Minkälaiset asiat ovat saaneet tunteesi täysin kylmenemään parisuhteessa?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omista eksistä puhuminen sekä aiempien suhteiden tarkka kuvaaminen ihan perusjutusteluna.
Tämä on ihan käsittämätön. Minulla lähtee kaikki kiinnostus jos joudun kuuntelemaan mitään eksäjuttuja - tyyliin, että teen tämän paremmin kuin hänen eksänsä. Se vielä puuttuisi, että riidan yhteydessä vertaisi minua negatiivisesti eksäänsä :D Voi kiesus lentäisi ukko ulos ovesta. Pientä vertailua varmasti jokainen tekee mielessään mutta kyllä varmaan jokainen haluaa silti tulla nähdyksi omana itsenään - ei jonkun muun korvaajana/seuraajana.
Jossain vaiheessa opin kyllä sen, etten minä nyt niin ihmeellinen ole että tekisin jotain tai jopa useampaakin asiaa paremmin kuin muut. "Kukaan ei ole koskaan koskettanut mua noin". Nuo ovat nyt minulle lähinnä hälytysmerkkejä, narsistin mielistelyä ja koukutuskonsteja.
Monella miehellä on niin vähän kokemusta seksistä ja läheisyydestä, että tuo voi olla aivan hyvin totta.
Naisten suusta siis takuuvarmoja hälytysmerkkejä moiset.
No, naiset saavat taas keskimäärin niin huonoa seksiä kumppaneiltaan, että tuo voi hyvinkin olla totta. Ei vaadi kummoisiakaan taitoja olla jonkun naisen elämän paras seksikumppani.
Miehellä oli harrastus, jota pidin niin epäseksikkäänä, että tunteet väljähtyivät. Aikani koetin sitä sietää, mutta sitten vain totesin, että minusta ei tähän ole, mies tarvitsee jonkun sopivamman.
Nainen selitti mulle tavatessa, että harrastaa seksiä vain sitoutuneessa parisuhteessa ja sen jälkeen paljastu useat yhden illan jutut edellisiltä vuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen selitti mulle tavatessa, että harrastaa seksiä vain sitoutuneessa parisuhteessa ja sen jälkeen paljastu useat yhden illan jutut edellisiltä vuosilta.
Olisit sanonut, ettet ala suhteeseen, ennen kuin seksiä on harrastettu.
Kuka edes pystyy sitoutumaan parisuhteeseen ennen seksiä? Ei minulla ainakaan herää romanttista kiinnostusta ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti oli noiden kokemusten pohjalta muuttanut suhtautumistaan seksiin.
Miehen väkivalta ja henkinen väkivalta.
Henkinen väkivalta: haukkuminen, syyllistäminen, huutaminen, raivoaminen, väkivallalla uhkailu, manipulointi, sairaalloinen mustasukkaisuus. Jotakin mainitakseni. Tapahtui niin paljon ikävää, etten voinut päästää toista enää lähelle, vaikka hyviäkin aikoja tietysti oli.
Kun henkinen läheisyys vähenee ja huomaan olevani suhteen ainoa osapuoli, jota kiinnostaa kumppanin asiat.
Mies esti mua lähtemästä seisomalla oviaukon edessä riidan aikana. Ei päästänyt vaikka itkin ja pyysin. Se tuntu sellaselta arvostuksen puutteelta, etten pystynyt enää jatkaa suhdetta. Ei kukaan saa pakottaa mua mihinkään vaikka kuinka oiskin mua isompi ja vahvempi.
Mököttäminen, joka saattoi kestää viikkoja ja kuukausia. Oli pakko oppia kuolettamaan läheisyydentarpeensa ja yhdessä tekemisen meininki. Apua ei voinut pyytää eikä antaa, ei voinut suunnitella etukäteen mitään.
Siinä samalla kuoli rakkaus. Mieluummin olin rakastamatta kuin rakastin ja kärsin.
Seksi lakkasi kiinnostamasta eksääni. Minua lakkasi kiinnostamasta parisuhde.