5 lapsen äiti palstailee. Kysy mitä haluat!
Kommentit (26)
Kuinka monta poikaa/tyttöä sinulla on? :)
Asuuko vanhin lapsi vielä kotona? Tulevatko lapset keskenään toimeen vai onko paljon riitoja?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:30"]
Kuinka monta poikaa/tyttöä sinulla on? :)
[/quote]
Minulla on 2 tyttöä ja 3 poikaa. Järjestys on seuraavanlainen: eka tyttö, sitten poika, poika, poika ja viimeisenä myöskin tyttö. :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:31"]
Asuuko vanhin lapsi vielä kotona? Tulevatko lapset keskenään toimeen vai onko paljon riitoja?
[/quote]
Vanhin lapsistani ei ole asunut enää vuoteen kotona.
Lapseni tulee pääasiassa toimeen ihan hyvin, mutta en tiedä uskotteko yhtään horoskooppeihin, mutta näistä merkeistä voisitte päätellä kemioita, kuinka hyvin he toimeen tulevat... ;)
Esikoiseni on vaaka. Seuraava lapseni skorpioni. Sitä seuraava kaksonen. Sitä seuraava jousimies. Ja viimeinen lapsista on myöskin vaaka.
Minä, äiti, olen skorpioni ja isä on jousimies.
Mitäs mieltä olette? :)
Antakaas nyt niitä analyysejä sitten noista kemioista! :) kiitos. ;) tein tänne jo yhden erillisen keskustelun niistä, mutta tähän saa myös vastata... ja jatkaa kysymyksien kysymistä jos haluaa! :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:28"]
Se on ihan eri asia palstailla toisten aikuisten ja tuntemattomien ihmisten kanssa ja antaa heidän tulla kyselemään ja juttelemaan, kun se juttelu ja kysymykset on todennäkösesti ihan erillaisia mitä lasten ja oman miehen kanssa... Tajusitko?
[/quote] Mutta samassa aiheessa pyörit kuitenkin, omassa elämässäsi. Luulisi, että ihmiset yleensä haluaisivat irtiottoa perheestä niinä vapaahetkinä kun pääsee esim, nettiin. Kukin toki tyylillään.
[/quote]
No eiks tää ole sitä irtiottoa, tulla nettiin ja antaa ihmisten kysellä? missä sanoin että kenenkään pitäisi kysyä mitään minun perheestä? tämä on kuitenkin lapsi aiheinen palsta, joten esittelin vain, että minäkin olen äiti ja kerroin monenko lapsen äiti olen. :-) onko se väärin?
[/quote]Miksi sä hiilestyt ja olet jotenkin ylemmyydentuntoinen? "Tajusitko" ja "onko se väärin?" Yritin kysyä sulta kysymyksen joka koskee vain sun ajatusmaailmaa, eikä sun ympäröivää todellisuuttasi.
[/quote]
Olen todella pahoillani jos sait sellaisen kuvan.