Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä sanoisit/tekisit/ajattelisit jos treffeillä selviäisi että 35v mies ei ole koskaan päässyt kunnolla seurustelemaan?

Vierailija
20.07.2021 |

Olisi vain jotain lyhyitä tapailujuttuja taustalla

Kommentit (327)

Vierailija
61/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kohderyhmää toki kun 44v nainen olen. Mutta kun mietin omaa elämääni vaikkapa 20 vuoden taakse, olin jo tuolloin ihan erilaisessa elämäntilanteessa kuin ap. Kovasti ihmetyttää, miten henkisesti estoinen ja toisaalta matalatestosteroninen mies on jo nuorena ollut. Kyllähän jo herännyt seksuaalisuus ajaa nuoret ihmiset normaalisti toistensa luokse.

Syytän omasta tilanteestani semisti vanhempiani, jotka päättivät ollessani ala-asteella että muutamme metsään jumalan selän taakse mistä en päässyt mihinkään "rientoihin". Entiset kaverit jäi ja istuin vaan kotona ja pelasin videopelejä. Ennen muuttoa liikuin aktiivisesti kaupungilla kavereiden kanssa ja elämäni saattaisi olla täysin toisenlaista nyt, jos ei olisi muutettu.

Eikö 35-vuotias mies ole elänyt jo ainakin 16 vuotta ihan itsenäistä elämää ja päättänyt itse, missä asuu? Ei ainakaan paranna hänen osakkeitaan, jos on vielä kiinni peruskouluajassa ja syyttää vanhempiaan naisettomuudestaan.

Sinulla on varmaan omakohtaista kokemusta asiasta? Vai huuteletko sieltä nyt vaan "KYLLÄHÄN NYT LUULISI"-tyyliin?

Kotoa muuttamisesta 19-vuotiaana? Kyllä, nimenomaan on. Silloin lähdin noin 600 kilometrin päähän kotoa (pienestä kylästä) opiskelemaan isoon kaupunkiin.

Elit myös käytännössä täysin vailla ystäväkontakteja ennenkuin muutit? Epäilen.

Oletko ap? Miten ihmeessä ajattelet, että kykenet parisuhteeseen, jos kerran olet epäsosiaalinen ja oman kertomasi mukaan enemmän tai vähemmän traumatisoitunut nuoruudesta ilman ystäviä ETKÄ ole kaikkie näiden vuosien aikana edes hakenut siihen ammattiapua? Millaisen elämänkumppanin sinusta voisi saada? Yhtäkkiäkö muututkin sosiaaliseksi, osaat ja haluat ottaa kontaktia uusiin ihmisiin (kumppanisi sukulaiset, ystävät, tuttavat), olet aktiivinen, positiivinen jne?

Millaiseksi sinä kuvittelet parisuhteen? Miten viettäisit esimerkiksi tätä kesää, jos sinulla nyt olisi nainen? Miten vietät oikeasti nyt kun olet ilman naista?

En ole ap, enkä myöskään missään vaiheessa ole sanonut kykeneväni parisuhteeseen, joten voit lopettaa tuon vaahtoamisen.

Vierailija
62/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuulostaa siltä että nämä jotka suhteissa on ollut, eikä missään nimessä halua kokemattoman kanssa yhteen, ovat surkeimpia parisuhteessaan. 🤣

Kauheen tiukat säännöt millainen pitää toisen olla ja nähtävästi kaikki suhteet menee tasan samalla kaavalla.

Toisen täytyy itsereflektiä ja joustaa, itsessään ei mitään vikaa.

Ja muutenkin kauhean armotonta poikki pinoon mentaliteetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. Naurattaa nuo jutut "parisuhdetaidoista". Noille ihmisille, jotka puhuvat "parisuhdetaidoista" normaalitkin asiat ovat kamalan vaikeita. Kaikesta pitää rampata terapiassa ja

kehittää itseään. Elämää ei pystytä elämään, kun pitää suorittaa ja mennä naistenlehtien yms mukaan.

Vierailija
64/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kohderyhmää toki kun 44v nainen olen. Mutta kun mietin omaa elämääni vaikkapa 20 vuoden taakse, olin jo tuolloin ihan erilaisessa elämäntilanteessa kuin ap. Kovasti ihmetyttää, miten henkisesti estoinen ja toisaalta matalatestosteroninen mies on jo nuorena ollut. Kyllähän jo herännyt seksuaalisuus ajaa nuoret ihmiset normaalisti toistensa luokse.

Syytän omasta tilanteestani semisti vanhempiani, jotka päättivät ollessani ala-asteella että muutamme metsään jumalan selän taakse mistä en päässyt mihinkään "rientoihin". Entiset kaverit jäi ja istuin vaan kotona ja pelasin videopelejä. Ennen muuttoa liikuin aktiivisesti kaupungilla kavereiden kanssa ja elämäni saattaisi olla täysin toisenlaista nyt, jos ei olisi muutettu.

Eikö 35-vuotias mies ole elänyt jo ainakin 16 vuotta ihan itsenäistä elämää ja päättänyt itse, missä asuu? Ei ainakaan paranna hänen osakkeitaan, jos on vielä kiinni peruskouluajassa ja syyttää vanhempiaan naisettomuudestaan.

Sinulla on varmaan omakohtaista kokemusta asiasta? Vai huuteletko sieltä nyt vaan "KYLLÄHÄN NYT LUULISI"-tyyliin?

Kotoa muuttamisesta 19-vuotiaana? Kyllä, nimenomaan on. Silloin lähdin noin 600 kilometrin päähän kotoa (pienestä kylästä) opiskelemaan isoon kaupunkiin.

Elit myös käytännössä täysin vailla ystäväkontakteja ennenkuin muutit? Epäilen.

Kokeile elää jossain maalla 20 km päässä kirkonkylästä. Ei ne kaverit tule kylään marraskuun räntäsateessa, etkä sinäkään lähde mihinkään pyörällä.

Vierailija
65/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Työelämässäkin kauhean hankalia yhteistyö- ja itsereflektiokyvyttömiä jääriä nämä yksin asuvat keski-ikäiset ikisinkut. Koko yhteisö kärsii, mutta poiskaan ei saa koska heilläkin on virka ja tekevät työnsä. Omalla hyvin oudolla tavallaan.

Jokainen tekee omat hommansa eikä puutu muiden asioihin. Meitä yksinäisiä, akateemisia miehiäkin on yllättävät paljon. Erityisesti Lappeenrannan yliopisto on tunnettu tästä. Siellä on niin vähän nuoria naisia, että vähistäkin käydään verisiä tappeluita, kuin metsot soitimella. Jos alle 35-vuotiaat naiset ovat pääosin hyvin nirsoja, niin ei siinä akateemisella, hyvätuloisellakaan miehellä ole jakoa. 

Itse esim. diplomi-insinööri, nettotulot 3000e/k, mutta olen asunut ja elänyt yksin koko elämäni. Olen lisäksi aika lyhyt, 170 cm eikä naisia varsinaisesti kiinnosta meidänlaiset, hiljaiset ja matemaattis-loogisesti lahjakkaat miehet. Toki meilläkin on vaatimuksensa, en esim. itse voisi huolia mitään täysin kouluja käymätöntä 50-vee naista, joka elelee valtion tuella. 

M36

Vierailija
66/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin säälivästi ja puhuisin varoen, kuten poikkeaville puhutaan, koska on selvää, että jossain on vikaa ja aika usein se löytyy mt-puolelta.

Tapaamisen loputtua tekstari, kivaa oli, mutta ollaan liian erilaisia.

Vierailija
67/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla rajoittunut käsitys ihmisistä, ei voi muuta sanoa....

Vierailija
68/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Tekeekö joku tuommoisesta asiasta Ongelman?

Ei ole ongelmia nähnytkään

Kyllä aika moni nainen saa tästä ongelman. Eihän tämä ole edes pienimmästä päästä.

Vierailija
69/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, kunhan..

Et alkaisi muutaman kuukauden jälkeen mankumaan perhettä tai kihloja

TAI

Olisit täysin lastenkengissä oleva.

Vierailija
70/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota... ne paljon peräänkuulutetut parisuhdetaidot voi olla sitä, että miehellä on kertynyt kokemusten myötä paljon epäluuloisuutta mm. naisen uskollisuutta ym. kohtaan. Kokemattomalla miehellä ei ole tuollaista painolastia, paitsi ehkä lapsuudenkodista.

Vierailija
71/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo asiat tulisi esille? En minä ainakaan entisistä seurustelukumppaneista mitään kerro enkä halua naiseltakaan kuulla existä.

Vierailija
72/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Työelämässäkin kauhean hankalia yhteistyö- ja itsereflektiokyvyttömiä jääriä nämä yksin asuvat keski-ikäiset ikisinkut. Koko yhteisö kärsii, mutta poiskaan ei saa koska heilläkin on virka ja tekevät työnsä. Omalla hyvin oudolla tavallaan.

Jokainen tekee omat hommansa eikä puutu muiden asioihin. Meitä yksinäisiä, akateemisia miehiäkin on yllättävät paljon. Erityisesti Lappeenrannan yliopisto on tunnettu tästä. Siellä on niin vähän nuoria naisia, että vähistäkin käydään verisiä tappeluita, kuin metsot soitimella. Jos alle 35-vuotiaat naiset ovat pääosin hyvin nirsoja, niin ei siinä akateemisella, hyvätuloisellakaan miehellä ole jakoa. 

Itse esim. diplomi-insinööri, nettotulot 3000e/k, mutta olen asunut ja elänyt yksin koko elämäni. Olen lisäksi aika lyhyt, 170 cm eikä naisia varsinaisesti kiinnosta meidänlaiset, hiljaiset ja matemaattis-loogisesti lahjakkaat miehet. Toki meilläkin on vaatimuksensa, en esim. itse voisi huolia mitään täysin kouluja käymätöntä 50-vee naista, joka elelee valtion tuella. 

M36

Inssit eivät ole sieltä helpoimmasta päästä. Naiselta vaaditaan oikeanlaista luonnetta, jotta sekä ite mies että nainen viihtyvät.

Vierailija
73/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sille yleensä joku syy, miksei ole keski-ikään mennessä parisuhdekokemusta. Eikä ne syyt ole kauhean positiivisia. Lienee jotain peloja, estoja ja mt-ongelmia jotka estäneet toisen ihmisen kanssa yhteenmenemisen. Harvoin on kyse jostain "nokun ei ole vaan huvittanut tai oikeaa tullut vastaan".

Tässä maassa on miljoona sinkkua. Onko ne kaikki sun mielestä mielenterveysongelmaisia? Eikun anteeksi, vain miehet on pöpejä, jos ne on sinkkuja. Naiset on itsenäisiä ja voimaantuneita.

Vierailija
74/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Inssit eivät ole sieltä helpoimmasta päästä. Naiselta vaaditaan oikeanlaista luonnetta, jotta sekä ite mies että nainen viihtyvät.

Kontrollifriikkiys on turnoff asemaan-, tulotasoon- ja ulkonäköön katsomatta.

Vierailija
75/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rajuja vastauksia.

(Oli niitä ystävällisiäkin vastauksia, hienoa)

Mutta ajatteleeko noin moni noin pahasti ja ilkeästi.

En ole ap, mutta nainen ja samassa tilanteessa.

En kyllä vielä ole valmis, mutta toivottavasti muutaman vuoden päästä tilanteeni on parempi.

Ja jos tälläistä sitten siellä vastassa?

Kai ihmiset ymmärtää ettei kaikilla mene elämä niin helposti normaalia kaavaa ja samassa ajassa?

Sanoisin, että noin ilkeästi ajatellaan vain miesten kohdalla. Naiset ymmärtävät että naisten kohdalla pariutuminen on monimutkaista, mutta miesten kohdalla ajatellaan, että miehen on oltava mieleltään sairas jos ei tasokkaita naisia tunge ovista ja ikkunoista.

Vierailija
76/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tapailujututkin sentään jotain. On niitäkin, jotka eivät ole tuohon ikään mennessä pienestikään tapailleet ketään. Ei se välttämättä ole este parisuhteelle, jos vaan löytyy kärsivällisyyttä vähän opastaa toista mitä parisuhde on.

Monilla ei ole sitä kärsivällisyyttä, vaan alkaa kiukuttelut kun tampio ei osaa mitään. Kun on menneisyydessä totuttu siihen, että kumppanilta hoituu hommat.

Mitä sitten ”pitää” osata?

Vaikka olisi ollut montakin parisuhdetta, niin eikö ihmiset ole erilaisia/halua eri asiota, niin silti on sovittelemista kun kaksi aikuista menee yhteen?

Plus mukana tulee painolastia/traumoja edellisestä suhteesta.

Muistan kun luin j.r rowlingin juttua, hän tuli väkivaltaisesta suhteesta ja (kai vielä tänä päivänäkin) säikähtelee ja säpsähtelee pienistäkin asiosta.

Niin vaikka toisella olisikin parisuhdekokemusta taustalla, niin seuraavaan voi sitten tuodakin jotain tuon kaltaista itse mukanaan.

No kyllä siinä saa ylipäätään sitä miten toisen ihmisen kanssa ollaan opetella, jos ei ole aiemmin ollut vaikkapa kenenenkään kanssa. Ihan perus interaktiojuttuja. Koska tuskin tällaisella ihmisellä on sitä sosiaalista elämää muutenkaan ollut kauheasti.

Häh? Monella ikisinkulla on hyvin aktiivinen sosiaalinen elämä. Käy joskus ulkona ja tutustu maailmaan!

Vierailija
77/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eipä kyllä minustakaan ensimmäistä seurustelukumppania tule saamaan..

Vierailija
78/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajuja vastauksia.

En kyllä vielä ole valmis, mutta toivottavasti muutaman vuoden päästä tilanteeni on parempi.

Kai ihmiset ymmärtää ettei kaikilla mene elämä niin helposti normaalia kaavaa ja samassa ajassa?

Sanoisin, että noin ilkeästi ajatellaan vain miesten kohdalla. Naiset ymmärtävät että naisten kohdalla pariutuminen on monimutkaista, mutta miesten kohdalla ajatellaan, että miehen on oltava mieleltään sairas jos ei tasokkaita naisia tunge ovista ja ikkunoista.

Kyllä minä olen miehenkin taholta saanut kuulla ikäviä asioita siitä, etten ole ollut parisuhteessa.. N31

Vierailija
79/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vaikkapa seurustellut 15 vuotta a) kontrollifriikin kusipään tai b) totaalisen tahdottoman ovimattonaisen kanssa, niin kiinnostaisi tietää että mitä arvokasta parisuhdekokemusta tällainen mies on saanut? Vai olisiko että enemmän vain haitallisia malleja. Hyvät suhteet varmasti kasvattavat, mutta huonot vain luovat ongelmia.

Vierailija
80/327 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajuja vastauksia.

Määrittele tasokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi