Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa uskaltaa kertoa mielenterveysongelmistaan tapailukumppanille?

Vierailija
14.11.2024 |

En jaksaisi piilotella enää kovin pitkään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehet ovat kertoneet yleensä aikaisessa vaiheessa, toisilla tai kolmansilla treffeillä. Ensimmäisillä treffeilläkin on vihjattu muttei ole uskallettu suoraan kertoa, vaikka sekin olisi minulle ok. Arvostan rehellisyyttä.

Vierailija
2/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani  on fiksu niin kyllä se sen huomaa  🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun haluat että tapailu päättyy.

Vierailija
4/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muistaakseni yleensä kerrottu epämieluisat uutiset toisilla treffeillä. Joskus tapailin miestä joka oli parhaillaan saikulla burn outin vuoksi, hän ehkä kertoi tämän jo ekoilla treffeillä työkuvioiden tullessa puheeksi. 

Vierailija
5/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kun oltiin oltu naimisissa 6 vuotta, erottiin seuraavana.

Vierailija
6/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin neurologisesta sairaudesta about neljänsillä treffeillä, oisko ollut 2 viikon kohdalla? Kun oli sairaalatutkimus tulossa ja kysy sille ajalle tekemistä.

Vierailija
7/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mt-ongelmat ole kaikille mikään ylitsepääsemätön asia.

Vierailija
8/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne mt ongelmat alkaa kyllä näkyä läpi ihmisen käytöksestä aika nopeasti.

Vierailija
9/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä hullun kanssa on vaikeata.

Vierailija
10/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä totta. Harva tuollaista taakkaa haluaa ehdoin tahdoin. Rehellisyys kunniaa.

Vierailija
11/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mt ongelmainen ja eronnut. Onko niin että saan heittää hyvästit unelmille hyvästä suhteesta

Vierailija
12/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin toisilla treffeillä. Yhdessä melkein 5 vuotta.

Vierailija
13/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin itse neljänsillä treffeillä. Tapailukumppani on jo vähän ehtinyt tutustua siihen millainen olet, joten ei olla enää ihan ennakkoluulojen vietävissä, mutta ollaan vielä sen verran alkuvaiheessa että tunteita ei satuteta liikaa, jos asia ei olekaan toiselle ok.

Jos kyseessä on etäsuhde tai viestittelette/soittelette tiiviisti mutta näette harvoin, niin voi olla parempi kertoa vähän aiemmin, kuten toisella tai kolmannella tapaamiskerralla. Ihan alussa ei tarvitse avautua täysin tuntemattomille, mutta liian pitkällekään tuota ei kannata venyttää.

Vierailija
14/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin tietää tuollaisen heti ennen ensimmäisiäkään treffejä. Ei ole mitään mielenkiintoa lähteä tutustumaan mieheen jolla mielenterveysongelmia.

Vierailija
15/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän onko kyse jostain "ahistaa/masentaa mutta selviydyn sen kanssa" vai esim. psykoosisairaudesta?

Vierailija
16/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän onko kyse jostain "ahistaa/masentaa mutta selviydyn sen kanssa" vai esim. psykoosisairaudesta?

Ei psykoosisairaudesta, mutta vähän enemmästä kuin ajoittaisesta ahdistuksesta.

Ap

Vierailija
17/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani  on fiksu niin kyllä se sen huomaa  🤣🤣🤣

Ei välttämättä. Itse olen hyvä piilottelemaan ongelmiani, mutta nämä ongelmat ovat ajaneet minut lähestulkoon sohvan nurkkaan kun olen niin ahdistunut. Jos ei harhoja Satu kohdalle(joita harvoin) niin ei huomaa sillä tsemppaan niin paljon. Sitten kuormittuneena lysähdän sohvan nurkkaan. Onneksi ei tarvitse etsiä miestä enää ikinä. Ei edes kiinnosta.

Hyvä kyllä olisi kertoa aika alkuvaiheessa jos jotenkin vaikuttavat sun elämää rajoittavasti. 

Vierailija
18/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin lapsen syntymän jälkeen. 

T. Bipo mies 

Vierailija
19/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne mt ongelmat alkaa kyllä näkyä läpi ihmisen käytöksestä aika nopeasti.

Todellakin. Ja kuuluu puheesta lähes välittömästi. En suostuisi miehenä seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, joka kamppailee mt-ongelmien kanssa. Johonkin se raja täytyy vetää.

Vierailija
20/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro ikinä mitään. Minulla on skitsofrenia mutta se ei näy missään. 10 vuotta sitten olin vähän väliä hullujen huoneella, kun juopottelin silloin. Nyt olen raitis ja kokopäivätöissä normaalisti. Mitä sitä vanhoja kaivelemaan. m40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän