Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että nainen käy kuumimmillaan kaksi viikkoa ennen ja jälkeen menkkojen

Vierailija
20.07.2021 |

Ja jos totta, miten mies voi helpoimmalla saada selville naisen kuukautiskierron ilman suoraan kysymistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up….. :)

Vierailija
2/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Minusta sen näkee naamasta. Iho on ihan järkyttävässä kunnossa ovulaation aikaan. Kauheita finnejä, jotka sitten kuivuvat menkkojen alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se tuohon aikahaarukkaan osuu. Hyvin päätelty!

Vierailija
4/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on totta, toisilla ei. Mulla ei mene noin, mutta tiedän kavereita, joilla menee. 

Vierailija
5/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee noin. Tosin itsellä tekee mieli aina.

Vierailija
6/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta. Minusta sen näkee naamasta. Iho on ihan järkyttävässä kunnossa ovulaation aikaan. Kauheita finnejä, jotka sitten kuivuvat menkkojen alla.

Vielä helpompaa jos naisen ovulaatio näkyy kasvoissa. Erittäin mielenkiintoinen havainto kyllä. Entä tunnetko kehoasi himokkaammaksi samaan aikaan?

-eri kuin ap

Vierailija
7/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei kiinnostunut sinusta, ei auta että yrität uudelleen paria viikkoja ennen menkkoja. Lisäksi, ainakaan minulla tämä ei pidä paikkaansa

Vierailija
8/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan himokas ja rakkautta kaipaava. Myös hehkeä. Päivä ennen menkkoja pelkästään himokas. Turvonnut ja finninen.

Vierailija
9/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovuloinnin tuntee,sattuu ennen sitä ei kande meloo.Sama kk jälkeen hetken sattuu.Välil kauhotaan ja kunnolla.

Vierailija
10/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koko ajan? Tuostahan tulee kuukausi. Juu ei pidä paikkaansa, tai no ehkä jonkun kohdalla muttei mun eikä monen muunkaan.

Vierailija
11/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene noin. Itse asiassa just niiden aikana tekee mieli eniten! On jotenkin aivan herkkänä. Nyt kun mulla nuo alkaneet loppua niin halut tulee ja menee.  Yleensä kuitenkin vähän koko ajan ois kivaa.

Vierailija
12/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kierto on 28 vrk, kaksi viikkoa ennen on sama aika kuin kaksi viikkoa jälkeen?

Vierailija
13/13 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ennen himottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi