Hitto kuinka inhoan tuota Vadelmavene-biisiä!
Ja se soi joka tuutista! Ärsyttää kun laulaja ääntää niin epäselvästi - muutamalla ensimmäisellä kerralla en saanut edes selvää sanoista. Miksi siinä täytyy laulaa tuolla tavoin lässyttämällä "vatelmavenellä", kuulostaa joko virolaisen puheelta tai lapselta. Näin telkkarista laulajan haastattelun ja siinä se puhui ihan normaalisti, miksi ei sitten voi laulaakin. En muutenkaan voi sietää että mieslaulaja kiekuu korkealla äänellä.
Onneksi radiokanavaa voi vaihtaa. Ja kiitos että sain avautua! :)
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:14"]En ole kuullutkaan, täytyy etsiä ko. kappale...
[/quote]
Outoa, miten olet voinut välttyä tuolta äänisaasteelta.
[/quote] Mäkin kävin äsken kuuntelemassa ekan kerran..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:32"]Mitä tarkoittaa vadelmavene?
[/quote]billua
asfaltti tomuinen
tahtoisin oluen mut ei, en saa
kaupungin vankina muuta ei tarvita ku poskii ja bensaa
tai ois edes airot ni soudetaan vien sut etelään vaimo
hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon lippu mastoon joo ja mä asun sah gustoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon
keittiö hikinen vaik moni ihminen ei ees oo
taivas on sininen sitä ikinä en ehdi katsoo mut silmät kii laitan ja siellähän kuvittelen meren laivoi
hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon lippu mastoon ja mä asun sah gustoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon
Mä luulin et toi laulu menee näin...
oooo lyövät vaahtokarkkeja vantaan mä työnnän mun varpaat santaan aaaaa lyövät vaahtokarkkeja vantaan mä työnnän mun varpaat santaan
hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon lippu mastoon ja mä asun sah gustoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:32"]Mitä tarkoittaa vadelmavene?
[/quote]billua
[/quote]
Miten billulla voi mennä Hankoon? Ja eikös siinä sanota että Jaques Custoon vadelmavene?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:11"]Vihaan sitä myös. Ja kaikilla hiphop räpäyttäjä (vai mikä vittu se genre on) sedillä on se titty tapa lausua tai laulaa, kyl te tiedätte. Semmonen jännä tapa. Yök. [/quote]
Repesin tälle genrepohdinnalle :D Olisko tuo jonkun sortin R&B:tä kuitenkin? Ja niin, reggaemiehet laulavat myös hassusti, kuulostaa erityisen hassulta se lausuminen suomeksi!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:35"]sah gustoon[/quote]
Mitä :D
täyttä paskaa ei jaksa kuunneella ja voitti vielä jonkun kesäkappale äänestyksen?? ei voi ymmärtää.
siinä olisi kesäkappaletta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:34"]
[/quote]billua
[/quote]
Miten billulla voi mennä Hankoon? Ja eikös siinä sanota että Jaques Custoon vadelmavene?
[/quote] Hanko on suomen alapäässä. Lippu mastoon kertookin kaiken. Muna pystyyn.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:35"]
asfaltti tomuinen
tahtoisin oluen mut ei, en saa
kaupungin vankina muuta ei tarvita ku poskii ja bensaa
tai ois edes airot ni soudetaan vien sut etelään vaimo
hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon lippu mastoon joo ja mä asun sah gustoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon
keittiö hikinen vaik moni ihminen ei ees oo
taivas on sininen sitä ikinä en ehdi katsoo mut silmät kii laitan ja siellähän kuvittelen meren laivoi
hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon lippu mastoon ja mä asun sah gustoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon
Mä luulin et toi laulu menee näin...
oooo lyövät vaahtokarkkeja vantaan mä työnnän mun varpaat santaan aaaaa lyövät vaahtokarkkeja vantaan mä työnnän mun varpaat santaan
hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon lippu mastoon ja mä asun sah gustoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon vadelmaveneellä makeemmilla vesillä hankoon helsinkiä pakoon suomen hankoon
[/quote]
"asun sah gustoon" ja "lyövät vaahtokarkkeja vantaan"? :-D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:34"]
[/quote]billua
[/quote]
[/quote] Hanko on suomen alapäässä. Lippu mastoon kertookin kaiken. Muna pystyyn.
[/quote] Hanko on Suomineidon jaloissa. Alapää on Turun (persreiän) seudulla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:34"]
[/quote]billua
[/quote]
[/quote] Hanko on Suomineidon jaloissa. Alapää on Turun (persreiän) seudulla.
[/quote] ei tässä perseseksistä ollutkaan kyse.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:34"]
[/quote]billua
[/quote]
[/quote]mihin se tarvitsee bensaa, jos aikoo soutaa? Aivoton biisi.
Vadelmavene on ällöä hintti moukunaa, todella karseaa kuunnella. Toinen paha on kaija koon korkkarit kattoon. Lopettais jo tämäkin rouva tai lakkais laulamasta typeriä teinibiisejä. Jäätävää tällänen mamma-teini energia. Kuka haluais nähdä tämän rouvan korkkarit katossa? Hyhhuh
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:32"]Mitä tarkoittaa vadelmavene?
[/quote]billua
[/quote]Oikeesti? Ei sitä karkkia?
Mitä tarkoittaa vadelmavene?