Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
541/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä nyt suurin moka ollut varmaan että Seiskalle ylipäätään alkaa avautumaan asioitaan. Ehkä ei mammamanagerinsa kanssa ole ihan tajunnut, että Seiska ei ole media, jolle kannattaa avautua " En minä nyt mikään bimbo ole".

Voisitko kertoa, millä perusteella Seiska on siis roskalehti?

Minun silmissäni vastaus voisi olla kenties, että kun se aina haukkuu julkisuuden henkilöitä ja seuraa kaikkia turhiakin julkkiksia tms. Niin miten se siis sinusta on roskaa, kun nimenomaan itse haukut julkisuuden henkilöitä ja seuraat heidän tekemisiään?

Vierailija
542/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaan nyt todella harmittaa tämän ketjun heti alusta saama sävy… en tiennyt, kuka Joalin on, mutta aloin katsoa Selviytyjiä, eikä tapanani ole dissata heti ihmisiä, joista en tiedä mitään.

Hän ei muodosta minulle kilpailijaa tai uhkaa missään vaiheessa, joten pystyin hyväksymään hänet hyvin läpi koko kilpailun ajan. Minusta oli semi-kiinnostavaa, että meilläon Suomessa tällainen henkilö, josta täällä kukaan ei tiedä mitään, mutta jolla on tyyliin Suomen eniten seuraajia! Ehkä tämä on se uhka keskimääräiselle somettajalle? Ei siis käytännössä, vaan alitajuisessa suhtautumisessa.

Niin ei kyllä triggeröinyt yhtään tuo Joalinin kommentti, minusta se oli luonnollinen jatkumo hänestä aiemmin kerrotulle.

Tuli todella paha mieli lukiessa, että osa ihmisitä haluaakin suhtautua häneen ilkeästi, eikä osaa käyttäytyä ja käytöstapoja, joiden mukaisesti tällaista ketjua ei aloitettaisi julkisesti.

Saman tyyppisin ajatuksin täällä.

Muutenkin yleisesti ihmetyttää, kuinka moni nainen haukkuu toisia naisia, vaikka naisten olisi hyvä tukea toisiaan ja nuoriin naisiin voi suhtautua hyvinkin. En haluaisi menettää toivoani tässä asiassa. Uskon joidenkin naisten heräävän omaan käytökseensä mikä kohdistuu oman sukupuolen dissaamiseen.

Kiitos sinulle, kun ajattelet tuohon tapaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tosiaan isomminkin, millä perusteella pidätte Seiskaa roskalehtenä? Sillä on mm. vähemmän oikaisuja kuin Hesarilla, jolla ei niitä myöskään paljoa ole.

Mutta tosiaan. Kun kaikista ihmisryhmistä, jotka nyt tulevat mieleeni, nimenomaan julkkiksia Vauvalla haukkuvat palstailijat ovat lähinnä Seiskan mahdollisesti roskalehdeksi tekeviä ominaisuuksia.

Vierailija
544/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Ihmettelin hetken miksi jopa mammoilta poikkeuksellinen viha ja sitten mukamas "huoli". Nyt ymmärrän.

Nämä on niitä ällöttävä tätejä, jotka ovat kuolanneet Robinia jo ikuisuuden. Siksi heijastavat omat himonsa muka huoleen setämiehistä ja ketkutteluista (eri asia jos olisi oikeasti setämiehille tehtyä ketkutusta, mutta ihan muut nuoret on kohderyhmänä...)

Nyt on raivo noussut kun Jolle esiintyi Robinin musavideolla ja esittivät rakastavaisia.

Hankkikaa elämä ja oman ikäiset ihastukset.

"Jolle" on sun hyvä tuttusi varmaan, kun noin tuttavallisesti olet lempinimen keksinyt.

Luuletko tosiaan, että kukaan normaali aikuinen kuolaisi jotakin Robinin näköistä pikkupoikaa?

Vierailija
545/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vaan nyt todella harmittaa tämän ketjun heti alusta saama sävy… en tiennyt, kuka Joalin on, mutta aloin katsoa Selviytyjiä, eikä tapanani ole dissata heti ihmisiä, joista en tiedä mitään.

Hän ei muodosta minulle kilpailijaa tai uhkaa missään vaiheessa, joten pystyin hyväksymään hänet hyvin läpi koko kilpailun ajan. Minusta oli semi-kiinnostavaa, että meilläon Suomessa tällainen henkilö, josta täällä kukaan ei tiedä mitään, mutta jolla on tyyliin Suomen eniten seuraajia! Ehkä tämä on se uhka keskimääräiselle somettajalle? Ei siis käytännössä, vaan alitajuisessa suhtautumisessa.

Niin ei kyllä triggeröinyt yhtään tuo Joalinin kommentti, minusta se oli luonnollinen jatkumo hänestä aiemmin kerrotulle.

Tuli todella paha mieli lukiessa, että osa ihmisitä haluaakin suhtautua häneen ilkeästi, eikä osaa käyttäytyä ja käytöstapoja, joiden mukaisesti tällaista ketjua ei aloitettaisi julkisesti.

Muutenkin yleisesti ihmetyttää, kuinka moni nainen haukkuu toisia naisia, vaikka naisten olisi hyvä tukea toisiaan ja nuoriin naisiin voi suhtautua hyvinkin. En haluaisi menettää toivoani tässä asiassa. Uskon joidenkin naisten heräävän omaan käytökseensä mikä kohdistuu oman sukupuolen dissaamiseen.

Kiitos sinulle, kun ajattelet tuohon tapaan! <3

Niin! Minusta harva nainen on niin vähän ärsyyntymistä herättävä, kuin Joalin. Siis vaikkapa Erin, Paula Vesala tai vaikkapa Anna-Leena Härkönen ovat joskus vähän ärsyttävä, vaikka ei minulla heistäkään ole mitään tarvetta puhua mitään pahaa varsinkaan julkisesti kaikille.

Vierailija
546/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä nyt suurin moka ollut varmaan että Seiskalle ylipäätään alkaa avautumaan asioitaan. Ehkä ei mammamanagerinsa kanssa ole ihan tajunnut, että Seiska ei ole media, jolle kannattaa avautua " En minä nyt mikään bimbo ole".

Minun silmissäni vastaus voisi olla kenties, että kun se aina haukkuu julkisuuden henkilöitä ja seuraa kaikkia turhiakin julkkiksia tms. Niin miten se siis sinusta on roskaa, kun nimenomaan itse haukut julkisuuden henkilöitä ja seuraat heidän tekemisiään?

Voidaan toki sopia että Seiska on alansa arvostettu julkaisu, jos se yhtään helpottaa.

Vierailija
547/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskakikkeli :DDDD

Freudilainen lipsahdus selvästi, jankkaaja taitaa olla ”niitä” miehiä :D

Vierailija
548/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tavallisen tallukan, joka luulee itseään joksikin kaunottareksi, palauttaminen maan pinnalle olisi misogyniaa? Oikeaa misogyniaa on aivan muualla, mene niihin maihin saarnaamaan naisten kohtelusta.

Juurikin näin. Hyvin kiteytetty. 

Olkoot vaikka mitä vihaa, niin asiatonta se silti on. Millä oikeudella ryhdytte arvostelemaan kenenkään ulkonäköä julkisesti? Miltäs se tuntuisi itsestäsi, jos omaa kuvaasi olisi vaikkapa luokkasi kesken koulukuvasta haukuttu?

Joalinhan nosti itse ulkonäkönsä keskiöön tuossa Seiskan jutussa ja me arvostelemme häntä ja hänen puheitaan tuon jutun perusteella. Hän on itse halunnut julkisuuteen, koulukuvilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Sinun täytyy olla todella yksinkertainen jos et tätä ymmärrä.

Mitä sitten, että itse mainitsi sen!? Sehän ON TOSIASIA! Että ” Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.”

Vai eikö ole? Sinunlaisesi ihmiset juuri todistavat, että se mitä hän sanoo, on totta!

Hänhän juuri itse todisti olevansa "tietynlainen", kun vapaaehtoisesti kertoo Seiskassa olevansa mielestään kaunis. Todellisuudessa on pullaposkinen teinityttö, ihan söpö mutta ei todellakaan kaunis.

Se oli viittaus häneen suhtautumiseen ulkomailla. Ja siihen, miten muut ovat häntä arvioineet. Ei se kertonut hänestä mitään ihmisenä. Jos sinä olisit Suomen menestynein pikajuoksija, saisit varmasti sanoa, että olet nopein? Hän on Suomen menestynein teini-idoli seuraajien määrässä mitattuna. Se on sinun mielipiteesi, ei mitään faktaa tai tosiasia, että hänen laisuutensa muka selvisi tuosta kommentista. Sellaiset ihmiset, joilla ei ole alemmuuskompleksia, eivät ajattele niin.

Onko näin monella naisella täällä itsetunto-ongelmia? Ja siksi dissataan toisia naisia?

Se vaan ei toimi noin, ei auta asiassa vaan nimenomaan päinvastainen toiminta auttaisi.

Haluan kannustaa kaikkia naisia olemaan rohkeasti oma itsensä ja samalla kannustamaan muita naisia.

Vierailija
549/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Ihmettelin hetken miksi jopa mammoilta poikkeuksellinen viha ja sitten mukamas "huoli". Nyt ymmärrän.

Nämä on niitä ällöttävä tätejä, jotka ovat kuolanneet Robinia jo ikuisuuden. Siksi heijastavat omat himonsa muka huoleen setämiehistä ja ketkutteluista (eri asia jos olisi oikeasti setämiehille tehtyä ketkutusta, mutta ihan muut nuoret on kohderyhmänä...)

Nyt on raivo noussut kun Jolle esiintyi Robinin musavideolla ja esittivät rakastavaisia.

Hankkikaa elämä ja oman ikäiset ihastukset.

"Jolle" on sun hyvä tuttusi varmaan, kun noin tuttavallisesti olet lempinimen keksinyt.

Luuletko tosiaan, että kukaan normaali aikuinen kuolaisi jotakin Robinin näköistä pikkupoikaa?

Kertoisitko sinä, millä perusteella Seiska on roskalehti?

Minun silmissäni vastaus voisi olla kenties, että kun se aina haukkuu julkisuuden henkilöitä ja seuraa kaikkia turhiakin julkkiksia tms. Niin miten se siis sinusta on roskaa, kun nimenomaan itse haukut julkisuuden henkilöitä ja seuraat heidän tekemisiään.

Vierailija
550/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea katsella jotain miestanssijoita? Anteeksi..?

East17 "ket it rain" videolla on OIKEITA TANSSIJOITA, NAISIA ja miehiä.

Now unitedissa ei ole oikeita tanssijoita, videoissa näkyy vain hidasta seksihetkutusta.

Vähän homoa katsella jotain miestanssijoita…sori tsihih! :D Tyrsk.

Oi että oikeen tsihihiiiiih ja tyrskeliini!

Sori :D

Harmi kun tsihiihii Demi lopetettiin tyrsk. Tuollaiset tsihii 12-vuotiaat kuuluisivat tyrsk sori enemmän sinne puolen. Tyrsk.

Vierailija
551/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa. Et tietenkään ole itse koskaan, missään, ikinä, ajatellut tai sanonut mitään negatiivista toisesta naispuolisesta ihmisestä. Go saint go! Typerää tekopyhyyttä.

Vierailija
552/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan toki sopia että Seiska on alansa arvostettu julkaisu, jos se yhtään helpottaa.

Tulipa pikainen ”seivaus”! :D Jotta sinäkin voit ola haukkuvana ihmisenä arvostettu?

Ei sovita.

Vierailija
553/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin nykyfeministit harhaisesti kuvittelevat, että kaikki muutkin ajattelevat asioista aina sukupuolen kautta, jolloin pääsevät uhriutumaan ja heiluttelemaan naisvihakorttia.

Sukupuolta ei voi loputtomiin käyttää suojakilpenä ja tekosyynä omalle käytökselle.

Vierailija
554/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lukisivat Jollesta sen kirjan.

Miten Joel Harkimo liittyy tähän ketjuun?

Vierailija
555/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa pikainen ”seivaus”! :D Jotta sinäkin voit ola haukkuvana ihmisenä arvostettu?

Ei sovita.

Jos se tekee minusta haukkujan, että pidän Joalinin avautumista Seiskassa nolona, niin ei voi mitään sitten. Ensi kerralla sitten Joalin valitsee fooruminsa ehkä fiksummin. Tai sitten ei.

Vierailija
556/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa. Et tietenkään ole itse koskaan, missään, ikinä, ajatellut tai sanonut mitään negatiivista toisesta naispuolisesta ihmisestä. Go saint go! Typerää tekopyhyyttä.

En ole tuo tyyppi, mutta tässä ketjussa pisti silmään se, että nainen ei saisi muka sanoa itseään kauniiksi! Minä tai hän emme varmasti ole koskaan dissanneet ketään naista sen takia! Varsinkin, kun se ei ollut tuossa se Joalinin pääviesti, vaan osana pohdintaa siitä, ettei häntä nähdä ehkä aina ensimmäisenä ohi noiden ominaisuuksien.

On eri asia kritisoida pelkästään jonkun toimintaa, mutta ketjussa ryhdyttiin puuttumaan Joalinin ulkonäköön! Dissaavasti. Se on paha asia, koska hän ei ole valinnut sitä, miltä näyttää.

Ja siis onhan se nyt naisilta yksi alhaisimmista arvostelun syistä, että joku nainen sanoo olevansa kaunis! Kertoo sanojan heikosta itsetunnosta. Olisikin ok, jos siitä sanottaessa arvostelija menisi itseensä, mutta ei! Haukkumisen oikeutusta haetaan vain, aivan kuin hyvät tavat eivät koskisi heitä.

Vierailija
557/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Joalin ei kerran ole sellainen kuin hänen oletetaan olevan (eli ilmeisesti pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen), niin miksi hänen somensa ei kuvasta sitä hänen oletettua sielukkuuttaan ja syvällisyyttään? Aivan samanlainen some kuin kaikilla muillakin: mun naama, mun per*e, minä edestä, minä takaa....you get my drift...

Minä en ole katsonut koskaan someaan, mutta katsoin jonkun Ylen ohjelman missä oli kilpailijana. 

Oli kyllä hyvin jalat maassa ihminen, ei mikään hienoperse tippaakaan. Kun esim hävisivät kilpaiun, oli ekana ehdottamassa, että nukkuvat saaressa taivasalla. Ja aamulla ihasteli miten upean kokemuksen saivat. 

Se olikin Selviytyjissä vuosi sitten.

Vierailija
558/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi edes kauniiksi, hyvin tavallinen pulloposkinen ja tihrusilmäinen tyttö mistä vanhemmiten tulee tavallinen tantta.

Mistä tuo on päässyt julkisuuteen?

Vierailija
559/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovita.

Jos se tekee minusta haukkujan, että pidän Joalinin avautumista Seiskassa nolona, niin ei voi mitään sitten. Ensi kerralla sitten Joalin valitsee fooruminsa ehkä fiksummin. Tai sitten ei.

Aloitussivulla ne, ketkä sitä pitivät nolona ryhtyivät haukkumaan Joalinin ulkonäköä. Se ei ole ok. Lisäksi miksi pidät sitä, että nainen kehuu itseään nolona? Siis tuollaiset ajatukset kannattaisi pitää ihan itsellään, pidä vaan, mutta koitat tehdä tunteistasi oikeituksen pahoittaa muiden mielet ja haukkua ja arvostella toisia! Se ei ole ok. Se on huonoa käytöstä.

Vierailija
560/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei.. tuli niin vahva myötähäpeän tunne, että en edes muista mistä olisi viimeksi tullut sama.

Ehkä joku Tuksun tai Maiskutti Törpöttimen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme