Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?
Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.
Kommentit (233)
Mä olen 161 cm.
Suomiakat ovat teinistä asti haukkuneet lyhyyttäni.
Japanilaiset naiset ei ole ikinä olleet yhtä ilkeitä. Mutta ne ei olekkaan pinnallisia kusipäitä. M28
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 161 cm.
Japanilaiset naiset ei ole ikinä olleet yhtä ilkeitä. Mutta ne ei olekkaan pinnallisia kusipäitä. M28
Montako japsia oot tavannut? Onko sulla geenit siellä päin? Mites sun seksi sujuu? Mieltymykset ja avut. Minkä kokoisia ja tyylisiä naisia on ollut noiden homopoikien seassa?
Kaikille alle keskimittäisille miehille tulee väkisin vähänkään suuremmassa väkijoukossa lyhyt olo.
Suomalaisten nuorehkojen miesten keskipituus on jo melkein 181 cm. Tämä tarkoittaa sitä, että esim. tälläinen 177cm tuntee itsensä melko usein lyhyeksi ja hyvin harvoin pitkäksi - ellei ympärillä ole pelkkiä naisia tai keskenkasvuisia. Ja monia naisiakin joutuu katsomaan ylöspäin, varsinkin korkkareissa kopsuttelevia.
Eli kummallista olisi edes väittää, että 171 cm ei olisi lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko siellä alhaalla ?
Kiitos kysymästä. Sun lähellä kyllä haisee, muiden ei. Ilmeisesti et ole koskaan käyttänyt bideetä? Kokeile. Vai riittääkö sulle ruokahygieniaksi käsienpyyhkiminen paperilla, jos saat käsiisi kakkaa?
Jos sun ainut ongelma on lyhyys, sulla ei ole mitään ongelmaa. Satsaa älyyn, käytökseen, revi pää matalalla olevasta perseestäsi ja käännä fokus muihin ihmisiin. Ja lähde ihmisten joukkoon olemaan muille ihana. Ja hyvä ryhti, istuvat tyylikkäät vaatteet, kengät joissa on viiden sentin korko tai jopa piilokorot, auttaa kummasti ylemmäs. Hei, Tom Cruise käyttää sellaisia.
Maailma on täynnä ihania, itseensä luottavia lyhyitä miehiä, joille lyhyys ei ole ongelma. Ja on paljon pitkiä, huonoryhtisiä ja katkeria miehiä, joille pituus ei ole etu koska naama on kuin norsunperse ja asenne kuin norsunkakka.
Älä ole kakkamies, ole vain kiva mies. Tsemp.
N173CM
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 161 cm.
Enpä usko. Sä oot mennyt epäkohteliaana käpälöimään tai vonkumaan pillua, vaikket edes tunne niitä tyttöjä. Sulle on annettu takaisin sitä mikä eniten sattuu, koska naiset ei lyö eikä puukota kääpiöitä.
Menepä sinne sitten. Et osaa suomea, joten ehkä sä opit japania. Mutta korjaa asenteesi, naisviha ei ole japanilaistenkaan naisten mielestä mikään meriitti.
Nyt tiedämme, että naisivihatrolli/Japanihullu M28 on vain 161 cm pitkä. Muistakaamme tämä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedämme, että naisivihatrolli/Japanihullu M28 on vain 161 cm pitkä. Muistakaamme tämä.
Muistelen, että hän on joskus kilahtanut myös pienestä peniksestään.
PoIka on niin täynnä psyykkisiä ongelmia, että tiheys varmaan lähentelee lyijyä.
Ei. 163 cm mies on lyhyenpuoleinen. Mutta mitä väliä pituudella? Jos on kiva ja hauska, ei mitään.
Ei vaan just sopiva. Terkuin 168cm nainen