Hyvät naiset,
täällä ihastunut mies kaipaa hieman neuvoa.
Olen 30+ mies ja aivan sekaisin naapurissani asuvasta upeasta leidistä. Kohta vuoden olen pähkäillyt itsekseni josko uskaltaisin kysyä häntä ulos, mutta ajatellut vain tekeväni itseni naurettavaksi. Tuossa pihalla kun nähdään juttu luistaa molemmin puolin, olen aivan myyty hänen kauniista hymystään ja olemuksestaan kaikin puolin. Myö hän tuntuu pitävän minusta. Olin aivan ällikällä lyöty kun kuulin eräältä toiselta naapurilta ihastukseni olevan jo liki viidenkymmenen. Siis en todella ollut uskoa (hän on aivan tavattoman kaunis).
Nauraako itsensä tärviölle jos osoitan kiinnostukseni? Pyydän oluelle? Tai no, hän ei kauheasti taida olla kiinnostunut baarissa istumisesta mutta siis ihan mitä vaan. Lenkille?
Seurustelin nuorempana pitkään (yli 7v) ja sitten on ollut vaan jotain satunnaista ja nyt pari vuotta olen ollut aika vaisusti. Haluan jotain ihan aitoa ja oikeaa, läheisyyttä ja hellyyttä. Keskustelen mielelläni, myös tunteista.
Pilaanko vaan hyvät naapurisuhteet? Pidänkö suuni kiinni?
Vittuiluahan tästä tietysti seuraa, mutta seuratkoon...
Kommentit (78)
Pyydä häntä ulos syömään. Et voi menettää mitään :)
Nyt rohkeutta!
Jos nainen on 50, suostuu varmasti ja varmaan innostuu kun huomaa kiinnostuksesi :)
Kyllä, pyydät treffeille! Onhan nainen vähän puuma, mutta miksei?
Älä ainakaan oluelle pyydä jollei nainen ole tunnettu oluen ystävä. Mieluummin vaikka lenkille tai vaikkapa uimaan.
50v :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
paska provo
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:05"]
50v :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
paska provo
[/quote]
Joskus se sinäkin olet tuon ikäinen, ajattelepa sitä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:01"]
Jos nainen on 50, suostuu varmasti ja varmaan innostuu kun huomaa kiinnostuksesi :)
[/quote]
Ei tuonkaan ikäinen ole vielä jätettä. Ei siis kannata liioitella että nainen olisi varma nakki kun 50 on mittarissa.
Kaveriksi kalareissulle?
Ja tämä ihan vittuilematta.
Anna palaa vaan!
50 mittaris ei siis neitsyt pihtari
Älä pyydä heti syömään, vaan ensin lenkille tai vastaavaa. :)
No kiva että tulee kannustustakin. En ole yleensä kovin arka/jännittäjä naisten seurassa oikeastaan päinvastoin, mutta tämä nainen kyllä on saanut ihmeitä aikaan. Mietin kai sitten ihan turhaan tuota ikäeroa. Että pitääkö ihan kakarana.
Tuo kalareissu oli kiva ehdotus :) Tilanne, josta voi suht vaivaantumatta edetä suuntaan tai toiseen.
Vittuilijoille tiedoksi että on todella hämmästyttävä ilmestys kysymyksessä. Luulin pitkään ikäisekseni(ihan aluksi jopa nuoremmaksi). Eikä mitään siis vanhapiikatyyppiä(mitä myös vihjailtiin).
ap
Jos et kolmekymppisenä erota 20v ikäeroa niin BS
PROVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:31"]
Jos et kolmekymppisenä erota 20v ikäeroa niin BS
PROVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[/quote]
Jos toi mies on vaikka 36 ja nainen 47, niin siinä on vasta 11 vuotta ikäeroa. Vai?
Tiedän itsekin pari sangen timmiä ikäneitoa.
T:Kalamies
Roikkuuko teinit täällä näin aamutuimaan? Vai naisetko noita törkeitä kommentteja huutelee? Hävetkää nyt...
N40+ (joka kannustaa kokeilemaan)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:51"]Roikkuuko teinit täällä näin aamutuimaan? Vai naisetko noita törkeitä kommentteja huutelee? Hävetkää nyt...
N40+ (joka kannustaa kokeilemaan)
[/quote]
En saa unta
Taitaa olla suuteluretkellä...