä hommasta ja mainittiin kyseessä olevan Fullerin projekti. Vaikutti jo silloin niin keinotekoiselta, että en tosiaan uskonut niiden saavuttavan isompaa suosiota missään. Mutta jossain saattaa huonoonkin syöttiin lopulta napata, kun tarpeeksi kalastelee..

Vierailija
502/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva kotikutoinen tanssivideo, mutta aika kaukana hyvästä tanssijasta tuon perusteella, puhumattakaan loistavasta. Ammattitanssijat maailmalla on vähän eri luokkaa, miettikää nyt verrattuna vaikka PCD daameihin, nekin jyrää monet LA:n hyvätkin tanssijat.

Et itse ole ollut minkään tason finaaleissa Losissa ja silti on olevinaan varaa haukkua Joalinia.

Vai onko sinulle ihan ok, että hän sanoo itseään kauniiksi?

Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Minä en ole kirjoittanut hänen ulkonäöstään mitään, se ei minua kiinnosta ja hän itse saa olla siitä mitä mieltä haluaa. Jokaikinen joka mitään ymmärtää tanssin päälle, näkee että ei ole hyvä. Eikä loistava. Kiva että voi silti harrastaa ja tehdä työkseen mitä tykkää, mutta tuo on hyvin kaukana ammattilaisista. Edelleen, katsopa youtubesta vaikkapa näitä julkkistyyppejä PCD, Les Twins, Beyonce ja Britney, Melissa Molinaro, Natalie Mejia ym. Katso Robin Antinin tunnit, hän on koreografi, tai Mikey Minden. Nämä on jyränneet lavoilla Joalinin ikäisenä. Saati sitten kun mennään julkkiskategoriasta ns. vain tanssijoihin jotka on alansa parhaimmistoa. Jos sinä pidät Joalinin tanssitaitoa maailmanluokan kamana niin kivat sinulle, ehkä et lajista paljoakaan sitten ymmärrä. Katso telkusta vaikka Dance moms vai mikä olikaan, siinä puolet nuoremmat lapset on parempia kuin Joalinin bändi yhteensä.

No siinä tapauksessa sinä olet hieman sairas, kun tällaiseen ketjuun kirjoittelet muina naisina tuomitsematta aloittajan tarkoitusperiä tai heitä, jotka alkoivat heti etusivulla mollata Joalinia. Sori, mutta ei kerro hyvää sinusta eikä arvostelukyvystäsi.

Eli sinulla ei ole kaikki asiat hyvin. Sanot sairaaksi satunnaista kommentoijaa joka ei lue koko ketjua ja ala saarnaamaan muille heidän kirjoituksistaan? Minä en ole tämän palstan moderaattori, minä kirjoitin arvosteluni koskien vain hänen tanssivideotaan. Toivottavasti ajatuksesi ovat hieman kirkkaampia huomenna ja ymmärrät lukemasi paremmin.

Kuka tahansa ketjun avaava NÄKEE, että aloitus on tehty mollaamistarkoituksessa. Sellaiseen kommentointi muina naisina on aika paha, kun et puutu Joalinin kiusaamiseen. Siis ihan jo ketjua mahdollisesti lukevien nuorten takia. Ja osoituksena kiusajille, että heidän elämäntapansa on tuomittavaa.

Ketjua lukevat nuoret tulevat ainoastaan saamaan esimerkin vakavista mielenterveysongelmista, sinun viestiesi muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alussa harrastin aktiivisesti eri tanssilajeja ja kuuluin kahteen eri tanssiryhmäänkin. Tehtiin paljon keikkaa ohjelmatoimiston kautta: firmojen juhlissa, ravintoloissa, musikaalitanssijoina, artistin taustatanssijoina, muotinäytöksissä.

Olimme käytännössä puoliammattilaisia ja jos oltaisiin esiinnytty yhtä puolivillaisesti kuin Now United, olisi keikat loppuneet kuin seinään. Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!

So? Mitä halusit tällä sanoa? Että kiusaaminen on oikeutettua? Noou…

Eihän tuossa mistään sellaisesta ollut kysymys. Kerrottiin vain, miten 2000 -luvun alussa vaatimustaso oli kovempi.

Eri

Oli kyllä. Sinunlaisellesi autistille ei aukene. ”Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!”

Kateuttahan tuo.

En minä ole autisti. Eikä autistit sitä paitsi ole yhtään sen huonompia ihmisiä kuin muutkaan.

Eivät olekaan. Se vaan, että nenteillä voi olla parempi rivien välistä lukutaito.

Vierailija
504/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmanlaajuista suosiota nauttiva, jota ei tiedä / tunne juuri kukaan? Maailmanlaajuista suosiota nauttivalla on kova tarve tunkea itseään julkisuuteen?

Niinpä, tämä on kyllä täysin hämärä juttu. Äitinsä ilmeisesti kovasti haluaa että olis julkkis, ja on sitten satuillut jotain Suomen medioihin "tähteydestä"???

Toi Now Unitedkin niin omituinen kokoonpano ja esiintyy vaan jossain dubaissa ja kehitysmaissa ilmeisesti ja mitään taitoja ei tunnu olevan yhdelläkään jäsenellä. 

Todella outoa ja hämärää, eihän tässä ole päätä eikä häntää.

Ainokaisen näkemäni videon perusteella porukan ainoa(?) nuori mies osaa laulaa ja voisi luoda uraa sooloartistinakin. Tai jossain poikabändissä. Joku tyttökin lauloi ihan mukavasti ja taidokkaasti. Yleisvaikutelma kallistuu anyway koulumusikaaliesityksen puolelle.

Vierailija
505/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva kotikutoinen tanssivideo, mutta aika kaukana hyvästä tanssijasta tuon perusteella, puhumattakaan loistavasta. Ammattitanssijat maailmalla on vähän eri luokkaa, miettikää nyt verrattuna vaikka PCD daameihin, nekin jyrää monet LA:n hyvätkin tanssijat.

Et itse ole ollut minkään tason finaaleissa Losissa ja silti on olevinaan varaa haukkua Joalinia.

Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Minä en ole kirjoittanut hänen ulkonäöstään mitään, se ei minua kiinnosta ja hän itse saa olla siitä mitä mieltä haluaa. Jokaikinen joka mitään ymmärtää tanssin päälle, näkee että ei ole hyvä. Eikä loistava. Kiva että voi silti harrastaa ja tehdä työkseen mitä tykkää, mutta tuo on hyvin kaukana ammattilaisista. Edelleen, katsopa youtubesta vaikkapa näitä julkkistyyppejä PCD, Les Twins, Beyonce ja Britney, Melissa Molinaro, Natalie Mejia ym. Katso Robin Antinin tunnit, hän on koreografi, tai Mikey Minden. Nämä on jyränneet lavoilla Joalinin ikäisenä. Saati sitten kun mennään julkkiskategoriasta ns. vain tanssijoihin jotka on alansa parhaimmistoa. Jos sinä pidät Joalinin tanssitaitoa maailmanluokan kamana niin kivat sinulle, ehkä et lajista paljoakaan sitten ymmärrä. Katso telkusta vaikka Dance moms vai mikä olikaan, siinä puolet nuoremmat lapset on parempia kuin Joalinin bändi yhteensä.

No siinä tapauksessa sinä olet hieman sairas, kun tällaiseen ketjuun kirjoittelet muina naisina tuomitsematta aloittajan tarkoitusperiä tai heitä, jotka alkoivat heti etusivulla mollata Joalinia. Sori, mutta ei kerro hyvää sinusta eikä arvostelukyvystäsi.

Eli sinulla ei ole kaikki asiat hyvin. Sanot sairaaksi satunnaista kommentoijaa joka ei lue koko ketjua ja ala saarnaamaan muille heidän kirjoituksistaan? Minä en ole tämän palstan moderaattori, minä kirjoitin arvosteluni koskien vain hänen tanssivideotaan. Toivottavasti ajatuksesi ovat hieman kirkkaampia huomenna ja ymmärrät lukemasi paremmin.

Kuka tahansa ketjun avaava NÄKEE, että aloitus on tehty mollaamistarkoituksessa. Sellaiseen kommentointi muina naisina on aika paha, kun et puutu Joalinin kiusaamiseen. Siis ihan jo ketjua mahdollisesti lukevien nuorten takia. Ja osoituksena kiusajille, että heidän elämäntapansa on tuomittavaa.

Ketjua lukevat nuoret tulevat ainoastaan saamaan esimerkin vakavista mielenterveysongelmista, sinun viestiesi muodossa.

Sinustapa. Ja kaikista muista Joalinin kiusaajista.

Vierailija
506/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, miten kehno taso yhtyeeseen pyrkijöillä oli noin yleisesti kun rytmiryhmään on valittu näin kömpelösti liikehtiviä nuoria naisia? Joalin ei valitettavasti ole perinyt letkeää lattarilantiota.

Miten olisi voinutkaan periä, kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia?

Toinen vanhemmista ei ole.

Ei Joalinin meksikolainen isäpuoli on hänen biologinen isänsä. Isä on suomalainen, joka ei ilmeisesti isän hommiin alkanut 20 vuotta sitten.

Mistä tiedät minkä maalainen sen isä on, näyttää enemmän venäläiseltä tms. kuin suomalaiselta.

Hassua kun sanoit, pääsin juuri miettimästä, että hänessä on vähän samaa näköä kuin tässä venäläisessä mallissa, joka on Koreassa suosittu.

https://www.instagram.com/angelinadanilova/

-eri

Joo, ihan samaa näköä on. Tyypilliset venäläiset piirteet on Joelinilla, vai miten se nimi kirjotettiinkaan. Tuskin on täysin suomalainen.

Vierailija
507/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.”

Että selllainen ruma tyttö!

Onpas kumma, kun ei tommosesta "popyhtyeestä" ole missään länsimaissa kuultu mitään. 

Tulee mieleen että onko tämmönen "kansainvälinen ryhmä" luotu johonkin hämäriin tarkoitusperiin kun oikeastikin taitavia tanssijoita ja laulajia olisi maailma täynnä, niin tohon on valittu ne jotka ei osaa kumpaakaan. :DDD

Ja sitten esiinnytään jossain dubaissa ja tubekanavalta löytyy ihan omituisia videoita, ei yhtään kunnon musavideoita.

Itse veikkaan rahanpesua tai vastaavaa hämärähommaa. Porukkahan pyörii esiintymässä pääasiassa lattareissa ja siellä näennäisen viattomat peiteoperaatiot ovat valitettavan yleisiä. Korruptio rehottaa jne.

Rahanpesua, pros****ia, huumekuriirina toimimista jne....kaikki on mahdollista.

Vierailija
508/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori kaunis nainen sanoo olevansa kaunis. Jokainen kerran nuori ja kaunis ollut nainen tietää aivan hyvin, että tästä seuraa myös kaikenlaisia ennakkoluuloja. Ehkä moni fiksu mieskin tämän ymmärtää.

Täällä sitten AIKUISET ihmiset kokoontuvat arvoimaan että onko se nyt kaunis vai ei. Tervetuloa Suomeen!

Tervetuloa nykymaailmaan, pikemminkin. Jollain amerikkalaisella foorumilla olisi ollut vielä paljon hurjempaa kommenttia.

Vierailija
509/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmanlaajuista suosiota nauttiva, jota ei tiedä / tunne juuri kukaan? Maailmanlaajuista suosiota nauttivalla on kova tarve tunkea itseään julkisuuteen?

Niinpä, tämä on kyllä täysin hämärä juttu. Äitinsä ilmeisesti kovasti haluaa että olis julkkis, ja on sitten satuillut jotain Suomen medioihin "tähteydestä"???

Toi Now Unitedkin niin omituinen kokoonpano ja esiintyy vaan jossain dubaissa ja kehitysmaissa ilmeisesti ja mitään taitoja ei tunnu olevan yhdelläkään jäsenellä. 

Todella outoa ja hämärää, eihän tässä ole päätä eikä häntää.

Satuillut? Tai sitten on kertonut Joalinin touhuista, ja lehdistöhän aina tekee kaikesta isompaa. Tyhmänä et vain tajua sitä ja kadehdit, miten äiti on käsityksen takana.

Kadehdin mitä?

Koitas valopää ottaa iltalääkkeesi.

Vierailija
510/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika ällöttävä lähtökohta, että jotkut lisärahan kaipuussa olevat setämiehit/tädit valkkaa lauman nättejä teinejä yhteen..uuh you gonna be big popstaarss...Ja rahaa ei meinaa tulla itse keulakuville juuri elääkseen, vaikka olis pari miljoonaa latinoa seuraajana.

Vierailija
511/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prikulleen näin. Katsoin äskettäin youtubesta Search for the next doll ykköstuotantokauden, jossa etsittiin kykykilpailun avulla uutta jäsentä PCD:hen. Kisaan valitut tytöt olivat jo tuossa vaiheessa ihan valmiita paketteja, jokaisella oli takana monivuotiset tanssi- ja laulu- ja esiintymistaidon opinnot & valmennukset. Yksikään näistä Now Unitedin tyypeistä ei olisi päässyt alkukarsintaa pidemmälle. Paitsi se poika, mutta hän olisi väärää sukupuolta Pussycat Dollseihin.

Vierailija
512/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.”

Onpas kumma, kun ei tommosesta "popyhtyeestä" ole missään länsimaissa kuultu mitään. 

Tulee mieleen että onko tämmönen "kansainvälinen ryhmä" luotu johonkin hämäriin tarkoitusperiin kun oikeastikin taitavia tanssijoita ja laulajia olisi maailma täynnä, niin tohon on valittu ne jotka ei osaa kumpaakaan. :DDD

Ja sitten esiinnytään jossain dubaissa ja tubekanavalta löytyy ihan omituisia videoita, ei yhtään kunnon musavideoita.

Itse veikkaan rahanpesua tai vastaavaa hämärähommaa. Porukkahan pyörii esiintymässä pääasiassa lattareissa ja siellä näennäisen viattomat peiteoperaatiot ovat valitettavan yleisiä. Korruptio rehottaa jne.

Törkeää ja rikollista vihjailua, ilmiannan.

Vierailija
513/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää ja rikollista vihjailua, ilmiannan.

Hyvä, teeppä näin niin ehkä koko ketju katoaa samalla delete-näppäimen painalluksella bittiavaruuteen. Johan olet sekoillut täällä riittämiin.

Vierailija
514/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt kuka näistä on Joalin?

Vierailija
515/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaiks, mun tuli ihan sama mieleen, ja huumebisnes myös.

Vierailija
516/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt kuka näistä on Joalin?

Ei kukaan noista...mutta on se superstara silti!!!11

Vierailija
517/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tavallisen tallukan, joka luulee itseään joksikin kaunottareksi, palauttaminen maan pinnalle olisi misogyniaa? Oikeaa misogyniaa on aivan muualla, mene niihin maihin saarnaamaan naisten kohtelusta.

Juurikin näin. Hyvin kiteytetty. 

Olkoot vaikka mitä vihaa, niin asiatonta se silti on. Millä oikeudella ryhdytte arvostelemaan kenenkään ulkonäköä julkisesti? Miltäs se tuntuisi itsestäsi, jos omaa kuvaasi olisi vaikkapa luokkasi kesken koulukuvasta haukuttu?

Joalinhan nosti itse ulkonäkönsä keskiöön tuossa Seiskan jutussa ja me arvostelemme häntä ja hänen puheitaan tuon jutun perusteella. Hän on itse halunnut julkisuuteen, koulukuvilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Sinun täytyy olla todella yksinkertainen jos et tätä ymmärrä.

Mitä sitten, että itse mainitsi sen!? Sehän ON TOSIASIA! Että ” Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.”

Vai eikö ole? Sinunlaisesi ihmiset juuri todistavat, että se mitä hän sanoo, on totta!

Hänhän juuri itse todisti olevansa "tietynlainen", kun vapaaehtoisesti kertoo Seiskassa olevansa mielestään kaunis. Todellisuudessa on pullaposkinen teinityttö, ihan söpö mutta ei todellakaan kaunis.

Vierailija
518/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustapa. Ja kaikista muista Joalinin kiusaajista.

Eipäs juupas sä eiku sä. Honey, you’re in denial.

Vierailija
519/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin Selviytyjiä, niin minusta tämä Joalin oli yksi kisailijoiden fiksuimmista tyypeistä.

Vierailija
520/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joalin ei kerran ole sellainen kuin hänen oletetaan olevan (eli ilmeisesti pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen), niin miksi hänen somensa ei kuvasta sitä hänen oletettua sielukkuuttaan ja syvällisyyttään? Aivan samanlainen some kuin kaikilla muillakin: mun naama, mun per*e, minä edestä, minä takaa....you get my drift...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan