Hitto kuinka inhoan tuota Vadelmavene-biisiä!
Ja se soi joka tuutista! Ärsyttää kun laulaja ääntää niin epäselvästi - muutamalla ensimmäisellä kerralla en saanut edes selvää sanoista. Miksi siinä täytyy laulaa tuolla tavoin lässyttämällä "vatelmavenellä", kuulostaa joko virolaisen puheelta tai lapselta. Näin telkkarista laulajan haastattelun ja siinä se puhui ihan normaalisti, miksi ei sitten voi laulaakin. En muutenkaan voi sietää että mieslaulaja kiekuu korkealla äänellä.
Onneksi radiokanavaa voi vaihtaa. Ja kiitos että sain avautua! :)
Kommentit (51)
Mitä muuta, kuin huonoa ääntämistä voi odottaa joltakin partasuu-maahanmuuttajalta? Nimikin on Kasmir.
Aivan oksettava kappale, kertoo vielä pelkästä panemisesta. Äijäkin on tuollainen 100-kiloinen partasuu
Onko se muka oikeasti maahanmuuttaja?
Alussa kuulostaa siltä,että siinä sanotaan "kaupungin vagina"
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:49"]
Onko se muka oikeasti maahanmuuttaja?
[/quote]
Se on syntynyt Espoossa. Ehta mamudi siis. Pääseekö espoolaiset oikeasti Suomen rajojen sisäpuolelle, en ymmärrä! Käsittääkseni viisumivapautta Espoon ja Suomen välillä ei ole ja hyvä niin!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:32"]Mitä tarkoittaa vadelmavene?
[/quote]billua
[/quote]
Miten billulla voi mennä Hankoon? Ja eikös siinä sanota että Jaques Custoon vadelmavene?
[/quote]mihin se tarvitsee bensaa, jos aikoo soutaa? Aivoton biisi.
[/quote]
Koska se laulaa "muuta ei tarvita kuin BOTSKI ja bensaa, tai ois edes airot, niin soudetaan..." eli jos ei saa bensaa siihen botskiin niin soutaa sen sitte Hankoon. Aukesko?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:41"]Aivan oksettava kappale, kertoo vielä pelkästä panemisesta. Äijäkin on tuollainen 100-kiloinen partasuu
[/quote] Vaikka biisi olisi kuinka ärsyttävä, miksi pitää arvostella sen esittäjän ulkonäköä? Törkeää. Älä kuuntele jos ei nappaa. En itsekään ole mikään fani mutta ulkonäön arvosteleminen kappaleen takia on paljon typerämpää.
OON ALAIKÄNEN, TAHTOISIN OLUEN, MUT EI, EN SAA
Eiku?
Heh, luulin et se laulu "ei muuta tarvita ku poski ja pesää". Oon kai vähä pervo sit...
Olen onnistunut tähän asti kesää välttymään tältä "kesähitiltä" ja toivon välttyväni vielä loppukesänkin. Kotioloissa minä eikä mieheni onneksi kuuntele radiota, ja olen ilmeisesti onnistunut käymään sopivan tasokkaan soittolistan ravintoloissakin. Nämä kesäbiisit ovat oikeasti ihan älyttömiä, ehkä yksi sadasta tykkää oikeasti ja silti niitä soitetaan radiossakin kolme kertaa tunnin aikana + joka mainoskatkolla.
Eihän noissa sanoissa ole päätä eikä häntää! Biisi on henkilökohtainen inhokkini.