Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)
Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?
Kommentit (372)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:43"]Olen ihan samaa mieltä melkein teidän kaikkien kanssa. Hyvä kun kirjoitin tänne, ehdin jo miettiä että ylireagoinko jos eroakin harkitsen, mutta olettekin samoilla linjoilla. Ja 84, tuskin tajusi ylittäneensä rajaa, koska sen kaverinkin kommentin jälkeen kuului vain röhönaurua, myös mieheni naurua. Ja teen tietysti päätöksen itse, mutta olen saanut lisää ajattelemisen aihetta ja vahvistuksen mietteilleni kirjoittaessani tänne. ap
[/quote]
[/quote]
Ja tämän jälkeen jätit ukkos.
Niin palstako ei muka vaikuttanut päätökseen??
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:43"]Olen ihan samaa mieltä melkein teidän kaikkien kanssa. Hyvä kun kirjoitin tänne, ehdin jo miettiä että ylireagoinko jos eroakin harkitsen, mutta olettekin samoilla linjoilla. Ja 84, tuskin tajusi ylittäneensä rajaa, koska sen kaverinkin kommentin jälkeen kuului vain röhönaurua, myös mieheni naurua. Ja teen tietysti päätöksen itse, mutta olen saanut lisää ajattelemisen aihetta ja vahvistuksen mietteilleni kirjoittaessani tänne. ap
[/quote]
[/quote]
Lukijoita ei ole 5000, vaan lukukertoja. Jos suurin osa olisi kanssani eri mieltä niin viesteissäni olisi enemmän ala- kuin yläpeukkuja. Ne jotka ovat jättäneet peukuttamatta eivät ole ottaneet kantaa asiaan. Ja peukutuksien määrä vähenee aina keskustelun edetessä, koska kaikki ei jaksa lukea näin pitkää keskustelua alusta loppuun. Yksinkertaista. En tosin ymmärrä miksi edes haluat keskustella tästä aiheesta. ap
[/quote]
[/quote]
Ja tämän jälkeen jätit ukkos niin palstako ei muka vaikuttanut päätökseen???
Kyllä vaikutti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osaan kyllä ajatella omilla aivoillani, en tarvitse palstaa siihen. Mielipiteitä ja ajatuksia kyllä kyselin täältä, mutta ei se tarkoita että tekisin päätöksen niiden pohjalta. Ja jos haluat niin voidaan kuvitella että tein päätöksen ihan täysin palstaan perustuen - mitä väliä, kun lopputulos on se että olen tyytyväinen päätökseeni ja tiedän tehneeni oikein. ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:03"]Lukijoita ei ole 5000, vaan lukukertoja. Jos suurin osa olisi kanssani eri mieltä niin viesteissäni olisi enemmän ala- kuin yläpeukkuja. Ne jotka ovat jättäneet peukuttamatta eivät ole ottaneet kantaa asiaan. Ja peukutuksien määrä vähenee aina keskustelun edetessä, koska kaikki ei jaksa lukea näin pitkää keskustelua alusta loppuun. Yksinkertaista. En tosin ymmärrä miksi edes haluat keskustella tästä aiheesta. ap
[/quote]
Suurin osa ei ole ottanut kantaa. Kuten tunnettua on.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:03"]Lukijoita ei ole 5000, vaan lukukertoja. Jos suurin osa olisi kanssani eri mieltä niin viesteissäni olisi enemmän ala- kuin yläpeukkuja. Ne jotka ovat jättäneet peukuttamatta eivät ole ottaneet kantaa asiaan. Ja peukutuksien määrä vähenee aina keskustelun edetessä, koska kaikki ei jaksa lukea näin pitkää keskustelua alusta loppuun. Yksinkertaista. En tosin ymmärrä miksi edes haluat keskustella tästä aiheesta. ap
[/quote]
[/quote]
Minä olenkin tietysti puhunut heistä, jotka ovat ottaneet kantaa. Suurin osa heistä on kanssani samaa mieltä. ap
Oon ehkä lapsellinen, mutta mä varmaan puhuisin miehestäni jollekin niin että tietäisin hänen "vahingossa" kuulevan :/ Naureskelisin jollekin ruumiinosalle... "Eihän sitä kikkeliä sais edes solmuun! Hahahah" :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osaan kyllä ajatella omilla aivoillani, en tarvitse palstaa siihen. Mielipiteitä ja ajatuksia kyllä kyselin täältä, mutta ei se tarkoita että tekisin päätöksen niiden pohjalta. Ja jos haluat niin voidaan kuvitella että tein päätöksen ihan täysin palstaan perustuen - mitä väliä, kun lopputulos on se että olen tyytyväinen päätökseeni ja tiedän tehneeni oikein. ap
[/quote]
Eikö tuossa niin lue että sait vahvistusta täältä. Omaa kirjoitustasi ja mustaa valkoisella.
Ap saa tehdä just niinkuin on päättänyt! Jos palstan jutut on vaikuttanut mielipiteeseen, niin väliäkös sillä. Henk. koht. voisin antaa miehen mokan anteeksi, jos todella kävisin kuumana kyseiseen ukkoon. Mutta apn puheiden mukaan tyyppi kuulosti muutenkin luuserilta ja kyseinen selkkaus oli viimeinen naula aloittajan arkkuun. Korjaa vain jos olen väärässä..
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:06"]
[/quote]
[/quote]
Minä olenkin tietysti puhunut heistä, jotka ovat ottaneet kantaa. Suurin osa heistä on kanssani samaa mieltä. ap
[/quote]
Voi saatana kun muutama kymmenen on kanssasi samaa nimeltä niin sekö on riittävä päätökseesi kun et edes tiedä kuinka sekoja ne paukuttajat on.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö tuossa niin lue että sait vahvistusta täältä. Omaa kirjoitustasi ja mustaa valkoisella.
[/quote]
Siinä lukee myös "teen tietysti päätöksen itse". Vahvistus ei todellakaan tarkoita sitä, että päätökseni perustuisi vauvapalstalle vaan sitä, että olen vain entistä varmempi siitä omasta mielipiteestäni. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:03"]toivon, että ap et antanut tämän palstan vaikuttaa päätökseesi. Tämä on nimittäin todella huono paikka kysyä neuvoja ja niiden perusteella tehdä noin suuria ratkaisuja noin pikaisesti. Ihan ottamatta kantaa oliko ratkaisusi oikea vai väärä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi saatana kun muutama kymmenen on kanssasi samaa nimeltä niin sekö on riittävä päätökseesi kun et edes tiedä kuinka sekoja ne paukuttajat on.
[/quote]
"Sekö on riittävä päätökseesi"? Siis luuletko sinä tosissasi että minä olen täällä laskeskellut peukkuja ja niiden perusteella päättänyt? Että jos alapeukkuja olisi eropäätöksessä ollut enemmän kuin yläpeukkuja niin olisinkin jatkanut suhteessa? Itsekö teet aina näin? :D ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:43"]Olen ihan samaa mieltä melkein teidän kaikkien kanssa. Hyvä kun kirjoitin tänne, ehdin jo miettiä että ylireagoinko jos eroakin harkitsen, mutta olettekin samoilla linjoilla. Ja 84, tuskin tajusi ylittäneensä rajaa, koska sen kaverinkin kommentin jälkeen kuului vain röhönaurua, myös mieheni naurua. Ja teen tietysti päätöksen itse, mutta olen saanut lisää ajattelemisen aihetta ja vahvistuksen mietteilleni kirjoittaessani tänne. ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:03"]
Lukijoita ei ole 5000, vaan lukukertoja. Jos suurin osa olisi kanssani eri mieltä niin viesteissäni olisi enemmän ala- kuin yläpeukkuja. Ne jotka ovat jättäneet peukuttamatta eivät ole ottaneet kantaa asiaan. Ja peukutuksien määrä vähenee aina keskustelun edetessä, koska kaikki ei jaksa lukea näin pitkää keskustelua alusta loppuun. Yksinkertaista. En tosin ymmärrä miksi edes haluat keskustella tästä aiheesta. ap
[/quote]
Anteeksi ap, alapeukutin tätä vahingossa :) tottahan tuo on.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:42"]
No ei todellakaan saa anteeksi, ihan tosissani tässä harkitsen sitä eroa. Varsinkin kun emme ole vielä edes ehtineet kauaa seurustella. ap
[/quote]
Lisäys, esim tässä kommentissa on 130 yläpeukkua ja alapeukkuja 6. Että mikähän se enemmistön mielipide mahtaa olla? Minuahan ei peukut edes kiinnosta, mutta jotakuta siellä tuntuu kiinnostavan kovastikin. ap
älkää nyt enää moittiko ap. tä, mehän emme ole hänen arvolleen sopivaa seuraa. ap kohta jättää ja heittää meidät ulos kun olemme häntä moittineet. viellä löytää hänen arvolleen sopivaa hyvää seuraa, sellaista jotka eivät koskaan moiti tai loukkaa häntä tai hänen ruumiinosiaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:11"]
Ap saa tehdä just niinkuin on päättänyt! Jos palstan jutut on vaikuttanut mielipiteeseen, niin väliäkös sillä. Henk. koht. voisin antaa miehen mokan anteeksi, jos todella kävisin kuumana kyseiseen ukkoon. Mutta apn puheiden mukaan tyyppi kuulosti muutenkin luuserilta ja kyseinen selkkaus oli viimeinen naula aloittajan arkkuun. Korjaa vain jos olen väärässä..
[/quote]
Joo, kyllä se ukon suhtautuminen siinä ulos heittämisen yhteydessä oli todella typerää. Mun ukko sanois vastaavassa tilanteessa. "Ok."
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:52"]
Jos oli muuten hyvä mies ja tollasen takia eroaa, niin voi sentään. En usko että noin huonolla sietokyvyllä saa yhtäkään suhdetta toimimaan. Pahempiakin juttuja olen kuullut, naisten ja miesten suusta. Osa huumorilla ja osa vitutukseen. Silti useilla menee suhteissa hyvin ja arvostavat. Herrasmiehetkin mokailee joskus, kuten sinäkin! Ja mielestäni nyt teit virheen, jos pelkästään parin lauseen takia eroat. Ja mielestäni äijähän hieman kehaisi pitävänsä tissejäsi. En tiedä mitä pyhimyksiä täällä liikkuu.. Tulee vain mieleen että onko ketään sinun arvollesi tarpeeksi hieno, onko anteeksi antaminen noin vaikeaa?
Sinuna minulla ei olisi ystäviä.
[/quote]
Se, että pahempiakin kommentteja voi keksiä, ei vähennä tuollaisen käytöksen törkeyttä. Kyllä tuo kertoo miehen ajatusmaailmasta kaiken tarvittavan, moukka mikä moukka. Osaan antaa anteeksi mutta tuollaisia kommentteja en halua anteeksi antaa.
Ja onneksi minulla on niin ihania, välittäviä ja kohteliaita ystäviä, etteivät he ikinä sanoisi mitään tuollaista. Toivoisin että sinullakin olisi. ap
[/quote]
Miksi helvetissä sun pitää täältä sitten kysellä mitään. Jos muutama kymmenen yläpeukuttaa sua tuhansista. Niin eikö tämä herätä mitään? Mistä tiedät mikä joukko juuri se on. Se esim. syrjääntyneiden joukko vai muumit kadoksissa -joukko? Tai tai....
[/quote]
En kyselekään enää mitään, vaan keskustelen aiheesta kun tämä selvästi kiinnostaa. Ja mitä ihmettä, ei täällä koskaan näe mitään tuhansia peukkuja yhdessä kommentissa, vaikka luettu olisi todella monta kertaa... Selvästi suurin osa on kanssani samaa mieltä, jos yhtään olet seurannut keskustelua. Ja jos et huomannut niin yläpeukkuja on kommenteissani huomattavasti enemmän kuin alapeukkuja, ei sillä että niitä laskisin. ap
[/quote]
Ai jos 5000 ihmisestä sun kanssa on samaa mieltä noin 400 niin se on sun mielestä suurin osa. Ei saatana.
Terve.
[/quote]
No esim. aloitusviestissä on 517 peukkua ja alapeukkuja 25. Mielestäni 517 on kyllä enemmän kuin 25. Ja jos et tajunnut niin peukutuksia tulee aina paljon vähemmän kuin minä lukukertoja on, tämä pätee jokaiseen keskusteluun. ap
[/quote]
Niin ne aloitusviestissä on olleet samaa mieltä siitä että ikävästi on sanottu. Mutta eron kannalla on 5000 ihmisestä ollut vain muutama kymmenen.