Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat tori.fi -löytösi?

Vierailija
28.07.2014 |

Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!

Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.

Kommentit (400)

Vierailija
1/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin lasisen välioven huippuhalvalla. Olin katsellut kyseistä ovea rautakaupoista, hinta siellä oli 350 euroa. Sitten bongasin Torista ilmoituksen, jossa joku myi samaa ovea hintaan 50 e. Oli tekemässä remonttia ja halusi pari vuotta vanhan oven pois jaloista. Hyvä kauppa :)

Vierailija
2/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siellä uskaltaisi pyytää hyväkuntoisesta sotkan boston sohvasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 3:lle: mä pyytäisin sen summan minkä itse olisin valmis maksamaan sohvasta. Mun kokemus on että torissa just ihmiset enimmäkseen myy tavaraa joka heille itselleen tarpeetonta. Ja tosiaan haluaa kiertoon tavaran joka vielä ihan kelpo.

Vierailija
4/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytöni: kirjasarja, jota olin haeskellut pitkään.

Vierailija
5/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei juuri kokemusta kyseisestä sivustosta, kertokaahan konkarit, onko tuo parempi paikka myydä kuin esim huutonet? Meillä olisi hirmukasat lastenvaatteita ja jokunen turha mööpeli,jotka siinä kunnossa ettei ilmaiseksi viittisi lahjoittaa..

Vierailija
6/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenveroinen Furninova-jättinojatuoli 150 e, ja juuri sen värisenä kuin halusin.

Vanha täyspuinen klaffilipasto 20 e.

Uudenveroinen Longchampin crossbody-laukku 60 e.

Oon niin tyytyväinen em. hankintoihini ettette uskokaan :-)

Vierailija
7/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa huutonetin mennen tullen. Helpompi, ei trokareita (ainakaan itse en ole bongannut), hinta on se mikä ilmoituksessa näkyy, vaivatonta ottaa yhteys myyjään.

Olen ostanut lampun ja myynyt pari kasaa vauvanvaatteita hyvään kotiin!

Vierailija
8/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin uudenveroisen ruokaryhmän alle satasella. Vastineeksi joku opiskelija sai hakea meidän vanhan ruokapöydän vitosella itselleen (ihan ok-kunnossa). Kaikki voittivat. :)

Vierailija
9/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:45"]Hakkaa huutonetin mennen tullen. Helpompi, ei trokareita (ainakaan itse en ole bongannut), hinta on se mikä ilmoituksessa näkyy, vaivatonta ottaa yhteys myyjään.

[/quote]

Minkälaisissa hinnoissa siellä vauvanvaatteet liikkuu?

Ja anteeksi,että valtasin ketjun omilla kysymyksilläni:)

Vierailija
10/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytö: kirjoituspöytä opiskelijatyttären ekaan omaan kotiin, täyspuuta ja funkkista: 40 euroa. Antiikkiliikkeessä saa pistää hinnan eteen ykkösen.

Vierailija
11/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:45"]Hakkaa huutonetin mennen tullen. Helpompi, ei trokareita (ainakaan itse en ole bongannut), hinta on se mikä ilmoituksessa näkyy, vaivatonta ottaa yhteys myyjään.

[/quote]

Minkälaisissa hinnoissa siellä vauvanvaatteet liikkuu?

Ja anteeksi,että valtasin ketjun omilla kysymyksilläni:)

[/quote]mee sinne selaamaan

Vierailija
12/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hintoja kyselevä: siellä on hyvät hakukoneet, voit hakea mm. hakusanoilla ja alueittain yms. Huutonetin hakuun verrattuna superkätevä käyttää! Eli katsele hintoja ja laatua ja päätä sitten oma hintatasosi.

Vierailija
14/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lumilaudan tosi halvalla. Oli helppo sopia nouto. Kunto oli juuri sitä mitä luvattiin.

Myin lastenkalusteita ja sekin kävi kätevästi.

Vierailija
15/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri etsin meille sohvaa, aika järkyttäviä hintoja jotkut pyytää vanhoistakin sohvista...

Puhelimella ei pysty tiettyä kaupunkia laittamaan niin kaikki kivat on ollu liian kaukana. :(

Vierailija
16/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tori.fi ja huuto.net on molemmat hyviä, eri tarkoitukseen. Huuto.netistä ostan lastenvaatteita, koska ainakin mun kokemuksen mukaan torissa on aika vähän yksittäisiä vaatteita myynnissä. Torista ostan taas jotain isompaa, kodintavaraa, remppajuttuja jne.

Mun parhaat löydöt on melkein uudet lauteet, arabian uniikki seinätaulu ja pöytä lapselle. Kaikki lähes pilkkahintaan. Oon myös itse myynyt tori.fi:ssä ja todella nopeasti on menneet kaupaksi. Erityisesti muuton alla oli upea juttu päästä eroon turhasta tavarasta ja huonekaluista, joille ei olisi uudessa kodissa ollut käyttöä.

Vierailija
17/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle sattunut Torissakin hankalia ostajia. Noutopäivää vaihdetaan moneen kertaan ja tinkimään aletaan noudettaessa. Suututti tosi paljon. Kyse 50 euron myynnistä ja ostaja tulee hakemasn, mukanaan 40 euroa.

Tyhjensi lopulta autostaan konsolista kolikot ja laukun pohjalta.

Vierailija
18/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ostokseni torilta on KWA:n puutarhakalusteet - aivan naurettavaan hintaan, vain murto-osa kaupan hinnasta ja eivät olleet kuin pari vuotta vanhat.

Lapsen yo-juhliin ostin kaksi isoa jääkaappia torilta. Vain kympin kappale. Erittäin hyvät! Juhlissa oli kätevää kun sai kaikki kakut ja juomat viileään eikä tarvinnut stressata kylmätilojen riittävyydestä.

Lisäksi olen ostanut lastenhuoneeseen kirjoituspöydän torilta. Vitosella. Pöytä on tukeva ja siisti.

Vierailija
19/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuramen sängyn ostin 20 eurolla.

Vierailija
20/400 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:31"]

On mulle sattunut Torissakin hankalia ostajia. Noutopäivää vaihdetaan moneen kertaan ja tinkimään aletaan noudettaessa. Suututti tosi paljon. Kyse 50 euron myynnistä ja ostaja tulee hakemasn, mukanaan 40 euroa.

Tyhjensi lopulta autostaan konsolista kolikot ja laukun pohjalta.

[/quote]

Hyvä, ettet suostunut tinkimään. Ei siinä vaiheessa enää tingitä kun haetaan tuotetta.