Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?

Vierailija
19.07.2021 |

Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää olla vähintään tämän pituinen.

Ja yhtä sulavaliikkeinen

Sulavastihan tuo liikkuu, on myös kaikkien aikojen pisin koripallon pelaaja.

Vierailija
82/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan lisää pituuttasi korkea kantaisilla kengillä. Naurettavan näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. N23, 194 cm.

Olisiko omassa pituudessasi jotakin ”vikaa”? Sinullekaan ei riitä miehiä valittavaksi asti, jos tuo N23, 194 cm pitää paikkaansa. Jos se pitää paikkansa, olet varmaan joutunut kiusatuksi pituuteni vuoksi sekä tyttöjen että poikien taholta. Kannattaako jatkaa samaan tyyliin? Totta kai jokaisella on oikeus tavoitella sen pituista kumppania kuin haluaa.

...siis pituutesi vuoksi...

Vierailija
84/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pari senttiä pidempi ja ihan sopiva. Aika vähän tulee kiinnitettyä huomiota ihmisten pituuteen, ellei joku sitten ole huomattavan pitkä tai todella lyhyt.

Vierailija
85/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin 171. Voisin ottaa samanpituisen.

Vierailija
86/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
87/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 180 cm pituinen nainen olisi upea ilmestys minunpituiselleni (169 cm) miehelle. Olisin niin ylpeä hänestä!

Vierailija
88/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

t. nainen 172 cm

Vierailija
89/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Selkeästi keskipituista lyhyempi. Entä sitten.

Vierailija
90/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootsit ja cowboytamineet päälle, niin johan tulee lisää pituutta (ja miehisyyttä)!

Vierailija
91/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkä, mutta riittävä mulle t. 169cm nainen

Vierailija
92/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. N23, 194 cm.

Olisiko omassa pituudessasi jotakin ”vikaa”? Sinullekaan ei riitä miehiä valittavaksi asti, jos tuo N23, 194 cm pitää paikkaansa. Jos se pitää paikkansa, olet varmaan joutunut kiusatuksi pituuteni vuoksi sekä tyttöjen että poikien taholta. Kannattaako jatkaa samaan tyyliin? Totta kai jokaisella on oikeus tavoitella sen pituista kumppania kuin haluaa.

Minua ei ole koskaan kiusattu. Harrastan lajeja jossa pituudesta on etua. Suurin osa kavereista on suunnilleen yhtä pitkiä. K ä ä p i ö i l l ä on vaan huono itsetunto.

Nyt valehtelet? Väitätkö, ettei edes teini-iässä kukaan luokallasi huomauttanut pituudestasi vai olitko sanavalmis ja sanoit takaisin. Toki sillä, mikä on kiusaamista, tarkoitetaan nykyään eri asioita kuin aiemmin. Ennen kestettiin törkeääkin päänaukomista eikä sitä pidetty kiusaamisena. Vai oletko ollut niin vahva, että olet antanut suunsoiton mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Eivätkö vanhemmat ihmiset ole vahdanneet suut auki, kun olet mennyt ohi? Olet ilmeisesti aktiivisesti unohtanut asian?

K ä ä p i ö on muuten satuolento ja lyhytkasvuisuudenkin raja on jossakin 140-150-sentissä. Normipituus on melko laaja käsite. Liian pitkät ovat myös l u o n n o n o i k k u j a, kuten lyhyetkin.

Vierailija
93/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää olla vähintään tämän pituinen.

Ja yhtä sulavaliikkeinen

Sulavastihan tuo liikkuu, on myös kaikkien aikojen pisin koripallon pelaaja.

Miten kentällä, lohniiko vetelästi korin viereen ja odottaa syöttöä, kuten epäilen.

Vierailija
94/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Eikä ole merkitystä vaikka olisitkin. T. alle 160 cm nainen

Vierailija
95/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm, 90kg, 140kg penkistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika pieni mies... Sori :(

Ei välttämättä pieni, mutta lyhyt.

Just samaa olin tulossa kommentoimaan :)

M 168 / 105

Vierailija
96/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoiset miehet ovat pätkiä, ei voi mitään. Pikkupoikia joita päin en viitsi kahta sekuntia kauempaa vilkaista vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä. (Nainen, 1.78 m)

Nuorempana olisin ehkä suuttunut tällaisesta kommentista. Nyt haluaisin nähdä, että sanot tuon päin naamaa :)

Vierailija
97/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin lyhyt.

T. 190cm maskuliininen testosteronia tihkuva tosimies

Minne se testosteroni tihkuu? Voisko sitä tulla keräämään vaikka purkkiin niille miehille, jotka ei oo yhtä maskuliinisia kuin sinä?

Ja niin. Pituutta meistä yksikään ei valitse, mutta karismaan voi panostaa. Ja siihen ettei esitä mitään. Yksi ulkonäkövinkki mulla kuitenkin on alle 175cm pitkille miehille: ei kannata treenata salilla jättimäisiä muskeleita, se vain korostaa lyhyyttä. 

Toi treenaamista koskeva väite on sinänsä jännä. Ja olen kyllä kuullut monesti sen. Kun aloitin treenaamisen ihan tosissaan niin saamani positiivinen huomio kasvoi todella paljon. 

Vierailija
98/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ymmärrän sua todella hyvin. Oon 172-senttinen mies ja isäni (170 cm) ohella sukumme lyhimpiä miehiä. Lukemattomat ovat ne kerrat joina suku- ym. juhlissa pituuttamme on moitittu naureskellen tyyliin "sieltä ne tumpit taas tulee" yms. Ihme että oon edes tämän pituinen koska äitini on 152 cm. En muuten koskaan oo pitänyt äitiäni lyhyenä vaan Ihmisenä isolla I:llä.

Hah, joo vähän samat mutta ollaan vielä "tumpimpia". Minä 167 ja isäni 160. Kerran kuultiin kommenttia, että katohan poika kasvo isää pidemmäksi van eipä tuossakaan suorituksessa ole kehumista.

Vierailija
99/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoiset miehet ovat pätkiä, ei voi mitään. Pikkupoikia joita päin en viitsi kahta sekuntia kauempaa vilkaista vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä. (Nainen, 1.78 m)

Nuorempana olisin ehkä suuttunut tällaisesta kommentista. Nyt haluaisin nähdä, että sanot tuon päin naamaa :)

Sama täällä!

Vierailija
100/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lyhyemmätkin miehet olemme varteenotettavia mieskandidaatteja, muistakaa se, arvon naiset! 165-senttinen mies