Hyvät naiset,
täällä ihastunut mies kaipaa hieman neuvoa.
Olen 30+ mies ja aivan sekaisin naapurissani asuvasta upeasta leidistä. Kohta vuoden olen pähkäillyt itsekseni josko uskaltaisin kysyä häntä ulos, mutta ajatellut vain tekeväni itseni naurettavaksi. Tuossa pihalla kun nähdään juttu luistaa molemmin puolin, olen aivan myyty hänen kauniista hymystään ja olemuksestaan kaikin puolin. Myö hän tuntuu pitävän minusta. Olin aivan ällikällä lyöty kun kuulin eräältä toiselta naapurilta ihastukseni olevan jo liki viidenkymmenen. Siis en todella ollut uskoa (hän on aivan tavattoman kaunis).
Nauraako itsensä tärviölle jos osoitan kiinnostukseni? Pyydän oluelle? Tai no, hän ei kauheasti taida olla kiinnostunut baarissa istumisesta mutta siis ihan mitä vaan. Lenkille?
Seurustelin nuorempana pitkään (yli 7v) ja sitten on ollut vaan jotain satunnaista ja nyt pari vuotta olen ollut aika vaisusti. Haluan jotain ihan aitoa ja oikeaa, läheisyyttä ja hellyyttä. Keskustelen mielelläni, myös tunteista.
Pilaanko vaan hyvät naapurisuhteet? Pidänkö suuni kiinni?
Vittuiluahan tästä tietysti seuraa, mutta seuratkoon...
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 06:21"]
Anna kun arvaan.
Vaakamies?
Jos ihana leidisi päättää kulkea onnensa ohi, mulle kyllä kelpais!
N32
[/quote]
Samat sanat!
Vesimiesnainen36
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:31"]
Jos et kolmekymppisenä erota 20v ikäeroa niin BS
PROVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[/quote]
Jos toi mies on vaikka 36 ja nainen 47, niin siinä on vasta 11 vuotta ikäeroa. Vai?
Tiedän itsekin pari sangen timmiä ikäneitoa.
T:Kalamies
[/quote]
Aika erikoista olisi sanoa olevansa itse "30+" ja naisen olevan "melkein 50", jos olisi itse suunnilleen yhtä lähellä neljääkymppiä kuin nainen viittäkymppiä.
Uskon kyllä, että lähes 50-vuotias voi näyttää esim. 10 vuotta ikäistään nuoremmalta, jolloin ikäeroa ei arvaisi mitenkään isoksi.
No mulla on rivarinaapuri, joka vois ihan hyvin olla toi ap:n ihastus. Ikä 48 ja ulkonäkö 30+. Ihan kateeksi käy. Ei täällä kyllä mitään ap:tä näy, mutta en yhtään ihmettelisi, vaikka sellainen ilmestyisi.
N45
Mun sisko on 50 v....mutta sen vartalo on kuin parikymppisen..käy salilla, tankotanssii..on todella nuorekas .
Jos et yritä, et voi onnistua. Pätee kyllä kaiken ikäisien ihastusten kanssa. Saattaa pitää liian nuorena tai saattaa vastata tunteisiin ikäerosta huolimatta. Kokeilemalla tuskin mitään menetät. Hän varmasti on mukava naapuri jatkossakin vaikka antaisikin pakit.
Itse tuona naisena olisin varmasti huolissani, että tietääköhän tuo minkä ikäinen olen.
Ei välttämättä ollenkaan helppo nakki, vaikka sellaista tuolla vihjailtiinkin. Vai onko siellä nyt runsaan vuoden aikana rampannut solkenaan miehenpuolia? Olisit varmaan pannut merkille, kun kerran olet aivan lääpällään... Saattaa olla hyvinkin korkeat kriteerit!
Sinä, parahin ap, saatat ne kriteerit täyttää tai kenties jopa ylittää.
Voi kun oli kiva ketju, toi hyvän mielen. Toivottavasti sankarimme (ap) on myös hyvissä fiiliksissä. Kuinka hieno ilta on mahtanut ollakaan? :)
Mutta joitakin vaan näyttää tämäkin nyppivän. Kyllä ihmiset sitten on kummallisia...
Hei ap, miten ilta meni? Tuu kertomaan! :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 07:01"]
Tää on niin jonkun romantiikannälkäisen viiskymppisen naisen fantasiaa.
[/quote]
Osui ja upposi kolmekymppiseenkin. Jokunen vuosi suhteessa täysin tunnekylmän miehen kanssa jätti jälkensä. Pelkkä konemainen kohteliaisuus ei kanna kovinkaan pitkälle, jos tunnetasolla ei saa pienintäkään vastakaikua. Monia varmaankin ärsyttää emotionaalinen herkkyys miehessä, mutta itse olen -etenkin kokemani jääkauden jälkeen- hyvinkin taipuvainen arvostamaan, ellei peräti ylistämään tunnetaitoista, naisestaan aidosti kiinnostunutta ja välittävää miestä. Tämän ketju yllätti myönteisesti ja sulatti taas osan siitä aidon itseni päälle muodostuneesta tappavasta ikiroudasta, joka toivottavasti vielä joskus katoaa kokonaan. Kiitos AP ja runsain mitoin onnea elämääsi!
eilen
sydämessä
toiveena
tänään
ihollamme
sielujen suloinen tanssi
AP
Kiitos, ap, että jaoit tämän kanssamme! Aivan ihana runo!
Täytyy tunnustaa, että uteliaana tulin minäkin kurkkimaan, josko eilisillasta olis täällä jotain kerrottuna :)
Voi ihana ap, muista että sua sitten moni muu jo odottaa, jos niikseen tulee...
Anna kun arvaan.
Vaakamies?
Jos ihana leidisi päättää kulkea onnensa ohi, mulle kyllä kelpais!
N32