Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?

Vierailija
19.07.2021 |

Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.

Kommentit (233)

Vierailija
41/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehet on olleet 173-192 cm. Onhan tää nykyinen 173 cm moneen verrattuna lyhyt, mutta mä en näe sitä mitenkään miinuksena, eikä pituus oo koskaan ollut mulle tärkeä. Yks 185 cm miesystävä mulle sanoi, että et varmasti olisi mun kanssa jos olisin lyhempi. Vahvassa on nää uskomukset. Itse oon 166.

Tällaisista ketjuistahan se uskomus juuri tulee ja alemmuuskompleksi. Onpas ihmeellistä kun saa aina kuulla olevansa jotenkin huono, että se jotenkin psyykeessä näkyy. Kuitenkin se kiusaamisesta johtuva huono itsetuntokin käännetään sitten kiusatun syyksi. On se elämä reilua.

Vierailija
42/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lyhyehkö on, mutta ei pariutuminen tuohon kaatuisi, normaali pituus miehelle kuitenkin. Ei haittaisi. Itse olen pitkähkö nainen eli 170 cm.

Vierailija
44/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika keskiarvo mielestäni. Olen itse 159cm nainen, mutta jos olisin vaikka 185cm pitkä, niin saattaisin sanoa, että olet lyhyehkö tai minä pitkähkö. Kaikki on suhteellista.

Ei keskiarvo ole mikään mielipideasia. Suomalaisen miehen keskipituus on 180 cm.

https://yle.fi/uutiset/3-10687184

Vierailija
45/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin taannoin baarissa todella mukavan ja komeankin miehen, mutta kun se ei ollut kuin korkeintaan 170-senttinen. Sanoinkin sille, että muuten olisi kaikki todella buenosti, mutta kun olet niin hemmetin lyhyt. Mies otti tästä nokkiinsa ja lähti pois sanaakaan sanomatta. Ajattelin, että voi reppanaa, et tiedäkään, mitä nyt menetitkään. N180cm

"Menetti" todella urpon naisen. Se että itse on pitkä ei oikeuta solvaamaan heitä, joilla on eri geenit.

T. N182cm

Et ole tasokas lady!

Vierailija
46/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

171-senttinen mies on suhteessa yhtä lyhyt kuin 160-senttinen nainen.

Vierailija
47/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173cm, 90kg, 140kg penkistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika pieni mies... Sori :(

Ei välttämättä pieni, mutta lyhyt.

Pätkät nostaa aina penkistä enempi kun pitkät. Loogista kun nostoliike vain murto-osa pitemmästä.

Itse 182cm, 84kg penkistä 125 mutta en harrasta saleja vaan puhti tullut töistä. Kasiluokalla eka kokeilu 87kg ylös.

Penkki on aika huono mittari voimalle/vahvuudelle. Töistä raskain mitä olen tehnyt oli telineiden kasaaminen ja purkaminen. Siinä näin kuinka salibodareita hyytyi ja lopettivat kesken. Usein telineiden kasaaminen on urakkahomma joka tarkoittaa pitkiä päiviä. 

Kun 12 tai jopa 14 tuntia päivässä kasaa telineitä niin sen todella tuntee lihaksissa. Sanoisin että nuorten miesten hommaa. Niin raskasta että kaikki kenet tiedän tehneen niitä hommia ovat enemmän tai vähemmän rikki. 

Vierailija
48/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalat lisääntykööt keskenään. Naisen vartalon mittasuhteet on täydelliset pituudessa 165-175cm ja miehellä 185-195cm.

Vierailija
49/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ihmettele kadulla 170-senttisen miehen lyhyyttä ellei tämä satu olemaan keskellä koripallojoukkuetta..

Vierailija
50/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. N23, 194 cm.

Vierailija
51/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän "sääntö" sekin on, että miehen pitää olla aina pidempi kuin nainen? Onhan niitä pariskuntia paljonkin, joissa nainen pidempi kuin mies, eikä se ole mikään este onnelliselle parisuhteelle.

Minä olen 165cm ja mieheni 177cm, mutta vaikka hän olisi 10 cm lyhyempi, niin eipä varmaan haittaisi.

Vierailija
52/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tuijottaa niinkin mitättömään asiaan kuin ihmisen pituus?! Jokainen on pitkä, kun maan pinnalta katsotaan. Miksei luonne merkitse mitään? Ihme ulkonäkökeskeisyyttä!

Vierailija
53/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei tarvitse pitkää miestä pönkittämään itseään.

Vierailija
54/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persjalat lisääntykööt keskenään. Naisen vartalon mittasuhteet on täydelliset pituudessa 165-175cm ja miehellä 185-195cm.

165-senttistä naista vastaa noi 175-senttinen mies mittasuhteiltaan ja muutenkin. Yli 190-senttisen vartalon mittasuhteet ovat aina koomiset ja kömpelöt, väitä mitä väität.

Vierailija
55/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika keskiarvo mielestäni. Olen itse 159cm nainen, mutta jos olisin vaikka 185cm pitkä, niin saattaisin sanoa, että olet lyhyehkö tai minä pitkähkö. Kaikki on suhteellista.

Ei keskiarvo ole mikään mielipideasia. Suomalaisen miehen keskipituus on 180 cm.

https://yle.fi/uutiset/3-10687184

Itä-Suomessa ja Pohjoisessa ihmiset ovat lyhyempiä kuin Etelä -ja Länsi-Suomessa. Näin hämärtyy käsitys keskimääräisestä.

Vierailija
56/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

173cm, 90kg, 140kg penkistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika pieni mies... Sori :(

Ei välttämättä pieni, mutta lyhyt.

Pätkät nostaa aina penkistä enempi kun pitkät. Loogista kun nostoliike vain murto-osa pitemmästä.

Itse 182cm, 84kg penkistä 125 mutta en harrasta saleja vaan puhti tullut töistä. Kasiluokalla eka kokeilu 87kg ylös.

Penkki on aika huono mittari voimalle/vahvuudelle. Töistä raskain mitä olen tehnyt oli telineiden kasaaminen ja purkaminen. Siinä näin kuinka salibodareita hyytyi ja lopettivat kesken. Usein telineiden kasaaminen on urakkahomma joka tarkoittaa pitkiä päiviä. 

Kun 12 tai jopa 14 tuntia päivässä kasaa telineitä niin sen todella tuntee lihaksissa. Sanoisin että nuorten miesten hommaa. Niin raskasta että kaikki kenet tiedän tehneen niitä hommia ovat enemmän tai vähemmän rikki. 

Podarit erikseen, lihakset pullistelee mutta voima puuttuu. Juuri kerroin että en harrasta saleja. Vielä riittää "harrastaja" metsurille töitä. Hakkuita 5kk vuoteen moottorisahalla ja raivaukset päälle. Puhti säilyy ja joskus kokeilumielessä salilla.

Vierailija
57/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt jos suomalaisen miehen keskipituus on jotain 176 cm. Mutta onhan niitä lyhyitä naisiakin (alle 165 cm) joille olet aivan sopivan mittainen kumppani

Vierailija
58/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenpuoleinen, mutta siinä ei ole mitään vikaa. Olen itse 175 cm ja seurustelen sinua hieman lyhyemmän miehen kanssa. Pidän häntä äärettömän viehättävänä ja seksikkäänä ja hän myös tietää sitä olevansa, ehkä vähän liiankin hyvin. Persoonallisuus, karisma, tapa pitää huolta itsestään ja kantaa itsensä ovat oikeassa elämässä niitä asioita, jotka herättävät kiinnostusta ja kunnioitusta. Kannattaa panostaa näihin sen sijaan että käyttää aikaa itsestä riippumattomista asioista huolehtimiseen. Lupaan, että se kantaa huomattavasti enemmän hedelmää.

Vierailija
59/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. N23, 194 cm.

Olisiko omassa pituudessasi jotakin ”vikaa”? Sinullekaan ei riitä miehiä valittavaksi asti, jos tuo N23, 194 cm pitää paikkaansa. Jos se pitää paikkansa, olet varmaan joutunut kiusatuksi pituuteni vuoksi sekä tyttöjen että poikien taholta. Kannattaako jatkaa samaan tyyliin? Totta kai jokaisella on oikeus tavoitella sen pituista kumppania kuin haluaa.

Vierailija
60/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu katsojasta. Olen 168 cm nainen ja minusta olet lyhyt. 160 cm mielestä olet varmaan ihan normaalikokoinen.