60-v mies pahoinpideltiin kuoliaaksi klo 18 Turun keskustassa. Silminnäkijoitä etsitään. Linkki
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6d6e887-1290-44b2-a15d-3c5948b03dd9
Aikamoista. Mistähän lienee kyse. Oli vielä arki-ilta. (Martti on vielä keskusta-aluetta)
Kommentit (56)
Miksi ei ole tuntomerkkejä kerrottu? Se auttaisi vihjeiden saamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nähnyt pahoinpitelyn tuossa paikassa tuohon aikaan, niin eiköhän se riitä tunnistamaan että kyse on samasta tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaisuuksien lisääntyminen huolestuttaa.
Johtuuko huumeista?
Alkoholi on osallisena suurimmassa osassa väkivaltaa, koska se on primitisoiva ja degeneroiva kova huume.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nähnyt pahoinpitelyn tuossa paikassa tuohon aikaan, niin eiköhän se riitä tunnistamaan että kyse on samasta tapauksesta.
Harva paikalle osuu, on kuitenkin saattanut nähdä tuntomerkkeihin sopivan ihmisen tekoa ennen/ jälkeen jossakin.
Oliko pahoinpitelijät kenties ns. nuoria vaihtopelaajia?
Jos on nähnyt teon, ei kai tarvitse tuntomerkkejä.
Mutta uhrin tuntomerkit voiis olla hyvä kertoa, jos joku on nähnyt ennen tapausta uhrin jonkun seurassa.
Onko poliisilla todella aikaa tehostettuun liikennevalvontaan?
Klo 18 ja vielä valoisana aikaan ja keskustassa.
Luulisi jonkun nähneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva paikalle osuu, on kuitenkin saattanut nähdä tuntomerkkeihin sopivan ihmisen tekoa ennen/ jälkeen jossakin.
Ehkä poliisi ei tarvitse sellaisia vinkkejä vaan nimenomaan silminnäkijöitä itse teolle.
Voisiko olla ryöstö huumerahan saamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin vähän myöhemmin jonkun porukan tulevan puolijuoksua hiukan tuosta suunnasta, niin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin vähän myöhemmin jonkun porukan tulevan puolijuoksua hiukan tuosta suunnasta, niin...?
Jos poliisi jo tietää tekijät niin ei auta mitään, tuolla havainnolla ei olisi mitään todistusarvoa. Sen sijaan sillä olisi jos olet nähnyt itse pahoinpitelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä poliisi ei tarvitse sellaisia vinkkejä vaan nimenomaan silminnäkijöitä itse teolle.
Jos tekijät on jo löydetty ja teko tiedossa, mitä tutkimista enää on?
Vierailija kirjoitti:
Oliko pahoinpitelijät kenties ns. nuoria vaihtopelaajia?
Ei mitään tuntomerkkejä julkastu joten mitäpä lottoot....
Asun ihan kaasukellon vieressä. Jatkuvasti siinä on joku alkoholistiremmi ryyppäämässä. Ainakin ne ketä itse olen nähnyt on kaikki vaikuttaneet kantasuomalaisilta ja ovat vähintäänkin keski-ikäisiä.
Varmuuden vuoksi ilmiannoin aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekijät on jo löydetty ja teko tiedossa, mitä tutkimista enää on?
Tarkemmat yksityiskohdat? Jos esimerkiksi oli porukka kyseessä niin kuka teki mitä, tuleeko kaikille tapposyyte vai vain yhdelle. Lisäksi myöhemmin oikeudenkäyntiin voidaan tarvita silminnäkijöitä todistajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Asun ihan kaasukellon vieressä. Jatkuvasti siinä on joku alkoholistiremmi ryyppäämässä. Ainakin ne ketä itse olen nähnyt on kaikki vaikuttaneet kantasuomalaisilta ja ovat vähintäänkin keski-ikäisiä.
Jatkan vielä, että itse arvelen siis, että ollut vain juoppojen välinen kärhämä, joka sitten valitettavasti mennyt liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Varmuuden vuoksi ilmiannoin aloituksen.
Miksi ihmeessä? Idiootti, teikäläisten kanssa täällä ei voi enää keskustella.
Väkivaltaisuuksien lisääntyminen huolestuttaa.
Johtuuko huumeista?