Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoito ja unirytmin muuttaminen

Vierailija
10.08.2008 |

Meillä mennään nukkumaan seuraavasti 1v klo 21, 3v. klo22(saattaa venyä hieman) . Heräämme aamulla n. klo 9 koko ryhmä.

Kuukauden päästä aloitan duunit ja lapset menee kolmeksi päiväksi päiväkotiin. Mulla alkaa työt klo 8, joten hoidossa pitää olla puoli 8 jälkeen.

Ehdotuksia miten alan unirytmiä muuttamaan????

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kellon soimaan ja herätät lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän