Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
301/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:05"]Hahahahahaha. Solmuhun :) :) saakelin hyvä vitsi ainaki.. Hahaha! T. Mies

[/quote]

Vaikutat aika vajaaälyiseltä itsekin, jos tuolle naurat. Sen lisäksi että tuo juttu oli törkeä ja halventava niin se oli myös tylsä ja mielikuvitukseton, "tissit solmuun ehehehe"

Vierailija
302/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naureskelisin ens kerralla kun mieheni munasiltaan näkisin että sullahan roikkuu pallit niin että ne vois vääntää solmuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:05"]Hahahahahaha. Solmuhun :) :) saakelin hyvä vitsi ainaki.. Hahaha! T. Mies

[/quote]

Nuo sais solmuun +umpisolmuun ja vielä rusetille.

Vierailija
304/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:12"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:05"]Hahahahahaha. Solmuhun :) :) saakelin hyvä vitsi ainaki.. Hahaha! T. Mies

[/quote]

Nuo sais solmuun +umpisolmuun ja vielä rusetille.

[/quote]

Mitkä nuo? Ne linkin tissit ei edelleenkään ole ap:n ja vaikka olisikin, niin sillä ei olisi mitään väliä.

Vierailija
305/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:05"]Hahahahahaha. Solmuhun :) :) saakelin hyvä vitsi ainaki.. Hahaha! T. Mies

[/quote]

Vaikutat aika vajaaälyiseltä itsekin, jos tuolle naurat. Sen lisäksi että tuo juttu oli törkeä ja halventava niin se oli myös tylsä ja mielikuvitukseton, "tissit solmuun ehehehe"

[/quote]mua naurattaa ku ajattelen naisen ilmettä, ku kuulee että tissit solmuhun :) on niin harvinainen sanonta. Mies

Vierailija
306/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:05"]Hahahahahaha. Solmuhun :) :) saakelin hyvä vitsi ainaki.. Hahaha! T. Mies

[/quote]

[/quote]mua naurattaa ku ajattelen naisen ilmettä, ku kuulee että tissit solmuhun :) on niin harvinainen sanonta. Mies

[/quote]

Taidat olla samanlainen idiootti kuin ap:n mies. Ihan sama kuinka paljon tuollaiset "hauskat" jutut toista nöyryyttävät ja loukkaavat, kunhan vaan itsellä on kivaa ja naurattaa. Ja kavereitakin pääsee viihdyttämään siinä sivussa.

Vierailija
307/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:05"]Hahahahahaha. Solmuhun :) :) saakelin hyvä vitsi ainaki.. Hahaha! T. Mies

[/quote]

[/quote]

Ja sun ryppyiset roikkopallitkin menee solmuun olemattoman pilisi ympärille! HAHAHAHHAHAMUAHAHAHAHAAA! XD

Vierailija
308/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan joku molonsa solmuun?

Vierailija
309/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo älyttömän roikkuvat rinnat. Miten joku kehtaa pitää noin avaraa kaula-aukkoa kun tissiväli on niiiiiiiin pitkä. Kunnon tukevat liivit ja peittävämpi paita. (luo harhan kimmoisuudesta)

Vierailija
310/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:33"]

No yhyy. Mun mies sanoi tänään kun vaihdoin rintsikat bandeau- bikineihin, että "Hahaa pissis missä tissis, hävis kivasti". Vaikka tietää, että inhoan lättytissejäni. Luuli vain murjaisseensa hauskan vitsin, ei todellakaan tarkoituksella halunnut pahottaa mieltäni. Toivottavasti miehes tajuaa lähtee ajoissa, kun tollaisen takia eroa harkitset.

[/quote]

Miten saat tämän käännettyä jotenkin niin, että mä olisin tehnyt väärin tai loukkaantunut turhasta? Ja kaiken lisäksi niin, että miehen pitäisi jättää mut eikä toisinpäin? Hyvä juttu, jos et ota itseesi tuon tyylisistä kommenteista, mutta monikaan ihminen tuskin haluaa kuulla, kun omalle ulkonäölle naureskellaan kaveriporukalla. Sun mies sentään sanoi tuon jutun sulle suoraan, mun mies naureskeli kavereineen mun selän takana. ap

[/quote]

Nyt satuit olemaan kuulolla ja kuulit tuon kommentoinnin rinnoistasi. Mitähän muuta miehesi on puhunut tai puhuu sinusta selkäsi takana?

Kyllä nyt olet tainnut lyöttäytyä yhteen miehen kanssa, joka ei sinusta paljoa välitä. Kostosi ei asiaa muuksi muuta.

Olisit valinnut miehen, joka kunnioittaa sinua.

Vierailija
311/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi miehen ulkoruokinta unohtua? Eiköhän se ole nyt jo myöhäistä, mies on saanut seliteltyä ja anteeksi pyydeltyä ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Vakka kantensa valitsee, vaikka sitten vähän huonommankin version..

Vierailija
312/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pienet, ettei onnistu. Mutta mä olen niin härski tyyppi, että vastaavassa tilanteessa marssisin paikalle ja sanoisin, että no niin, nyt sitten kilpaillaan kuka tekee parhaan solmun ja menisin jonkun kaverin eteen ensimmäisenä, että aloita sinä. Takaan, että naurattaminen loppuu tällaisissa tilanteissa hyvin äkkiä. 

Vierailija
313/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:52"]

Jos oli muuten hyvä mies ja tollasen takia eroaa, niin voi sentään. En usko että noin huonolla sietokyvyllä saa yhtäkään suhdetta toimimaan. Pahempiakin juttuja olen kuullut, naisten ja miesten suusta. Osa huumorilla ja osa vitutukseen. Silti useilla menee suhteissa hyvin ja arvostavat. Herrasmiehetkin mokailee joskus, kuten sinäkin! Ja mielestäni nyt teit virheen, jos pelkästään parin lauseen takia eroat. Ja mielestäni äijähän hieman kehaisi pitävänsä tissejäsi. En tiedä mitä pyhimyksiä täällä liikkuu.. Tulee vain mieleen että onko ketään sinun arvollesi tarpeeksi hieno, onko anteeksi antaminen noin vaikeaa?

Sinuna minulla ei olisi ystäviä.

[/quote]

Se, että pahempiakin kommentteja voi keksiä, ei vähennä tuollaisen käytöksen törkeyttä. Kyllä tuo kertoo miehen ajatusmaailmasta kaiken tarvittavan, moukka mikä moukka. Osaan antaa anteeksi mutta tuollaisia kommentteja en halua anteeksi antaa.

Ja onneksi minulla on niin ihania, välittäviä ja kohteliaita ystäviä, etteivät he ikinä sanoisi mitään tuollaista. Toivoisin että sinullakin olisi. ap

[/quote]

Miksi helvetissä sun pitää täältä sitten kysellä mitään. Jos muutama kymmenen yläpeukuttaa sua tuhansista. Niin eikö tämä herätä mitään? Mistä tiedät mikä joukko juuri se on. Se esim. syrjääntyneiden joukko vai muumit kadoksissa -joukko? Tai tai....

[/quote]

En kyselekään enää mitään, vaan keskustelen aiheesta kun tämä selvästi kiinnostaa. Ja mitä ihmettä, ei täällä koskaan näe mitään tuhansia peukkuja yhdessä kommentissa, vaikka luettu olisi todella monta kertaa... Selvästi suurin osa on kanssani samaa mieltä, jos yhtään olet seurannut keskustelua. Ja jos et huomannut niin yläpeukkuja on kommenteissani huomattavasti enemmän kuin alapeukkuja, ei sillä että niitä laskisin. ap

[/quote]

Ai jos 5000 ihmisestä sun kanssa on samaa mieltä noin 400 niin se on sun mielestä suurin osa. Ei saatana.

Terve.

[/quote]

No esim. aloitusviestissä on 517 peukkua ja alapeukkuja 25. Mielestäni 517 on kyllä enemmän kuin 25. Ja jos et tajunnut niin peukutuksia tulee aina paljon vähemmän kuin minä lukukertoja on, tämä pätee jokaiseen keskusteluun. ap

Vierailija
314/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo totta, vaan täyttö provoa! Ei kukaan toimi noin. Ei ainakaan kukaan aikuinen. 

Vierailija
315/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:43"]Olen ihan samaa mieltä melkein teidän kaikkien kanssa. Hyvä kun kirjoitin tänne, ehdin jo miettiä että ylireagoinko jos eroakin harkitsen, mutta olettekin samoilla linjoilla. Ja 84, tuskin tajusi ylittäneensä rajaa, koska sen kaverinkin kommentin jälkeen kuului vain röhönaurua, myös mieheni naurua. Ja teen tietysti päätöksen itse, mutta olen saanut lisää ajattelemisen aihetta ja vahvistuksen mietteilleni kirjoittaessani tänne. ap

[/quote]

Vierailija
316/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:41"]

kun kerran ap itse sanot ettet vielä viiden kuukauden jälkeen rakastanut miestä, miksi ihmeessä jo asuit hänen kanssaan? vaikka kuinka toiselta menisi kämppä alta ym. ikävää, ei säälistä oteta ketään luokseen asumaan. vasta sitten kun tunteet sanoo, että haluaa jakaa elämänsä kokonaan toisen kanssa muutetaan yhteen. toisin sanoen, tehän olitte vain sekstailevia kämppiksiä. luettuani ketjun läpi, vaikutat ap niin kylmältä ja kovalta ihmiseltä, että toivon jonkun miehen joskus jättävän sinut yhtä kylmästi ja tunteettomasti kuin sinä jätit tämän miehen. vielläpä toivon hänenkin jakavan sen kaiken täällä av palstalla, palstalaisten kannustaessa käsiään taputtaen.

[/quote]

Sinustako on lämmintä ja tunnerikasta toivoa toiselle ikävää eroa? Tai pitää alkavaa suhdetta kämppisten sekstailuna? En ymmärrä ollenkaan. Ap kirjoittaa tiiviisti, eikä märehdi tunteistaan, se ei tarkoita että hän olisi kylmä ja tunteeton.

Onnellisessa ympäristössä kasvanut ihminen tuntuu läheisriippuvaisesta helposti kylmältä, vaikka tosiasiassa asia voi olla päinvastoin. Toisiin ripustautuva rakastuu tulenpalavasti kuvitelmaansa ihannepuolisosta ja suhtautuu kylmästi, kun toinen sitten osoittautuukin erilaiseksi. Sitten tehdään mattinykäset ja uskotaan joka kerta uudelleen, että nyt tämä kestää. Kun taas ap tietää ihan hyvin, että alussa ei vielä tiedetä toisesta paljon mitään.

Ap on oikeassa, joskus tulee selväksi kertavirheestä, että meistä ei paria tullutkaan. Ne jotka toisin ajattelevat, ilmeisesti ovat niin lapsenomaisia, että kokevat tilanteen samanlaisena kuin jos vanhemmat hylkäisivät lapsensa yhden virheen perusteella. Vaikka nykyisin on muotia valikoida puolisomateriaalia loputtomiin ihan jo ulkonäköperusteilla ja muilla yhtä naurettavilla syillä, niin kun puhutaan todellisesta henkisestä kuilusta, sellaisesta ei pitäisi muka äkkiä piitata ollenkaan. Vaan mitenpä olet piittaamatta. Silloinhan kuilua ei ole, kun joku alistuu pitämään törkyturpaa helmenä, kun tämä ei sentään lyö. Siinä on vakka löytänyt kantensa, ainakin niin kauan kunnes solvausten vastaanottaja aikuistuu huomaamaan, että hänen ei  ole pakko antaa lytätä itseään päivä päivältä huonompaan jamaan.

Minun silmääni tässä yrittää tyytyjien lauma iskeä porukalla heikkona hetkenä aapeen kimppuun siinä toivossa, että saisivat hänet kampitettua kuralätäkköön. Ensin asialla oli pösilöherraan samaistuva samanhenkisten teinien heimo, mutta ne lähtivät sittemmin pelaamaan itseään tajuttomiksi.

[/quote]

jos et ymmärtänyt viestiäni, kylmää ja tunteetonta tässä oli miehen heittäminen pihalle ilman pienintäkään keskustelua jolla ees yrittää sopia asian. toisin sanoen ilman, että toinen sai edes anteeksipyyntö ja selitys mahdollisuutta. tiedoksi sinulle myöskin! kirjoituksesi on hyvinkin kaukaa haettu, ihan onnellisen lapsuuden olen elänyt mutta läheisriippuvainen tai takertuja en ole koskaan ollut. 

Vierailija
317/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:43"]Olen ihan samaa mieltä melkein teidän kaikkien kanssa. Hyvä kun kirjoitin tänne, ehdin jo miettiä että ylireagoinko jos eroakin harkitsen, mutta olettekin samoilla linjoilla. Ja 84, tuskin tajusi ylittäneensä rajaa, koska sen kaverinkin kommentin jälkeen kuului vain röhönaurua, myös mieheni naurua. Ja teen tietysti päätöksen itse, mutta olen saanut lisää ajattelemisen aihetta ja vahvistuksen mietteilleni kirjoittaessani tänne. ap

[/quote]

[/quote]

Niin? ap

Vierailija
318/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:41"]

kun kerran ap itse sanot ettet vielä viiden kuukauden jälkeen rakastanut miestä, miksi ihmeessä jo asuit hänen kanssaan? vaikka kuinka toiselta menisi kämppä alta ym. ikävää, ei säälistä oteta ketään luokseen asumaan. vasta sitten kun tunteet sanoo, että haluaa jakaa elämänsä kokonaan toisen kanssa muutetaan yhteen. toisin sanoen, tehän olitte vain sekstailevia kämppiksiä. luettuani ketjun läpi, vaikutat ap niin kylmältä ja kovalta ihmiseltä, että toivon jonkun miehen joskus jättävän sinut yhtä kylmästi ja tunteettomasti kuin sinä jätit tämän miehen. vielläpä toivon hänenkin jakavan sen kaiken täällä av palstalla, palstalaisten kannustaessa käsiään taputtaen.

[/quote]

Sinustako on lämmintä ja tunnerikasta toivoa toiselle ikävää eroa? Tai pitää alkavaa suhdetta kämppisten sekstailuna? En ymmärrä ollenkaan. Ap kirjoittaa tiiviisti, eikä märehdi tunteistaan, se ei tarkoita että hän olisi kylmä ja tunteeton.

Onnellisessa ympäristössä kasvanut ihminen tuntuu läheisriippuvaisesta helposti kylmältä, vaikka tosiasiassa asia voi olla päinvastoin. Toisiin ripustautuva rakastuu tulenpalavasti kuvitelmaansa ihannepuolisosta ja suhtautuu kylmästi, kun toinen sitten osoittautuukin erilaiseksi. Sitten tehdään mattinykäset ja uskotaan joka kerta uudelleen, että nyt tämä kestää. Kun taas ap tietää ihan hyvin, että alussa ei vielä tiedetä toisesta paljon mitään.

Ap on oikeassa, joskus tulee selväksi kertavirheestä, että meistä ei paria tullutkaan. Ne jotka toisin ajattelevat, ilmeisesti ovat niin lapsenomaisia, että kokevat tilanteen samanlaisena kuin jos vanhemmat hylkäisivät lapsensa yhden virheen perusteella. Vaikka nykyisin on muotia valikoida puolisomateriaalia loputtomiin ihan jo ulkonäköperusteilla ja muilla yhtä naurettavilla syillä, niin kun puhutaan todellisesta henkisestä kuilusta, sellaisesta ei pitäisi muka äkkiä piitata ollenkaan. Vaan mitenpä olet piittaamatta. Silloinhan kuilua ei ole, kun joku alistuu pitämään törkyturpaa helmenä, kun tämä ei sentään lyö. Siinä on vakka löytänyt kantensa, ainakin niin kauan kunnes solvausten vastaanottaja aikuistuu huomaamaan, että hänen ei  ole pakko antaa lytätä itseään päivä päivältä huonompaan jamaan.

Minun silmääni tässä yrittää tyytyjien lauma iskeä porukalla heikkona hetkenä aapeen kimppuun siinä toivossa, että saisivat hänet kampitettua kuralätäkköön. Ensin asialla oli pösilöherraan samaistuva samanhenkisten teinien heimo, mutta ne lähtivät sittemmin pelaamaan itseään tajuttomiksi.

[/quote]

jos et ymmärtänyt viestiäni, kylmää ja tunteetonta tässä oli miehen heittäminen pihalle ilman pienintäkään keskustelua jolla ees yrittää sopia asian. toisin sanoen ilman, että toinen sai edes anteeksipyyntö ja selitys mahdollisuutta. tiedoksi sinulle myöskin! kirjoituksesi on hyvinkin kaukaa haettu, ihan onnellisen lapsuuden olen elänyt mutta läheisriippuvainen tai takertuja en ole koskaan ollut. 

[/quote]

No ei todellakaan ollut kylmää ja tunteetonta, minulla ei ole mitään velvollisuutta tarjota kotia tuollaiselle. Minulla ei ole myöskään mitään velvollisuutta jatkaa suhdetta jos se ei tunnu hyvältä. Ja ei se kommentti kuule selittelemällä muuksi muutu. En tiedä oletko takertuja, mutta ilkeä ihminen sinä kyllä olet ja syyttelet muita asioista johon syyllistyt itse, väitit että olen kylmä jne mutta itse toivot minulle hirveää eroa. ap

Vierailija
319/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:48"]

Tää ei oo totta, vaan täyttö provoa! Ei kukaan toimi noin. Ei ainakaan kukaan aikuinen. 

[/quote]

Minä toimin, koska olen järkevä aikuinen, joka ei suostu muiden nöyryytettäväksi. Älä viitsi väittää provoksi sellaisia, jotka toimivat eri tavalla kuin sinä. ap

Vierailija
320/372 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:52"]

Jos oli muuten hyvä mies ja tollasen takia eroaa, niin voi sentään. En usko että noin huonolla sietokyvyllä saa yhtäkään suhdetta toimimaan. Pahempiakin juttuja olen kuullut, naisten ja miesten suusta. Osa huumorilla ja osa vitutukseen. Silti useilla menee suhteissa hyvin ja arvostavat. Herrasmiehetkin mokailee joskus, kuten sinäkin! Ja mielestäni nyt teit virheen, jos pelkästään parin lauseen takia eroat. Ja mielestäni äijähän hieman kehaisi pitävänsä tissejäsi. En tiedä mitä pyhimyksiä täällä liikkuu.. Tulee vain mieleen että onko ketään sinun arvollesi tarpeeksi hieno, onko anteeksi antaminen noin vaikeaa?

Sinuna minulla ei olisi ystäviä.

[/quote]

Se, että pahempiakin kommentteja voi keksiä, ei vähennä tuollaisen käytöksen törkeyttä. Kyllä tuo kertoo miehen ajatusmaailmasta kaiken tarvittavan, moukka mikä moukka. Osaan antaa anteeksi mutta tuollaisia kommentteja en halua anteeksi antaa.

Ja onneksi minulla on niin ihania, välittäviä ja kohteliaita ystäviä, etteivät he ikinä sanoisi mitään tuollaista. Toivoisin että sinullakin olisi. ap

[/quote]

Miksi helvetissä sun pitää täältä sitten kysellä mitään. Jos muutama kymmenen yläpeukuttaa sua tuhansista. Niin eikö tämä herätä mitään? Mistä tiedät mikä joukko juuri se on. Se esim. syrjääntyneiden joukko vai muumit kadoksissa -joukko? Tai tai....

[/quote]

En kyselekään enää mitään, vaan keskustelen aiheesta kun tämä selvästi kiinnostaa. Ja mitä ihmettä, ei täällä koskaan näe mitään tuhansia peukkuja yhdessä kommentissa, vaikka luettu olisi todella monta kertaa... Selvästi suurin osa on kanssani samaa mieltä, jos yhtään olet seurannut keskustelua. Ja jos et huomannut niin yläpeukkuja on kommenteissani huomattavasti enemmän kuin alapeukkuja, ei sillä että niitä laskisin. ap

[/quote]

Ai jos 5000 ihmisestä sun kanssa on samaa mieltä noin 400 niin se on sun mielestä suurin osa. Ei saatana.

Terve.

[/quote]

No esim. aloitusviestissä on 517 peukkua ja alapeukkuja 25. Mielestäni 517 on kyllä enemmän kuin 25. Ja jos et tajunnut niin peukutuksia tulee aina paljon vähemmän kuin minä lukukertoja on, tämä pätee jokaiseen keskusteluun. ap

[/quote]

Lukijoita on noin 5000 ja näistä on sua yläpeukuttanut VAIN noin 4oo. Sekö on sun mielestä suurin osa? Se in 1/10 osa. Ja yläpaukkujakin on muutama kymmenen ja ketä ne on, hulluja???....niin HALOOOOO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan