Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
481/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmanlaajuista suosiota nauttiva, jota ei tiedä / tunne juuri kukaan? Maailmanlaajuista suosiota nauttivalla on kova tarve tunkea itseään julkisuuteen?

Niinpä, tämä on kyllä täysin hämärä juttu. Äitinsä ilmeisesti kovasti haluaa että olis julkkis, ja on sitten satuillut jotain Suomen medioihin "tähteydestä"???

Toi Now Unitedkin niin omituinen kokoonpano ja esiintyy vaan jossain dubaissa ja kehitysmaissa ilmeisesti ja mitään taitoja ei tunnu olevan yhdelläkään jäsenellä. 

Todella outoa ja hämärää, eihän tässä ole päätä eikä häntää.

Vaikuttaa siltä, että tämä bändi on vain front jonkinlaiselle pros***tiolle, jota esim. Dubaissa paljon esiintyy.

Vierailija
482/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.”

Että selllainen ruma tyttö!

Onpas kumma, kun ei tommosesta "popyhtyeestä" ole missään länsimaissa kuultu mitään. 

Tulee mieleen että onko tämmönen "kansainvälinen ryhmä" luotu johonkin hämäriin tarkoitusperiin kun oikeastikin taitavia tanssijoita ja laulajia olisi maailma täynnä, niin tohon on valittu ne jotka ei osaa kumpaakaan. :DDD

Ja sitten esiinnytään jossain dubaissa ja tubekanavalta löytyy ihan omituisia videoita, ei yhtään kunnon musavideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen ruusumaisen kaunis klassinen kaunotar on Jolle. Vanhoissa maalauksissa oli ihanteena tuollaiset kasvot: Renessanssi ihanteiden mukaiset kasvot!

Itseasiassa tämä kuulostaa kehujen sijaan piilov*ttuilulta.

Vaan kun oli ihan vilpitöntä, kauneustyyppinsä on vaan ihan renessanssimaalauksista suoraan. Ei ainakaan siis paha. Suloisen kaunis.

Tuotakin piilovttuilukommenttia sikapalstalaiset, joilla on kauhea halu kiusata toisia, peukuttivat ihan kiihkona…

Se ei ole piilovttuilua vaan mene katsomaan niitä maalauksia niin tajuat. Ne ovat kauniita naisia.

Vierailija
484/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalin näyttää tekevän Tuksut. Jo 20v kerjätään huomiota Seiskassa, seuraavaksi alkavat vaatteet vähentyä ja päihteet maistua. Omaa uraa yritetään rakentaa pubikeikoilla ja 100 kpl myyvillä singleillä. Mitään oikeaa menestystä ei koskaan tule, ei koti- eikä ulkomailla.

Ahaa, sun seuraajamäärä oli mikä, kun tiedät, mitä se parempi menestyminen on?

En itse asiassa käytä somea (FB, Instagram etc.) ollenkaan, joten minulla ei ole seuraajia. Jotkut hemmetin seuraajamäärät eivät oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin huonoitsetuntoisia, hyväksyntää hakevia nuoria ja lapsenmielisiä aikuisia. Jotkut oikeat tähdet (oikeat laulajat ja näyttelijät) ja heidän seuraamisensa jotenkin ymmärrän.

No enpä nyt olettanutkaan, että sulla olisi mitään somea, saati seuraajia. Ei itsellänikään ole. Mutta se, ettet tajua, että 3,5 miljoonaa seuraajaa ei ole yksinkertaista saavuttaa, on osoitus tyhmyydestäsi.

Tekaistuja feikkiseuraajia on helppo ostaa…

Vierailija
485/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmanlaajuista suosiota nauttiva, jota ei tiedä / tunne juuri kukaan? Maailmanlaajuista suosiota nauttivalla on kova tarve tunkea itseään julkisuuteen?

Niinpä, tämä on kyllä täysin hämärä juttu. Äitinsä ilmeisesti kovasti haluaa että olis julkkis, ja on sitten satuillut jotain Suomen medioihin "tähteydestä"???

Toi Now Unitedkin niin omituinen kokoonpano ja esiintyy vaan jossain dubaissa ja kehitysmaissa ilmeisesti ja mitään taitoja ei tunnu olevan yhdelläkään jäsenellä. 

Todella outoa ja hämärää, eihän tässä ole päätä eikä häntää.

Satuillut? Tai sitten on kertonut Joalinin touhuista, ja lehdistöhän aina tekee kaikesta isompaa. Tyhmänä et vain tajua sitä ja kadehdit, miten äiti on käsityksen takana.

Vierailija
486/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalin näyttää tekevän Tuksut. Jo 20v kerjätään huomiota Seiskassa, seuraavaksi alkavat vaatteet vähentyä ja päihteet maistua. Omaa uraa yritetään rakentaa pubikeikoilla ja 100 kpl myyvillä singleillä. Mitään oikeaa menestystä ei koskaan tule, ei koti- eikä ulkomailla.

En itse asiassa käytä somea (FB, Instagram etc.) ollenkaan, joten minulla ei ole seuraajia. Jotkut hemmetin seuraajamäärät eivät oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin huonoitsetuntoisia, hyväksyntää hakevia nuoria ja lapsenmielisiä aikuisia. Jotkut oikeat tähdet (oikeat laulajat ja näyttelijät) ja heidän seuraamisensa jotenkin ymmärrän.

No enpä nyt olettanutkaan, että sulla olisi mitään somea, saati seuraajia. Ei itsellänikään ole. Mutta se, ettet tajua, että 3,5 miljoonaa seuraajaa ei ole yksinkertaista saavuttaa, on osoitus tyhmyydestäsi.

3,5 miljoona perskärpästä ei voi olla väärässä siinä, että pa*ka on hyvää, eikö vain ; )

Minä en koe tarvetta arvostella ei omalle kohderyhmälleni suunnattua viihdettä. Pitäisin aika vajaana palstalaista, joka on kuitenkin todennäköisesti jo yli 3-kymppinen, joka koittaa syventyä teineille ja lapsille suunnattuun viihteeseen. Mutta ilmeisesti se on tosi yleistä, eikä palstan tason tuntien niin yllättävää. Moni k e h a r i han tykkää lastenjutuista.

Et tainnut ihan ymmärtää viestiäni. En pidä yhtyeen musiikista, mutta halusin tuoda esille myös sen, ettei kaikki suosittu ole hyvää. Joillain tykkäyksillä ei ole mitään merkitystä normaalien aikuisten maailmassa.

Vierailija
487/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen ruusumaisen kaunis klassinen kaunotar on Jolle. Vanhoissa maalauksissa oli ihanteena tuollaiset kasvot: Renessanssi ihanteiden mukaiset kasvot!

Itseasiassa tämä kuulostaa kehujen sijaan piilov*ttuilulta.

Vaan kun oli ihan vilpitöntä, kauneustyyppinsä on vaan ihan renessanssimaalauksista suoraan. Ei ainakaan siis paha. Suloisen kaunis.

Tuotakin piilovttuilukommenttia sikapalstalaiset, joilla on kauhea halu kiusata toisia, peukuttivat ihan kiihkona…

Se ei ole piilovttuilua vaan mene katsomaan niitä maalauksia niin tajuat. Ne ovat kauniita naisia.

Joo, en mä ajatellutkaan että oli.

Vierailija
488/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3,5 miljoona perskärpästä ei voi olla väärässä siinä, että pa*ka on hyvää, eikö vain ; )

Minä en koe tarvetta arvostella ei omalle kohderyhmälleni suunnattua viihdettä. Pitäisin aika vajaana palstalaista, joka on kuitenkin todennäköisesti jo yli 3-kymppinen, joka koittaa syventyä teineille ja lapsille suunnattuun viihteeseen. Mutta ilmeisesti se on tosi yleistä, eikä palstan tason tuntien niin yllättävää. Moni k e h a r i han tykkää lastenjutuista.

Et tainnut ihan ymmärtää viestiäni. En pidä yhtyeen musiikista, mutta halusin tuoda esille myös sen, ettei kaikki suosittu ole hyvää. Joillain tykkäyksillä ei ole mitään merkitystä normaalien aikuisten maailmassa.

Jotenkin ankeaa aikuinen kertomassa lapsille, ettei kaikki suosittu ole hyvää. Kerrotko lapsillesikin saman, tärkeän tiedon?

Luulitko, että aikuisista aina kaikki lasten suosikit ovat jotenkin tasokkaita? Hieman hassua olettaa, että olisit tässä nyt jokin auktoriteetti. Itse selkeästi kuvittelet niin.

Vierailija
489/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.”

Onpas kumma, kun ei tommosesta "popyhtyeestä" ole missään länsimaissa kuultu mitään. 

Tulee mieleen että onko tämmönen "kansainvälinen ryhmä" luotu johonkin hämäriin tarkoitusperiin kun oikeastikin taitavia tanssijoita ja laulajia olisi maailma täynnä, niin tohon on valittu ne jotka ei osaa kumpaakaan. :DDD

Ja sitten esiinnytään jossain dubaissa ja tubekanavalta löytyy ihan omituisia videoita, ei yhtään kunnon musavideoita.

Tätä juuri tarkoitin. Esim. UK:n ja USA:n kykykilpailuissakin näkee 1000 kertaa lahjakkaampia tanssijoita ja laulajia kuin tuossa yhtyeessä. Lahjakkuuksia on joka puolella, miksi yksikään heistä ei ole NU:ssa?

Vierailija
490/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ankeaa aikuinen kertomassa lapsille, ettei kaikki suosittu ole hyvää. Kerrotko lapsillesikin saman, tärkeän tiedon?

Luulitko, että aikuisista aina kaikki lasten suosikit ovat jotenkin tasokkaita? Hieman hassua olettaa, että olisit tässä nyt jokin auktoriteetti. Itse selkeästi kuvittelet niin.

Oletko sinä lapsi? Onko tällä palstalla lapsia juttelemassa suosikkiyhtyeestään Now Unitedista? En ihan heti usko.

-eri

Vierailija
491/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ollut kiva huomata, että osaisi laulaa, mutta ensimmäisen sivun linkki osoittaa päinvastaista. Eikä se ole kiusaamista. Toki hän saattaa kovalla työllä kehittyä.

Vierailija
492/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä lapsi? Onko tällä palstalla lapsia juttelemassa suosikkiyhtyeestään Now Unitedista? En ihan heti usko.

-eri

En ole. En juttele tai arvostel tuota yhtyettä, koska minun ei ole tarkoituskaan tykätä siitä.

Vierailija
493/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vedät lapset tähän mukaan? Olen käsittänyt, että yhtye on suunnattu lähinnä teineille, ei ehkä lapsille kuitenkaan kaikkine seksihinkutuksineen.

Vierailija
494/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan rahanpesua tai vastaavaa hämärähommaa. Porukkahan pyörii esiintymässä pääasiassa lattareissa ja siellä näennäisen viattomat peiteoperaatiot ovat valitettavan yleisiä. Korruptio rehottaa jne.

Vierailija
495/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ollut kiva huomata, että osaisi laulaa, mutta ensimmäisen sivun linkki osoittaa päinvastaista. Eikä se ole kiusaamista. Toki hän saattaa kovalla työllä kehittyä.

Aloitus ei ollut laulamisesta.

Vierailija
496/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, miten kehno taso yhtyeeseen pyrkijöillä oli noin yleisesti kun rytmiryhmään on valittu näin kömpelösti liikehtiviä nuoria naisia? Joalin ei valitettavasti ole perinyt letkeää lattarilantiota.

Miten olisi voinutkaan periä, kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia?

Toinen vanhemmista ei ole.

Ei Joalinin meksikolainen isäpuoli on hänen biologinen isänsä. Isä on suomalainen, joka ei ilmeisesti isän hommiin alkanut 20 vuotta sitten.

Mistä tiedät minkä maalainen sen isä on, näyttää enemmän venäläiseltä tms. kuin suomalaiselta.

Isästä ei voi päätellä muuta kuin sen, että on keskimittaista pidempi kun Joalin on 165cm ja äitinsä reilusti alle 160. Muuten ovat kasvoiltaan identtisiä äitinsä kanssa.

Vierailija
497/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💓 💔 💕 💖 💗 💘 💙 💚 💛 💜 💝 💞 💟 ❣️ ❤️ Joalin

Vierailija
498/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tavallisen tallukan, joka luulee itseään joksikin kaunottareksi, palauttaminen maan pinnalle olisi misogyniaa? Oikeaa misogyniaa on aivan muualla, mene niihin maihin saarnaamaan naisten kohtelusta.

Jonkun ulkonäön lyttääminen porukalla ja väheksyntä on täysin asiatonta ja kun se kohdistuu somessa nuoriin naisiin se on misogyniaa, ihan oppikirjaesimerkki. Miksi ketään joka pitää itseään nättinä pitäisi "palauttaa maanpinnalle"? Kuuntele nyt hetki itseäsi. Tuo on ihan sairasta ja todella vahingollista.

On täysin ok ja jopa suotavaa pitää itseään nättinä. Hyvä itsetunto ja kehonkuva on hyvä asia. Se, että kehuskelee ulkonäöllään yhdessä maamme tunnetuimmassa roskalehdessä taas on niin noloa käytöstä, että sitä sietääkin kyllä kommentoida.

Missä tämä massiivinen omalla ulkonäöllä kehuskelu ilmeni, kun en itse sitä havainnut?

Vierailija
499/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alussa harrastin aktiivisesti eri tanssilajeja ja kuuluin kahteen eri tanssiryhmäänkin. Tehtiin paljon keikkaa ohjelmatoimiston kautta: firmojen juhlissa, ravintoloissa, musikaalitanssijoina, artistin taustatanssijoina, muotinäytöksissä.

Olimme käytännössä puoliammattilaisia ja jos oltaisiin esiinnytty yhtä puolivillaisesti kuin Now United, olisi keikat loppuneet kuin seinään. Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!

So? Mitä halusit tällä sanoa? Että kiusaaminen on oikeutettua? Noou…

Eihän tuossa mistään sellaisesta ollut kysymys. Kerrottiin vain, miten 2000 -luvun alussa vaatimustaso oli kovempi.

Eri

Oli kyllä. Sinunlaisellesi autistille ei aukene. ”Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!”

Kateuttahan tuo.

En minä ole autisti. Eikä autistit sitä paitsi ole yhtään sen huonompia ihmisiä kuin muutkaan.

Vierailija
500/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tavallisen tallukan, joka luulee itseään joksikin kaunottareksi, palauttaminen maan pinnalle olisi misogyniaa? Oikeaa misogyniaa on aivan muualla, mene niihin maihin saarnaamaan naisten kohtelusta.

Jonkun ulkonäön lyttääminen porukalla ja väheksyntä on täysin asiatonta ja kun se kohdistuu somessa nuoriin naisiin se on misogyniaa, ihan oppikirjaesimerkki. Miksi ketään joka pitää itseään nättinä pitäisi "palauttaa maanpinnalle"? Kuuntele nyt hetki itseäsi. Tuo on ihan sairasta ja todella vahingollista.

On täysin ok ja jopa suotavaa pitää itseään nättinä. Hyvä itsetunto ja kehonkuva on hyvä asia. Se, että kehuskelee ulkonäöllään yhdessä maamme tunnetuimmassa roskalehdessä taas on niin noloa käytöstä, että sitä sietääkin kyllä kommentoida.

Missä tämä massiivinen omalla ulkonäöllä kehuskelu ilmeni, kun en itse sitä havainnut?

Niinpä…. jos itse olisin lukenut tuon jutun, en olis kyllä keskittynyt ainakaan tuohon lausahdukseen..! Niin tavallinen se on. Ainakin omassa suvussani, jossa on pärjääjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi