Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein tutulleni kotitekoista leipää

Mielensäpahoittaja
20.07.2021 |

Kävin eilen kylässä tutullani ja vein mennessäni leipää, jonka olin tehnyt ihan häntä ajatellen. Tiedän, että hänellä on aika tiukkaa rahasta, joten arvelin, että hän ilahtuisi eleestäni.
Tänään kävin pikaisesti hänen luonaan kahvilla ja satuin heittämään paperinpalan roskikseen. Huomasin samalla, että leipä oli heitetty sinne täysin maistamatta.

Tuli aika paha mieli. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Kommentit (269)

Vierailija
1/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei uskaltanut korona-aikana syödä toisen kotona leipomaa leipää.

Vierailija
2/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykännyt sun leivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vuoksi minä en enää tarjoa ihmisille itse valmistamiani ruokia tai käsitöitä.

Vierailija
4/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän karpppaa tai välttelee gluteenia.

Vierailija
5/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole se ihminen, joksi hänet luulit.

Vastaleivotun leivän vieminen ystävälle tai naapurille on vanha hieno tapa.

Vierailija
6/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on maailman palkka!

Olen pahoillani puolestasi..Minä olisin ilolla syönyt tuon leivän!

Vierailija
7/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on Maailman palkka , sanoo sananlasku, 😠.

Ei kannata mieltä typerien ihmisten takia mieltä pahoittaa , nytpä tiedät ettei vie mitään kun ei ruoka kelpaa sehän on vielä Parempaa mitä on kaupassa leivät ja ruoat kun tekee itse.

Minulle ois leipä kelvannut Kiittänyt kauniisti.🍞.

Vierailija
8/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minäkään kulkutaudin aikana syönyt sitä leipää. Mutta siis vain satuit kahvilla käydessä laittamaan paperilappusen roskiin ja näit sen leivän siellä koskemattomana? Kuulostaa aika epätodennäköiseltä. Meillä roskikselle menee vain talonväki, ja harvoin on roskapussi niin tyhjä että pikaisella vilkaisulla voisi sanoa minkä kuntoinen joku yksittäinen asia siellä on.

Vierailija
9/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap , minä olisin ilahtunut leivästäsi ja olisin keittänyt meille teet ja oltais rupateltu ja naposteltu sun ihanaa leipää.

Vierailija
10/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole se ihminen, joksi hänet luulit.

Vastaleivotun leivän vieminen ystävälle tai naapurille on vanha hieno tapa.

Voi olla vanha tapa, mutta nykyisen yltäkylläisyyden ainana joutaa jo romukoppaan.

Vierailija
11/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa ja tiukkaa....

Vierailija
12/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi minäkään kulkutaudin aikana syönyt sitä leipää. Mutta siis vain satuit kahvilla käydessä laittamaan paperilappusen roskiin ja näit sen leivän siellä koskemattomana? Kuulostaa aika epätodennäköiseltä. Meillä roskikselle menee vain talonväki, ja harvoin on roskapussi niin tyhjä että pikaisella vilkaisulla voisi sanoa minkä kuntoinen joku yksittäinen asia siellä on.

Entäpä ruoka kaupoissa kuinka moni on koskenut saastuneilla käsillään niihin? Tuolla suhtautumisella et voi syödä mitään, ellet ole sitä itse alusta alkaen kasvattanut ja valmistanut.

Vierailija
13/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti näytti niin epäsiistiltä, kun siellä oli leipä, jota en itse ollut valinnut, että heitin roskiin. Terveisin tavarapaljous

Vierailija
14/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole trolli. Opinpahan, että en enää vie mitään pas...aa kenellekään, kun ei näköjään kelpaa. Taidan itse olla hölmö, kun kuvittelin ilahduttavani toista.

En silti aio sanoa ystävyyttämme irti tämän takia.

Vierailija
15/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin ilahtunut valtavasti. Vaikka meillä ei juuri nyt ole tiukkaa, niin itse leivottu leipä eleenä on jotain aivan ihanaa sekä maistuukin ihan parhaalta!

Tiukkoina aikoina olisin tällaisesta eleestä varmasti purskahtanut itkuun.

Olet selvästi sellainen ystävä, joka jokaisella pitäisi olla. Välittävä, huolehtiva ja hyvin sydämellisesti ajatteleva.

Vierailija
16/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistunut säälileipäsi, jota minulle varattomalle vaivaiselle teit sädekehääsi kiillotellen. Kiitti, ei kiitti.

Vierailija
17/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi korona aikana toisten tekemiä leipiä. Roskiin menisi.

Vierailija
18/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäsi oli kivikova lättänä mikä ei maistunut kun hiivalla ja suolalle. Ei näillä hampailla saati vatsalla pysty tollasta vehnämöykkyä syömään! Ystäviä ollaan toivottavasti edelleen mutta älä leivo minulle tai kenellekään enää ikinä mitään! Ei ole sinun juttu<3

T. Ystävä.

Vierailija
19/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin ilahtunut valtavasti. Vaikka meillä ei juuri nyt ole tiukkaa, niin itse leivottu leipä eleenä on jotain aivan ihanaa sekä maistuukin ihan parhaalta!

Tiukkoina aikoina olisin tällaisesta eleestä varmasti purskahtanut itkuun.

Olet selvästi sellainen ystävä, joka jokaisella pitäisi olla. Välittävä, huolehtiva ja hyvin sydämellisesti ajatteleva.

Onko ollut rankka päihdeongelma vai miten voi Suomessa elää niin yli varojensa että joutuu itkee leivän perään:/ Toivottavasti sinulla ei sentään lapsia. Parempaa huomista🙏

Vierailija
20/269 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toveri hyvä. Sinun leipäs tiedetään. Sama kun hukkais täytteet pahvilaatikkoon🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme