Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
441/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmanlaajuista suosiota nauttiva, jota ei tiedä / tunne juuri kukaan? Maailmanlaajuista suosiota nauttivalla on kova tarve tunkea itseään julkisuuteen?

Ei tämä maailmanlaajuinen kuuluisuus ainakaan vielä elätä, kun elannoksi mainostetaan suomalaista limsamerkkiä.

Millälailla siitä voisi päätellä, ettei kuuluisuus elätä? Kerrohan.

”Tässä on yksi sponsorisopimus, jolla tienaa, se kertoo, ettei tällä elä” ? Mitähän tällainen päättely kertoo sinusta?

Niin..tekee yhteistyötä kotimaan sponsoreiden kanssa, ei ole niin kuuluisa, että eläisi pelkästään tällä massiivisella maailmanlaajuisella suosiolla ja kv-soppareilla. Ymmärtäähän sen ettei pari miljoonaakaan brassiteiniä tuo elantoa, kun olet vain yksi tusinasosa tanssiryhmää.

Miksi siihen, että homma elättää häntä, tarvittaisiin se, että kyseessä olisi vain kv-sopparit? Jatkat typeryytesi ja loogisuuden puutteesi esittelyä, kun et tajua, ettei tuo, mitä sanot, kerro vielä mitään siitä, miten hommalla elää.

Vierailija
442/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Joalin nyt erossa Now Unitedista ennemmin omasta tahdostaan (kun pärjää joten kuten Suomessakin nyt) , olosuhteiden pakostavai eikö häntä haluta nyt juuri osalliseksi muun bändin touhuihin?

Kuvittelet Joalinin kiusaajien tietävän tämän?

Vai tavoitteesi on oikeuttaa kiusaamisen jatkaminen (joku voi nyt jatkaa spekuloimalla, että joo, yhtye ei halua häntä enää mukaan. Olis niin sun tasoistasi).

Kysyisinkö siksi, että kiinnostaa miksi ei ole mukana, kun selvästi yhä pyörät pyörii bändillä ilman Joalinia tällä hetkellä, ja aivan varmasti näin aktiiviseen keskusteluun on eksynyt myös aiheesta enemmän tietäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Joalin nyt erossa Now Unitedista ennemmin omasta tahdostaan (kun pärjää joten kuten Suomessakin nyt) , olosuhteiden pakostavai eikö häntä haluta nyt juuri osalliseksi muun bändin touhuihin?

Vai tavoitteesi on oikeuttaa kiusaamisen jatkaminen (joku voi nyt jatkaa spekuloimalla, että joo, yhtye ei halua häntä enää mukaan. Olis niin sun tasoistasi).

Kysyisinkö siksi, että kiinnostaa miksi ei ole mukana, kun selvästi yhä pyörät pyörii bändillä ilman Joalinia tällä hetkellä, ja aivan varmasti näin aktiiviseen keskusteluun on eksynyt myös aiheesta enemmän tietäviä.

Joo joo, ”aivan varmasti”! :D Mutta sua ei lainkaan haittaisi, kun sitä odotellessa kaikki syyttä kiusaajat ehdottelisivat kaikenlaista halventavaa, juu, kaltaisesi keskustelijat kyllä tiedetään!

Vierailija
444/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaa kertaa elämässäni edes kuulen koko Joalinista, siis nyt täällä vauvan palstalla. En ole olettanut hänestä yhtään mitään, en oleta nytkään, enkä tule jatkossakaan olettamaan. Ei kiinnosta olettaa tai ylipäänsä edes kuulla hänestä mitään. Nätti nuori nainen, mitä tuolla on Viitasaaret, Orimattilat ja Hankasalmet täynnä. Ei siis sinällään poikkea millään tavalla. Useimmiten nuoruus on nättiä, ei sillä. Vai oletinko juuri nyt? Tai siis miksi hän on julkisuudessa? Osaako imitoida vieraita kieliä, tai jotain muuta yhtä tärkeää…. Tai no ihan sama. Ei kiinnosta.

Vierailija
445/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alussa harrastin aktiivisesti eri tanssilajeja ja kuuluin kahteen eri tanssiryhmäänkin. Tehtiin paljon keikkaa ohjelmatoimiston kautta: firmojen juhlissa, ravintoloissa, musikaalitanssijoina, artistin taustatanssijoina, muotinäytöksissä.

Olimme käytännössä puoliammattilaisia ja jos oltaisiin esiinnytty yhtä puolivillaisesti kuin Now United, olisi keikat loppuneet kuin seinään. Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!

So? Mitä halusit tällä sanoa? Että kiusaaminen on oikeutettua? Noou…

Eihän tuossa mistään sellaisesta ollut kysymys. Kerrottiin vain, miten 2000 -luvun alussa vaatimustaso oli kovempi.

Eri

Vierailija
446/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu uhriutumiselta, ihmiset kuvittelevat että olen sellainen tai tällainen. Somejulkkiksista vaan tehdään mielikuvat heidän antamien mielikuvien perusteella. Eli anna niille ihmisille sitten oikeaa tietoa, josta voivat saada oikeanlaisen mielikuvan.

Hänhän jo antoi. Hän on blondi ja mielestään kaunis nainen.

Lisäksi on menossa opiskelemaan "yliopistoon".

Vierailija
447/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, ”aivan varmasti”! :D Mutta sua ei lainkaan haittaisi, kun sitä odotellessa kaikki syyttä kiusaajat ehdottelisivat kaikenlaista halventavaa, juu, kaltaisesi keskustelijat kyllä tiedetään!

En nyt ihan huvikseni ole seurannut sivu silmällä Joalinia ja bändiä vain inhotakseni täysin molempia. Haluan oikeasti tietää miksi Joalin ei tällä hetkellä ole mukana, kun aktiivista toimintaa kuitenkin on. On kiinnostavaa totta kai ennakoida pyrkiikö Joalin tässä nyt luomaan ihan vain soolouraa vähitellen vai todellako palaa vielä aktiiviseksi osaksi bändiä sen ollessa voimissaan. Kumpi on edes Joalinin mielestä edullisempaa, olla oman suosion keskipisteenä vai kitkutella vähän sivuhahmona muiden seassa.

Vierailija
448/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan huvikseni ole seurannut sivu silmällä Joalinia ja bändiä vain inhotakseni täysin molempia. Haluan oikeasti tietää miksi Joalin ei tällä hetkellä ole mukana, kun aktiivista toimintaa kuitenkin on. On kiinnostavaa totta kai ennakoida pyrkiikö Joalin tässä nyt luomaan ihan vain soolouraa vähitellen vai todellako palaa vielä aktiiviseksi osaksi bändiä sen ollessa voimissaan. Kumpi on edes Joalinin mielestä edullisempaa, olla oman suosion keskipisteenä vai kitkutella vähän sivuhahmona muiden seassa.

No, siihen sä et vastausta täältä saa. Kannattaisiko miettiä jotain konkreettisempaa ja todellisuuspohjaisempaa?

Vierailija
449/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, miten kehno taso yhtyeeseen pyrkijöillä oli noin yleisesti kun rytmiryhmään on valittu näin kömpelösti liikehtiviä nuoria naisia? Joalin ei valitettavasti ole perinyt letkeää lattarilantiota.

Miten olisi voinutkaan periä, kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia?

Minä kyllä veikkaan että on puoliksi venäläinen tai joku slaavi, ei ole suomalaisen näköinen. Kasvonpiirteet ja kehon malli viittaa vahvasti slaaviuteen.

Vierailija
450/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalinin mutsi on tehnyt Joalinin onnellisuuden eteen enemmän, kuin p*skaisten valittaja-palstalaisten äidit yhteensä ja nyt he ovat vihreinä kateudesta! Kun Joalin on iloinen ja menevä tanssija, joka on nuoreen ikäänsä ja suomalaisuuteen nähden kokenut jo tosi paljon. Palstalaiset miettivät samassa iässä mennäkö töihin välivuodeksi vai hakeutuisiko opiskelemaan. Ammattiin, joka kahlitseekin sitten eläkeikään.

Ei ihme, että veetuttaa.

No minä olen elämäni varrella mm. asunut kolme vuotta ulkomailla, opiskellut kaksi korkeakoulututkintoa, reissannut paljon ja kokenutkin paljon kaikenlaista. Oletko sinä??

Vierailija
451/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alussa harrastin aktiivisesti eri tanssilajeja ja kuuluin kahteen eri tanssiryhmäänkin. Tehtiin paljon keikkaa ohjelmatoimiston kautta: firmojen juhlissa, ravintoloissa, musikaalitanssijoina, artistin taustatanssijoina, muotinäytöksissä.

Olimme käytännössä puoliammattilaisia ja jos oltaisiin esiinnytty yhtä puolivillaisesti kuin Now United, olisi keikat loppuneet kuin seinään. Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!

Eihän tuossa mistään sellaisesta ollut kysymys. Kerrottiin vain, miten 2000 -luvun alussa vaatimustaso oli kovempi.

Eri

Eikä välttis edes ollut. 2000-luvun alussa vain ei ollut somea. Mutta tajuaako tuollainen kommentoija tätä? Ei tajua. Kuvittelee vaan, että nykyisin kaikenlaiset osaamattomat ovat hyviä suositumpia? Wtf?

Vierailija
452/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka toi ees on??

Minäkin jouduin googlaamaan, kun nimi yhtäkkiä alkoi tulla esiin otsikoissa siellä sun täällä.

Jopa Aamulehdessä, jossa käsitellään sitä ammatti-leikkikorkeakoulun tutkintoa, jota tämä tyttö on menossa opiskelemaan. 

Vierailija
453/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalinin mutsi on tehnyt Joalinin onnellisuuden eteen enemmän, kuin p*skaisten valittaja-palstalaisten äidit yhteensä ja nyt he ovat vihreinä kateudesta! Kun Joalin on iloinen ja menevä tanssija, joka on nuoreen ikäänsä ja suomalaisuuteen nähden kokenut jo tosi paljon. Palstalaiset miettivät samassa iässä mennäkö töihin välivuodeksi vai hakeutuisiko opiskelemaan. Ammattiin, joka kahlitseekin sitten eläkeikään.

Ei ihme, että veetuttaa.

No minä olen elämäni varrella mm. asunut kolme vuotta ulkomailla, opiskellut kaksi korkeakoulututkintoa, reissannut paljon ja kokenutkin paljon kaikenlaista. Oletko sinä??

Olen. Ei minulla ole silti tarvetta nälviä Joalinia, tai puolustella millään tavalla tällaisia aloituksia tekeviä tai niihin mukaan heti lähteviä. Oksettavia tekoja. Miksi sinulla olisi oikeutta sellaiseen, jos olet maailmaakin kerran nähnyt? Vaikuttaa siltä, ettei metsäsuomalaisuus ole kadonnut sinusta mihinkään.

Vierailija
454/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että veetuttaa.

Tuossa tapauksessa luulisi, että sinusta on tosi ok, kun joku sanoo itseään kauniiksi? Ja tuntisit myötähäpeää, kun joku alkaa kiusata siitä.

Vierailija
455/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva kotikutoinen tanssivideo, mutta aika kaukana hyvästä tanssijasta tuon perusteella, puhumattakaan loistavasta. Ammattitanssijat maailmalla on vähän eri luokkaa, miettikää nyt verrattuna vaikka PCD daameihin, nekin jyrää monet LA:n hyvätkin tanssijat.

Et itse ole ollut minkään tason finaaleissa Losissa ja silti on olevinaan varaa haukkua Joalinia.

Vai onko sinulle ihan ok, että hän sanoo itseään kauniiksi?

Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Minä en ole kirjoittanut hänen ulkonäöstään mitään, se ei minua kiinnosta ja hän itse saa olla siitä mitä mieltä haluaa. Jokaikinen joka mitään ymmärtää tanssin päälle, näkee että ei ole hyvä. Eikä loistava. Kiva että voi silti harrastaa ja tehdä työkseen mitä tykkää, mutta tuo on hyvin kaukana ammattilaisista. Edelleen, katsopa youtubesta vaikkapa näitä julkkistyyppejä PCD, Les Twins, Beyonce ja Britney, Melissa Molinaro, Natalie Mejia ym. Katso Robin Antinin tunnit, hän on koreografi, tai Mikey Minden. Nämä on jyränneet lavoilla Joalinin ikäisenä. Saati sitten kun mennään julkkiskategoriasta ns. vain tanssijoihin jotka on alansa parhaimmistoa. Jos sinä pidät Joalinin tanssitaitoa maailmanluokan kamana niin kivat sinulle, ehkä et lajista paljoakaan sitten ymmärrä. Katso telkusta vaikka Dance moms vai mikä olikaan, siinä puolet nuoremmat lapset on parempia kuin Joalinin bändi yhteensä.

Vierailija
456/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Oli kyllä. Sinunlaisellesi autistille ei aukene. ”Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!”

Kateuttahan tuo.

Olin Joalinin ikäluokkaa tuolloin 2000-luvun alkupuolella eli voit itse laskea kuinka vanha olen tänä päivänä. Tässä iässä ei jaksa kiinnostaa somet ja instaseuraajien määrät, saati että kadehtisi niiden takia ketään. Varsinkaan noin nuorta tyttöä. T:se lainaamasi tanssija

Vierailija
457/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva kotikutoinen tanssivideo, mutta aika kaukana hyvästä tanssijasta tuon perusteella, puhumattakaan loistavasta. Ammattitanssijat maailmalla on vähän eri luokkaa, miettikää nyt verrattuna vaikka PCD daameihin, nekin jyrää monet LA:n hyvätkin tanssijat.

Et itse ole ollut minkään tason finaaleissa Losissa ja silti on olevinaan varaa haukkua Joalinia.

Vai onko sinulle ihan ok, että hän sanoo itseään kauniiksi?

Now United on globaali popyhtye, jonka muodostaa 16 laulavaa ja tanssivaa jäsentaä 16 eri maasta. Loukamaa edustaa yhtyeessä Suomea. Loukamaan mallitoimiston agentti huomasi ilmoituksen Simon Fullerin uudesta projektista ja kysyi Loukamaalta ja tämän vanhemmilta, voisiko hän laittaa tytön kuvat eteenpäin. Kuvista pidettiin ja useiden eri vaiheiden jälkeen Joalin eteni maailmanlaajuiseen finaaliin Los Angelesissa. Ennen yhtyeen perustamista Loukamaa oli keskittynyt lähinnä tanssimiseen. Laulaminen on tullut mukaan vasta yhtyeen myötä.

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Minä en ole kirjoittanut hänen ulkonäöstään mitään, se ei minua kiinnosta ja hän itse saa olla siitä mitä mieltä haluaa. Jokaikinen joka mitään ymmärtää tanssin päälle, näkee että ei ole hyvä. Eikä loistava. Kiva että voi silti harrastaa ja tehdä työkseen mitä tykkää, mutta tuo on hyvin kaukana ammattilaisista. Edelleen, katsopa youtubesta vaikkapa näitä julkkistyyppejä PCD, Les Twins, Beyonce ja Britney, Melissa Molinaro, Natalie Mejia ym. Katso Robin Antinin tunnit, hän on koreografi, tai Mikey Minden. Nämä on jyränneet lavoilla Joalinin ikäisenä. Saati sitten kun mennään julkkiskategoriasta ns. vain tanssijoihin jotka on alansa parhaimmistoa. Jos sinä pidät Joalinin tanssitaitoa maailmanluokan kamana niin kivat sinulle, ehkä et lajista paljoakaan sitten ymmärrä. Katso telkusta vaikka Dance moms vai mikä olikaan, siinä puolet nuoremmat lapset on parempia kuin Joalinin bändi yhteensä.

No siinä tapauksessa sinä olet hieman sairas, kun tällaiseen ketjuun kirjoittelet muina naisina tuomitsematta aloittajan tarkoitusperiä tai heitä, jotka alkoivat heti etusivulla mollata Joalinia. Sori, mutta ei kerro hyvää sinusta eikä arvostelukyvystäsi.

Vierailija
458/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Oli kyllä. Sinunlaisellesi autistille ei aukene. ”Näemmä nykyään on ”hieman” eri meininki, kun tuolla tasolla saa miljoonia instaseuraajia..?!”

Kateuttahan tuo.

Olin Joalinin ikäluokkaa tuolloin 2000-luvun alkupuolella eli voit itse laskea kuinka vanha olen tänä päivänä. Tässä iässä ei jaksa kiinnostaa somet ja instaseuraajien määrät, saati että kadehtisi niiden takia ketään. Varsinkaan noin nuorta tyttöä. T:se lainaamasi tanssija

Ei tarvitsekaan kiinnostaa! Ei itseänikään kiinnosta!

Vierailija
459/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan (ihan Joalinin omien somejuttujen perusteellakin) että Joalinilla on ollut suunnitelmana tehdä lyhyitä yhteistyöpätkiä NU:n kanssa, samaan aikaan käynnistellen omia opintoja ja musiikin tekemistäkin. Hänenhän piti osallistua bändin livekonserttiin Abu Dhabissa 1.7., matkustikin ilmeisesti sinne mutta väärinkäsitys karanteeniasioissa johti siihen ettei olisi päässytkään tapaamaan muita ja palasi siksi lähes heti Suomeen. Tämän siis itse ilmoitti syyksi, voisihan taustalla toki olla jotain muutakin. Toivon, että tosiaan oli jokin karanteeniongelma ja että Joalin kohta tuplarokotettuna pääsee taas bändikuvioihin mukaan.

Vierailija
460/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon, että Joalin saattoi viitata kohteluunsa ulkomailla ja varmaan viittasikin, kun kerran hänen seuraajansa ovat pääosin siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi