Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset asiat ovat saaneet tunteesi täysin kylmenemään parisuhteessa?

Vierailija
20.07.2021 |

Ja tulivatko ne koskaan takaisin?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen jälkeen jäin henkisesti yksin, enkä enää halunnut se ksiä. Lyömisen jälkeen jäin yksin, mutta en osannut päästää irti. Kun äiti meni minun edelleni, loppuivat kaikki tunteet.

Vierailija
62/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähäinen seksi ja toisen selvä haluttomuus

Jatkuva kiukuttelu, raivoaminen ja uhriutuminen. Eipä muuta tarvita kun tunteet on lähinnä inhoa toista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ja muiden naisten perässä juokseminen. Kun näen tätä käytöstä niin käyn napsaisemassa tunne-elämäni katkaisijan off tilaan ja alan katsoa miten siitä edetään. Ja tätähän on joka suhteessa. Viimeisin sentään kertoi rehellisesti että hänellä on orja. Joopa joo. No nyt oli kaikki kuultu. Jätin pari päivää myöhemmin.

Vierailija
64/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista eksistä puhuminen sekä aiempien suhteiden tarkka kuvaaminen ihan perusjutusteluna.

Vierailija
65/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista eksistä puhuminen sekä aiempien suhteiden tarkka kuvaaminen ihan perusjutusteluna.

Tämä on ihan käsittämätön. Minulla lähtee kaikki kiinnostus jos joudun kuuntelemaan mitään eksäjuttuja - tyyliin, että teen tämän paremmin kuin hänen eksänsä. Se vielä puuttuisi, että riidan yhteydessä vertaisi minua negatiivisesti eksäänsä :D Voi kiesus lentäisi ukko ulos ovesta. Pientä vertailua varmasti jokainen tekee mielessään mutta kyllä varmaan jokainen haluaa silti tulla nähdyksi omana itsenään - ei jonkun muun korvaajana/seuraajana. 

Vierailija
66/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoo, ettei jaksa nyt jutustella tms :( Lyhytaikaisia harmituksiahan nämä on mutta koitan jossain vaiheessa vihjaista, että omaa aikaa voi pyytää diplomaattisemmallakin tavalla :'D 

Vierailija
67/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin loppuminen tappoi tunteet.

Olen sillä lailla piuhoitettu, että tarvitsen seksiä ja vahvaa molemminpuolista halua tunteakseni oloni hyväksi ja rakastetuksi suhteessa. Kun makuuhuone kylmeni, kylmeni muukin suhde nopeasti (muutamassa kuukaudessa).

Tiedän, että jotkut pysyvät umpirakastuneita kumppaniinsa, vaikka seksi jäisi kokonaan pois. Heille on paljon vaikeampaa jättää suhde, vaikka seksin puute heitä kuinka satuttaisi. Itse en oikein ymmärrä, miten tämä toimii, mutta en kadehdi sitä.

Ne ei kummoisia tunteita ole, jotka seksin loppuminen tappaa, varsinkaan kun puhutaan muutamasta kuukaudesta.

Pidin häntä elämäni rakkautena. Eri ihmisillä vain seksin ja tunteiden välinen yhteys toimii eri lailla kuin sinulla. Koeta hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia, niin sinunkin elämästäsi tulee helpompaa.

Vierailija
68/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen, uskottomuus, valehtelu, aggressiivisuus, passiivisaggressiivinen käytös, kunnioituksen ja arvostuksen puute puolin ja toisin, arvostelu, naljailu, ilkeä käytös, hellyyden ja läheisyyden puute (myös seksin puute).

Vierailija
69/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ja muiden naisten perässä juokseminen. Kun näen tätä käytöstä niin käyn napsaisemassa tunne-elämäni katkaisijan off tilaan ja alan katsoa miten siitä edetään. Ja tätähän on joka suhteessa. Viimeisin sentään kertoi rehellisesti että hänellä on orja. Joopa joo. No nyt oli kaikki kuultu. Jätin pari päivää myöhemmin.

Tämä. Tosin mulla se napsahtaa pois päältä itsestään ja lähden suhteesta. Sanon vain että kiitos hei tää oli tässä, enkä jää edes keskustelemaan. Koska useimmiten miehet luulevat ettei heidän touhujaan ole nähty ja ainakin esittävät eron syyn olevan muualla tai pahimmillaan syyttävät että mulla olis ollut joku toinen. Nope. Uskottomuutta ja pettämistä ja valehtelua en voi sietää sekuntiakaan.

Vierailija
70/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava valehtelu. Mm. pimitetty peliriippuvuus, johon tunki omat ja muiden rahat huijaamalla, esittämällä ja valehtelemalla. Alkoholisimin peittely, eli uskotteli ettei ole ollut koskaan ongelmaa eikä tule, mutta kun oltiin vakiinnuttu alkoi pullonpyöritys välittömästi. Kertomatta jättäminen naisten kanssa yhteyden pidosta. Pettämistä ei kuulemma ollut (ja uskonkin sen) mutta kuvitteleminen minulta kysymättä että minä kieltäisin täysin normaalit kaverisuhteet vastakkaiseen sukupuoleen(vaikka minulla on niitä itsellänikin), ja tämän itsekeksityn ajatuskuvion perusteella minulle valehtelu oli niin typerää että en vain voinut enää jatkaa.

Vierailija
71/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tosin mulla se napsahtaa pois päältä itsestään ja lähden suhteesta. Sanon vain että kiitos hei tää oli tässä, enkä jää edes keskustelemaan. Koska useimmiten miehet luulevat ettei heidän touhujaan ole nähty ja ainakin esittävät eron syyn olevan muualla tai pahimmillaan syyttävät että mulla olis ollut joku toinen. Nope. Uskottomuutta ja pettämistä ja valehtelua en voi sietää sekuntiakaan.

Sama. Lisäksi ihmetyttää miksi kuvitellaan että suhde voi jatkua vielä.  Kun minä sanon että en halua enää olla kanssasi suhteessa, niin minä tarkoitan sitä. SE ei muutu ylihuomenna, tai kukkientuomisen jälkeen. Tai anteeksipyynnön. 

Vierailija
72/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, ettei hän oikeasti välittänyt minusta omana itsenäni, vaan olin lähinnä joku seksilelu ja oli ihastunut pelkästään siihen kun ihailin häntä. Alkoi pian pitämään sitä itsestäänselvyytenä ja muuttui ylimieliseksi, kuin olisi ollut joku kuninkaallinen ja minä vain nöyristelevä alamainen.

Vierailija
73/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sillä lailla piuhoitettu, että tarvitsen seksiä ja vahvaa molemminpuolista halua tunteakseni oloni hyväksi ja rakastetuksi suhteessa. Kun makuuhuone kylmeni, kylmeni muukin suhde nopeasti (muutamassa kuukaudessa).

Tiedän, että jotkut pysyvät umpirakastuneita kumppaniinsa, vaikka seksi jäisi kokonaan pois. Heille on paljon vaikeampaa jättää suhde, vaikka seksin puute heitä kuinka satuttaisi. Itse en oikein ymmärrä, miten tämä toimii, mutta en kadehdi sitä.

Ne ei kummoisia tunteita ole, jotka seksin loppuminen tappaa, varsinkaan kun puhutaan muutamasta kuukaudesta.

Pidin häntä elämäni rakkautena. Eri ihmisillä vain seksin ja tunteiden välinen yhteys toimii eri lailla kuin sinulla. Koeta hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia, niin sinunkin elämästäsi tulee helpompaa.

Ihmisiä joilla se seksi on suhteen liima, ohjailee enemmän mielihyväkeskus ja dopamiinituontanto mitä seksistä aiheutuu. Ovat vähän kuin huumeriippuvaisia ja jos ei kamaa enää saa niin iskee tuskastuminen ja lähdetään hakemaan sitä muualta. Mitäpä sellaisella diilerillä tekee, jolta ei enää saa. Tämä tunne saattaa sekoittua rakkauteen, mutta eihän sitä ihmistä aidosti rakasta jos heti loppuu tunteet kun seksikin loppuu.

Vierailija
74/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan käsittämätön. Minulla lähtee kaikki kiinnostus jos joudun kuuntelemaan mitään eksäjuttuja - tyyliin, että teen tämän paremmin kuin hänen eksänsä. Se vielä puuttuisi, että riidan yhteydessä vertaisi minua negatiivisesti eksäänsä :D Voi kiesus lentäisi ukko ulos ovesta. Pientä vertailua varmasti jokainen tekee mielessään mutta kyllä varmaan jokainen haluaa silti tulla nähdyksi omana itsenään - ei jonkun muun korvaajana/seuraajana. 

Jossain vaiheessa opin kyllä sen, etten minä nyt niin ihmeellinen ole että tekisin jotain tai jopa useampaakin asiaa paremmin kuin muut. "Kukaan ei ole koskaan koskettanut mua noin". Nuo ovat nyt minulle lähinnä hälytysmerkkejä, narsistin mielistelyä ja koukutuskonsteja.

Vierailija
75/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvinnut olla mustasukkainen muille naisille vaan äidille. Hyvin pitkään poikamiehenä elänyt mies oli tietysti leski-äidilleen suuri apu. He olivat tottuneet viettämään yhdessä miltei kaikki lomat. Jaksoin odottaa joitakin vuosia että perinteisiin olisi saatu muutoksia kun minäkin nyt olin kuvioissa, mutta turhaan odotin. Koko kesäloman he taas mökkeilevät keskenään, saunova yhdessä ja pesevät toistensa selät. Mies itse piti sitä aivan luonnollisena, heillä oli hauskaa yhdessä.

Vierailija
76/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä joilla se seksi on suhteen liima, ohjailee enemmän mielihyväkeskus ja dopamiinituontanto mitä seksistä aiheutuu. Ovat vähän kuin huumeriippuvaisia ja jos ei kamaa enää saa niin iskee tuskastuminen ja lähdetään hakemaan sitä muualta. Mitäpä sellaisella diilerillä tekee, jolta ei enää saa. Tämä tunne saattaa sekoittua rakkauteen, mutta eihän sitä ihmistä aidosti rakasta jos heti loppuu tunteet kun seksikin loppuu.

Tällä palstalla on jostakin syystä todella paljon ihmisiä, joille tämä muiden ihmisten erillisyys ja erilaisuus tuntuu olevan todella vaikeasti hahmotettava asia. Erilaisuutta pystytään kohtaamaan vain stereotyyppien ja omien ennakkoluulojen kautta.

Vierailija
77/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ja pettäminen. Mies valehteli ympäri kyliä että olen pihtari ja siksi pettää.

Todellisuudessa meillä oli oikein hyvä seksielämä ja mies jaksoi sitä minulle kehua sekä antoi ymmärtää olevansa kanssani tosissaan suhteessa. Kaikki oli teatteria ja olin vain yhteisen kodin kotipiika ja sängynlämmittäjä kun mies petti ja etsi samalla sitä ”täydellistä oikeaa”.

Sanomattakin selvää että kuvio selvisi vasta kun sitä oli jatkunut pitkään, niin hyvin minua vedätettiin.

En siedä enää mitään valheita, pienimmästäkin häviää kiinnostus. Sellaiset ihmiset valehtelevat myös isoista asioista ja kynnys vain madaltuu mitä kauemmin on tottunut valehtelemaan.

Vierailija
78/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa opin kyllä sen, etten minä nyt niin ihmeellinen ole että tekisin jotain tai jopa useampaakin asiaa paremmin kuin muut. "Kukaan ei ole koskaan koskettanut mua noin". Nuo ovat nyt minulle lähinnä hälytysmerkkejä, narsistin mielistelyä ja koukutuskonsteja.

Monella miehellä on niin vähän kokemusta seksistä ja läheisyydestä, että tuo voi olla aivan hyvin totta.

Vierailija
79/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei halunnut enää suudella. Kysyin, mikä on vialla. Ei kuulemma mikään. Mutta muuri oli selvästi pystyssä. Koskaan ei selvinnyt, mikä muutoksen aiheutti, ja miksi se piti kieltää niin kiivaasti. Tuli aivan epätodellinen olo. Tuntui, kun olisi ollut jonkinlaisen replikantin kanssa: melkein kuin oikea suhde mutta ei ihan. En halunnut sellaista. Vieläkään en tiedä, mikä toiseen meni.

Vierailija
80/91 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on niin vähän kokemusta seksistä ja läheisyydestä, että tuo voi olla aivan hyvin totta.

Naisten suusta siis takuuvarmoja hälytysmerkkejä moiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi