Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa paljon niinkuin olisi aikuisena se maailman kaunein pienenmpi tyttö. Mutta jo aikuisena. Ihanaa että Suomesta on tällaisia, näitä nuoret nyt tarvitsevat innostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Joalin nyt erossa Now Unitedista ennemmin omasta tahdostaan (kun pärjää joten kuten Suomessakin nyt) , olosuhteiden pakostavai eikö häntä haluta nyt juuri osalliseksi muun bändin touhuihin?
Kuvittelet Joalinin kiusaajien tietävän tämän?
Vai tavoitteesi on oikeuttaa kiusaamisen jatkaminen (joku voi nyt jatkaa spekuloimalla, että joo, yhtye ei halua häntä enää mukaan. Olis niin sun tasoistasi).Kysyisinkö siksi, että kiinnostaa miksi ei ole mukana, kun selvästi yhä pyörät pyörii bändillä ilman Joalinia tällä hetkellä, ja aivan varmasti näin aktiiviseen keskusteluun on eksynyt myös aiheesta enemmän tietäviä.
Joo joo, ”aivan varmasti”! :D Mutta sua ei lainkaan haittaisi, kun sitä odotellessa kaikki syyttä kiusaajat ehdottelisivat kaikenlaista halventavaa, juu, kaltaisesi keskustelijat kyllä tiedetään!
En nyt ihan huvikseni ole seurannut sivu silmällä Joalinia ja bändiä vain inhotakseni täysin molempia. Haluan oikeasti tietää miksi Joalin ei tällä hetkellä ole mukana, kun aktiivista toimintaa kuitenkin on. On kiinnostavaa totta kai ennakoida pyrkiikö Joalin tässä nyt luomaan ihan vain soolouraa vähitellen vai todellako palaa vielä aktiiviseksi osaksi bändiä sen ollessa voimissaan. Kumpi on edes Joalinin mielestä edullisempaa, olla oman suosion keskipisteenä vai kitkutella vähän sivuhahmona muiden seassa.
Veikkaan (ihan Joalinin omien somejuttujen perusteellakin) että Joalinilla on ollut suunnitelmana tehdä lyhyitä yhteistyöpätkiä NU:n kanssa, samaan aikaan käynnistellen omia opintoja ja musiikin tekemistäkin. Hänenhän piti osallistua bändin livekonserttiin Abu Dhabissa 1.7., matkustikin ilmeisesti sinne mutta väärinkäsitys karanteeniasioissa johti siihen ettei olisi päässytkään tapaamaan muita ja palasi siksi lähes heti Suomeen. Tämän siis itse ilmoitti syyksi, voisihan taustalla toki olla jotain muutakin. Toivon, että tosiaan oli jokin karanteeniongelma ja että Joalin kohta tuplarokotettuna pääsee taas bändikuvioihin mukaan.
Sä olet pahimman luokan fani, käytät elämääsi toisten elämästä fantasioi,iseen, vaikkei sillä ole mitään merkitystä, mitä sä kuvittelet. Tekisit jotain merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisi jo lukita tai poistaa kokonaan tuon yhden sekopään takia.
Ei, vaan kyse on siitä, että sinä, syyttömien kiusaaja saat maistaa omaa pahuuttasi ja mä nautin siitä!
Luuletko todella että höpsöt ja harhaiset kirjoittelusi vaikuttavat meihin muihin yhtään mitenkään. Tunnen itseni ihan etuoikeutetuksi kun oma päänuppi on vielä toistaiseksi kasassa. Ei tarvitse olla kuten eräät täällä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen ruusumaisen kaunis klassinen kaunotar on Jolle. Vanhoissa maalauksissa oli ihanteena tuollaiset kasvot: Renessanssi ihanteiden mukaiset kasvot!
Itseasiassa tämä kuulostaa kehujen sijaan piilov*ttuilulta.
Vaan kun oli ihan vilpitöntä, kauneustyyppinsä on vaan ihan renessanssimaalauksista suoraan. Ei ainakaan siis paha. Suloisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalin näyttää tekevän Tuksut. Jo 20v kerjätään huomiota Seiskassa, seuraavaksi alkavat vaatteet vähentyä ja päihteet maistua. Omaa uraa yritetään rakentaa pubikeikoilla ja 100 kpl myyvillä singleillä. Mitään oikeaa menestystä ei koskaan tule, ei koti- eikä ulkomailla.
Ahaa, sun seuraajamäärä oli mikä, kun tiedät, mitä se parempi menestyminen on?
En itse asiassa käytä somea (FB, Instagram etc.) ollenkaan, joten minulla ei ole seuraajia. Jotkut hemmetin seuraajamäärät eivät oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin huonoitsetuntoisia, hyväksyntää hakevia nuoria ja lapsenmielisiä aikuisia. Jotkut oikeat tähdet (oikeat laulajat ja näyttelijät) ja heidän seuraamisensa jotenkin ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen ruusumaisen kaunis klassinen kaunotar on Jolle. Vanhoissa maalauksissa oli ihanteena tuollaiset kasvot: Renessanssi ihanteiden mukaiset kasvot!
Itseasiassa tämä kuulostaa kehujen sijaan piilov*ttuilulta.
Vaan kun oli ihan vilpitöntä, kauneustyyppinsä on vaan ihan renessanssimaalauksista suoraan. Ei ainakaan siis paha. Suloisen kaunis.
Tuotakin piilovttuilukommenttia sikapalstalaiset, joilla on kauhea halu kiusata toisia, peukuttivat ihan kiihkona…
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kurjaa kommentointia nuoresta ihmisestä. Antakaa hänen nyt löytää oma polkunsa.
Vai puhutteko parikymppisille lapsillenne tai sukulaislapsillenne tuolla tavoin?
Hyvät käytöstavat kaunistavat.
Minun mielestäni kaikenikäisistä pitäisi puhua kunnioittavasti. Ei ketään tarvitse haukkua, on se sitten parikymppinen tanssijatyttö tai joku Maisa Torppa.
Toisaalta taas joidenkin mielestä kaikki kriittinen suhtautuminen on automaattisesti "kurjaa kommentointia". Parikymppinen ihminen Seiskan haastattelussa voi kuulostaa hölmöltä siinä missä vanhempikin. Aikuinenhan hän kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva kotikutoinen tanssivideo, mutta aika kaukana hyvästä tanssijasta tuon perusteella, puhumattakaan loistavasta. Ammattitanssijat maailmalla on vähän eri luokkaa, miettikää nyt verrattuna vaikka PCD daameihin, nekin jyrää monet LA:n hyvätkin tanssijat.
Et itse ole ollut minkään tason finaaleissa Losissa ja silti on olevinaan varaa haukkua Joalinia.
Vai onko sinulle ihan ok, että hän sanoo itseään kauniiksi?Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.
Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Minä en ole kirjoittanut hänen ulkonäöstään mitään, se ei minua kiinnosta ja hän itse saa olla siitä mitä mieltä haluaa. Jokaikinen joka mitään ymmärtää tanssin päälle, näkee että ei ole hyvä. Eikä loistava. Kiva että voi silti harrastaa ja tehdä työkseen mitä tykkää, mutta tuo on hyvin kaukana ammattilaisista. Edelleen, katsopa youtubesta vaikkapa näitä julkkistyyppejä PCD, Les Twins, Beyonce ja Britney, Melissa Molinaro, Natalie Mejia ym. Katso Robin Antinin tunnit, hän on koreografi, tai Mikey Minden. Nämä on jyränneet lavoilla Joalinin ikäisenä. Saati sitten kun mennään julkkiskategoriasta ns. vain tanssijoihin jotka on alansa parhaimmistoa. Jos sinä pidät Joalinin tanssitaitoa maailmanluokan kamana niin kivat sinulle, ehkä et lajista paljoakaan sitten ymmärrä. Katso telkusta vaikka Dance moms vai mikä olikaan, siinä puolet nuoremmat lapset on parempia kuin Joalinin bändi yhteensä.
No siinä tapauksessa sinä olet hieman sairas, kun tällaiseen ketjuun kirjoittelet muina naisina tuomitsematta aloittajan tarkoitusperiä tai heitä, jotka alkoivat heti etusivulla mollata Joalinia. Sori, mutta ei kerro hyvää sinusta eikä arvostelukyvystäsi.
Eli sinulla ei ole kaikki asiat hyvin. Sanot sairaaksi satunnaista kommentoijaa joka ei lue koko ketjua ja ala saarnaamaan muille heidän kirjoituksistaan? Minä en ole tämän palstan moderaattori, minä kirjoitin arvosteluni koskien vain hänen tanssivideotaan. Toivottavasti ajatuksesi ovat hieman kirkkaampia huomenna ja ymmärrät lukemasi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, miten kehno taso yhtyeeseen pyrkijöillä oli noin yleisesti kun rytmiryhmään on valittu näin kömpelösti liikehtiviä nuoria naisia? Joalin ei valitettavasti ole perinyt letkeää lattarilantiota.
Miten olisi voinutkaan periä, kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia?
Toinen vanhemmista ei ole.
Ei Joalinin meksikolainen isäpuoli on hänen biologinen isänsä. Isä on suomalainen, joka ei ilmeisesti isän hommiin alkanut 20 vuotta sitten.
Mistä tiedät minkä maalainen sen isä on, näyttää enemmän venäläiseltä tms. kuin suomalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku vetää herneen nenään, että kaunis tyttö mainitsee olevansa kaunis?
Ei, mutta se muiden kokemus ja näkemys siitä kauneudesta häviää kyllä yleensä tehokkaimmin ja nopeimmin sillä kun sen toteaa se sen kokemuksen kohde ja lähde itse ääneen..
Silloinhan siitä näet on tietoisesti tehty ja tullut jo markkina-arvo ja, -tavaraa.
Minä en nyt rehellisesti ymmärrä kommenttiasi. Mutta ajattelen itsekin olevani kaunis, eikä haittaa jos sinun kokemuksesi kauneudestani nyt häviää.
Minäkin usein ajattelen olevani kaunis, ja minulle tulee hyvä ja itsevarma olo, kun tunnen olevani sinut itseni kanssa, mitä en nuorempana ollut. Kuitenkin samalla tiedostan, että missikisoissa en saisi kovin mairittelevaa kommenttia, eikä luultavasti somessakaan minua kehuisi kauniiksi kuin parhaat kaverit.
On parempi, jos oma itsetunto ja muiden näkemykset pysyvät tässä asiassa toisistaan irrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva kotikutoinen tanssivideo, mutta aika kaukana hyvästä tanssijasta tuon perusteella, puhumattakaan loistavasta. Ammattitanssijat maailmalla on vähän eri luokkaa, miettikää nyt verrattuna vaikka PCD daameihin, nekin jyrää monet LA:n hyvätkin tanssijat.
Et itse ole ollut minkään tason finaaleissa Losissa ja silti on olevinaan varaa haukkua Joalinia.
Vai onko sinulle ihan ok, että hän sanoo itseään kauniiksi?Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.
Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Minä en ole kirjoittanut hänen ulkonäöstään mitään, se ei minua kiinnosta ja hän itse saa olla siitä mitä mieltä haluaa. Jokaikinen joka mitään ymmärtää tanssin päälle, näkee että ei ole hyvä. Eikä loistava. Kiva että voi silti harrastaa ja tehdä työkseen mitä tykkää, mutta tuo on hyvin kaukana ammattilaisista. Edelleen, katsopa youtubesta vaikkapa näitä julkkistyyppejä PCD, Les Twins, Beyonce ja Britney, Melissa Molinaro, Natalie Mejia ym. Katso Robin Antinin tunnit, hän on koreografi, tai Mikey Minden. Nämä on jyränneet lavoilla Joalinin ikäisenä. Saati sitten kun mennään julkkiskategoriasta ns. vain tanssijoihin jotka on alansa parhaimmistoa. Jos sinä pidät Joalinin tanssitaitoa maailmanluokan kamana niin kivat sinulle, ehkä et lajista paljoakaan sitten ymmärrä. Katso telkusta vaikka Dance moms vai mikä olikaan, siinä puolet nuoremmat lapset on parempia kuin Joalinin bändi yhteensä.
No siinä tapauksessa sinä olet hieman sairas, kun tällaiseen ketjuun kirjoittelet muina naisina tuomitsematta aloittajan tarkoitusperiä tai heitä, jotka alkoivat heti etusivulla mollata Joalinia. Sori, mutta ei kerro hyvää sinusta eikä arvostelukyvystäsi.
Eli sinulla ei ole kaikki asiat hyvin. Sanot sairaaksi satunnaista kommentoijaa joka ei lue koko ketjua ja ala saarnaamaan muille heidän kirjoituksistaan? Minä en ole tämän palstan moderaattori, minä kirjoitin arvosteluni koskien vain hänen tanssivideotaan. Toivottavasti ajatuksesi ovat hieman kirkkaampia huomenna ja ymmärrät lukemasi paremmin.
Kuka tahansa ketjun avaava NÄKEE, että aloitus on tehty mollaamistarkoituksessa. Sellaiseen kommentointi muina naisina on aika paha, kun et puutu Joalinin kiusaamiseen. Siis ihan jo ketjua mahdollisesti lukevien nuorten takia. Ja osoituksena kiusajille, että heidän elämäntapansa on tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalin näyttää tekevän Tuksut. Jo 20v kerjätään huomiota Seiskassa, seuraavaksi alkavat vaatteet vähentyä ja päihteet maistua. Omaa uraa yritetään rakentaa pubikeikoilla ja 100 kpl myyvillä singleillä. Mitään oikeaa menestystä ei koskaan tule, ei koti- eikä ulkomailla.
En itse asiassa käytä somea (FB, Instagram etc.) ollenkaan, joten minulla ei ole seuraajia. Jotkut hemmetin seuraajamäärät eivät oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin huonoitsetuntoisia, hyväksyntää hakevia nuoria ja lapsenmielisiä aikuisia. Jotkut oikeat tähdet (oikeat laulajat ja näyttelijät) ja heidän seuraamisensa jotenkin ymmärrän.
No enpä nyt olettanutkaan, että sulla olisi mitään somea, saati seuraajia. Ei itsellänikään ole. Mutta se, ettet tajua, että 3,5 miljoonaa seuraajaa ei ole yksinkertaista saavuttaa, on osoitus tyhmyydestäsi.
3,5 miljoona perskärpästä ei voi olla väärässä siinä, että pa*ka on hyvää, eikö vain ; )
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lukisivat Jollesta sen kirjan.
Tämän on pakko olla vitsi tai sarkasmia. Vasta parikymppinen taviselämää viettänyt tyttö ei ole saavuttanut vielä niin isoja asioita, että niitä riittäisi kirjaksi asti. Tai sitten siitä tulee maailman ohuin opus, muutaman sivun mittainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, miten kehno taso yhtyeeseen pyrkijöillä oli noin yleisesti kun rytmiryhmään on valittu näin kömpelösti liikehtiviä nuoria naisia? Joalin ei valitettavasti ole perinyt letkeää lattarilantiota.
Miten olisi voinutkaan periä, kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia?
Toinen vanhemmista ei ole.
Ei Joalinin meksikolainen isäpuoli on hänen biologinen isänsä. Isä on suomalainen, joka ei ilmeisesti isän hommiin alkanut 20 vuotta sitten.
Mistä tiedät minkä maalainen sen isä on, näyttää enemmän venäläiseltä tms. kuin suomalaiselta.
Hassua kun sanoit, pääsin juuri miettimästä, että hänessä on vähän samaa näköä kuin tässä venäläisessä mallissa, joka on Koreassa suosittu.
https://www.instagram.com/angelinadanilova/
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa ketjun avaava NÄKEE, että aloitus on tehty mollaamistarkoituksessa. Sellaiseen kommentointi muina naisina on aika paha, kun et puutu Joalinin kiusaamiseen. Siis ihan jo ketjua mahdollisesti lukevien nuorten takia. Ja osoituksena kiusajille, että heidän elämäntapansa on tuomittavaa.
Teinit eivät notku täällä vauvapalstalla, heidän äidit ja isät kylläkin. Nuoriso on tiktokissa, instassa ja snäpissä. Etkö nyt sen vertaa tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanlaajuista suosiota nauttiva, jota ei tiedä / tunne juuri kukaan? Maailmanlaajuista suosiota nauttivalla on kova tarve tunkea itseään julkisuuteen?
Niinpä, tämä on kyllä täysin hämärä juttu. Äitinsä ilmeisesti kovasti haluaa että olis julkkis, ja on sitten satuillut jotain Suomen medioihin "tähteydestä"???
Toi Now Unitedkin niin omituinen kokoonpano ja esiintyy vaan jossain dubaissa ja kehitysmaissa ilmeisesti ja mitään taitoja ei tunnu olevan yhdelläkään jäsenellä.
Todella outoa ja hämärää, eihän tässä ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä nyt olettanutkaan, että sulla olisi mitään somea, saati seuraajia. Ei itsellänikään ole. Mutta se, ettet tajua, että 3,5 miljoonaa seuraajaa ei ole yksinkertaista saavuttaa, on osoitus tyhmyydestäsi.
3,5 miljoona perskärpästä ei voi olla väärässä siinä, että pa*ka on hyvää, eikö vain ; )
Minä en koe tarvetta arvostella ei omalle kohderyhmälleni suunnattua viihdettä. Pitäisin aika vajaana palstalaista, joka on kuitenkin todennäköisesti jo yli 3-kymppinen, joka koittaa syventyä teineille ja lapsille suunnattuun viihteeseen. Mutta ilmeisesti se on tosi yleistä, eikä palstan tason tuntien niin yllättävää. Moni k e h a r i han tykkää lastenjutuista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Robin ei alkanut tapailla tätä taullukkaa.
Kuka tätä manageroi kun ei ymmärretä, että Seiskan kanssa yhteistyön teko ei ole ehkä fiksuin veto, jos haluaa uskottavuutta.
Voi myös olla, että Joalin ei ole kiinnostunut sen enempää Robinista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Joalin nyt erossa Now Unitedista ennemmin omasta tahdostaan (kun pärjää joten kuten Suomessakin nyt) , olosuhteiden pakostavai eikö häntä haluta nyt juuri osalliseksi muun bändin touhuihin?
Kuvittelet Joalinin kiusaajien tietävän tämän?
Vai tavoitteesi on oikeuttaa kiusaamisen jatkaminen (joku voi nyt jatkaa spekuloimalla, että joo, yhtye ei halua häntä enää mukaan. Olis niin sun tasoistasi).Kysyisinkö siksi, että kiinnostaa miksi ei ole mukana, kun selvästi yhä pyörät pyörii bändillä ilman Joalinia tällä hetkellä, ja aivan varmasti näin aktiiviseen keskusteluun on eksynyt myös aiheesta enemmän tietäviä.
Joo joo, ”aivan varmasti”! :D Mutta sua ei lainkaan haittaisi, kun sitä odotellessa kaikki syyttä kiusaajat ehdottelisivat kaikenlaista halventavaa, juu, kaltaisesi keskustelijat kyllä tiedetään!
"Syyttä kiusaavat." Oletko siis sitä mieltä että kiusaamiselle on olemassa hyväksyttäviä syitä?
Tämän ketjun voisi jo lukita tai poistaa kokonaan tuon yhden sekopään takia.