Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?
Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
173cm, 90kg, 140kg penkistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se aika pieni mies... Sori :(
Ei välttämättä pieni, mutta lyhyt.
Pätkät nostaa aina penkistä enempi kun pitkät. Loogista kun nostoliike vain murto-osa pitemmästä.
Itse 182cm, 84kg penkistä 125 mutta en harrasta saleja vaan puhti tullut töistä. Kasiluokalla eka kokeilu 87kg ylös.Penkki on aika huono mittari voimalle/vahvuudelle. Töistä raskain mitä olen tehnyt oli telineiden kasaaminen ja purkaminen. Siinä näin kuinka salibodareita hyytyi ja lopettivat kesken. Usein telineiden kasaaminen on urakkahomma joka tarkoittaa pitkiä päiviä.
Kun 12 tai jopa 14 tuntia päivässä kasaa telineitä niin sen todella tuntee lihaksissa. Sanoisin että nuorten miesten hommaa. Niin raskasta että kaikki kenet tiedän tehneen niitä hommia ovat enemmän tai vähemmän rikki.
Podarit erikseen, lihakset pullistelee mutta voima puuttuu. Juuri kerroin että en harrasta saleja. Vielä riittää "harrastaja" metsurille töitä. Hakkuita 5kk vuoteen moottorisahalla ja raivaukset päälle. Puhti säilyy ja joskus kokeilumielessä salilla.
Mikä on podari?
Mies 171 cm?Kyllä on ihan teletappi.
Olen itse sen mittainen, ainakin iltaisin. Hyvin on yltänyt, enkä välittäs mennä mihinkään reisiluiden pidennysleikkaukseen tahi piinapenkkiin jossa voisi venyttää itseään pidemmäksi. Joutuisi vaan pyörätooliin istumaan eikä yltäs niinkään korkealle kuin tämän mittaisena seisten. Olen aivan minut pituuteni kanssa. Ei mua ihmisten pituudet tai lyhyydet koskaan oo häirinneet, olkoon kukin sen mittainen kuin minkä perintötekijät sallivat
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, keskipituinen. Munkin mies on tuon pituinen ja juuri sopivan pituinen minun mielestä
Joo, Japanissa miesten keskipituus on noin 171 cm. Suomessa miesten keskipituus on 179,6.
Mun mies on 171 enkä ole sitä lyhyenä pitänyt. Itse oon kuitenkin 175 ja nainen siis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää olla vähintään tämän pituinen.
Ja yhtä sulavaliikkeinen
Silloin, kun oon oikeasti ihastunut johonkin ihmiseen, en ole miettinyt ollenkaan hänen pituuttaan.
Toki yleensä kiinnostun itseäni pidemmistä miehistä, mutta olenkin normi 165 cm nainen, joten kyllä aika moni ihminen on minua pidempi.
Sanoisin, että monen sinua lyhyemmän mielestä et ole lyhyt, etkä monen pidemmänkään! Ja onko tuolla oikeasti väliä, jos pidät itsestäsi huolta ja kannat ylpeydellä sen koko 171 cm!
163 cm täällä ja sattuu niin herkän miehen sieluun kun saa jatkuvasti kuulla olevansa nysä, hukkapätkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko siellä alhaalla ?
Onko muita terveysongelmia kuin sulkijalihaksen löysyys?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, keskipituinen. Munkin mies on tuon pituinen ja juuri sopivan pituinen minun mielestä
Ap olis NAISEKSI keskipituinen!
Vierailija kirjoitti:
Tappi nykypäivänä. Alle 175cm on lyhyt, 175-185cm keskipituinen ja yli 185cm pitkä.
Koko maapallon mittakaavassa jotakuinkin keskipituinen.
Voi nainenkin olla miestä pitempi mutta en tunne kuin vain yhden tällaisen parin eli on harvinaisempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. N23, 194 cm.
Olisiko omassa pituudessasi jotakin ”vikaa”? Sinullekaan ei riitä miehiä valittavaksi asti, jos tuo N23, 194 cm pitää paikkaansa. Jos se pitää paikkansa, olet varmaan joutunut kiusatuksi pituuteni vuoksi sekä tyttöjen että poikien taholta. Kannattaako jatkaa samaan tyyliin? Totta kai jokaisella on oikeus tavoitella sen pituista kumppania kuin haluaa.
Minua ei ole koskaan kiusattu. Harrastan lajeja jossa pituudesta on etua. Suurin osa kavereista on suunnilleen yhtä pitkiä. Kääpiöillä on vaan huono itsetunto.
Mieheksi kyllä mutta keskipituinen koko väestöön nähden. Lyhyenä miehenä ei siis tule samanlaisia ongelmia kuin lyhyenä naisena.
Mitä hittoa! Olavi Virta oli 166-senttimetrinen, mutta mikä karisma, mikä ääni, mikä laulaja. Olisi pärjännyt vaikka missä päin maailmaa niillä laulunlahjoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän "sääntö" sekin on, että miehen pitää olla aina pidempi kuin nainen? Onhan niitä pariskuntia paljonkin, joissa nainen pidempi kuin mies, eikä se ole mikään este onnelliselle parisuhteelle.
Minä olen 165cm ja mieheni 177cm, mutta vaikka hän olisi 10 cm lyhyempi, niin eipä varmaan haittaisi.
” Sääntö” juontunee siitä, kun miehet ovat yleensä pitempiä kuin naiset. Parisuhteen onnellisuuteen en ota kantaa , mutta itse olen 177 ja mieheni 171. Pituuseroa ei aina edes huomata, ei siitä ainakaan kukaan huomauttele. Voi toki johtua siitä, että olemme melko sopusuhtaista. Itse ole normaalipainoinen ja miehellä ehkä 10 kg ylipainoa, mutta sitä ei ole vatsan seudulla.
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Olen itse sen mittainen, ainakin iltaisin. Hyvin on yltänyt, enkä välittäs mennä mihinkään reisiluiden pidennysleikkaukseen tahi piinapenkkiin jossa voisi venyttää itseään pidemmäksi. Joutuisi vaan pyörätooliin istumaan eikä yltäs niinkään korkealle kuin tämän mittaisena seisten. Olen aivan minut pituuteni kanssa. Ei mua ihmisten pituudet tai lyhyydet koskaan oo häirinneet, olkoon kukin sen mittainen kuin minkä perintötekijät sallivat
Tämä. Pätkien kannattaa kehittää sitä itsetuntoaan samoin kuin poikkeavan pitkien.
172 cm ja siitä alle on pätkä, 174 cm ja yli on hujoppi.
T. mies nimimerkillä "arvatkaapa minun pituuteni"
Ap, ymmärrän sua todella hyvin. Oon 172-senttinen mies ja isäni (170 cm) ohella sukumme lyhimpiä miehiä. Lukemattomat ovat ne kerrat joina suku- ym. juhlissa pituuttamme on moitittu naureskellen tyyliin "sieltä ne tumpit taas tulee" yms. Ihme että oon edes tämän pituinen koska äitini on 152 cm. En muuten koskaan oo pitänyt äitiäni lyhyenä vaan Ihmisenä isolla I:llä.