Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?

Vierailija
19.07.2021 |

Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.

Kommentit (233)

Vierailija
101/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipituista lyhyempi mutta ei liian lyhyt seurustelumielessä.

Vierailija
102/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mieheksi olet 171cm mittaisena lyhyt. Ainakin täällä pohjolassa, jossa ollaan keskinmäärin hyvinkin pitkiä. jossain toisessa maassa olisit keskivertoa tai jopa pitkähkö.

Mutta onko tuolla väliä? Olet mitä olet. Tiettyjä asioita ei itsessään voi muuttaa eikä kaikkea tarvitsekaan muuttaa. Positiivinen asenne ja ystävällisyys kantaa pitemmälle kuin muutama lisäsentti pituuteen.

Naisia on paljon sinua lyhyempiä tai suunnilleen itsesi mittaisia, joille kelpaat kumppaniksi juuri tuon mittaisena. Heitä ei lyhyytesi haittaa. Sen sijaan puuttuvasta pituudesta  johtuva alemmuskompleksi karkottaa kaikki naiset ympäriltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin vuosia sitten hujoppipoikaystäväni pieneen (166 cm), tummaan, karvaiseen 'apinaan'. Nyt ollaan aviossa, ja lapsia on pari kappaletta, tummia molemmat. :) N, 170 cm

Vierailija
104/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pääse yli lyhyestä pituudestani. Niin paljon on minua parjattu sen takia. En halua olla tällainen 160+ senttimetriä LYHYT pätkä!

Vierailija
105/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

173cm, 90kg, 140kg penkistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika pieni mies... Sori :(

Ei välttämättä pieni, mutta lyhyt.

Pätkät nostaa aina penkistä enempi kun pitkät. Loogista kun nostoliike vain murto-osa pitemmästä.

Itse 182cm, 84kg penkistä 125 mutta en harrasta saleja vaan puhti tullut töistä. Kasiluokalla eka kokeilu 87kg ylös.

Penkki on aika huono mittari voimalle/vahvuudelle. Töistä raskain mitä olen tehnyt oli telineiden kasaaminen ja purkaminen. Siinä näin kuinka salibodareita hyytyi ja lopettivat kesken. Usein telineiden kasaaminen on urakkahomma joka tarkoittaa pitkiä päiviä. 

Kun 12 tai jopa 14 tuntia päivässä kasaa telineitä niin sen todella tuntee lihaksissa. Sanoisin että nuorten miesten hommaa. Niin raskasta että kaikki kenet tiedän tehneen niitä hommia ovat enemmän tai vähemmän rikki. 

Tietysti bodarit hyytyvät, koska saliharjoittelu kehittää aivan eri ominaisuuksia. Samalla tavalla telineiden kasaaja tuskin pärjää bodareille salisuorituksissa. Monet bodarit tekevät kevyttä työtä ja tuo on varmaan vanhuutta ajatellen paras yhdistelmä.

ohis

Vierailija
106/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin lyhyt.

T. 190cm maskuliininen testosteronia tihkuva tosimies

Minne se testosteroni tihkuu? Voisko sitä tulla keräämään vaikka purkkiin niille miehille, jotka ei oo yhtä maskuliinisia kuin sinä?

Ja niin. Pituutta meistä yksikään ei valitse, mutta karismaan voi panostaa. Ja siihen ettei esitä mitään. Yksi ulkonäkövinkki mulla kuitenkin on alle 175cm pitkille miehille: ei kannata treenata salilla jättimäisiä muskeleita, se vain korostaa lyhyyttä. 

Miksi lyhyys olisi negatiivinen piirre? Sehän on vähän kuin silmien väri. Typerintä ikinä olisi jättää treenaamatta, jos veri vetää siihen suuntaan.

Vierailija
107/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mittainen ja onhan se miehelle lyhyehkö pituus. No, puhun kuin ruuneperi ja olen erittäin älykäs joten ei ole ollut ikinä ongelmia naisten löytämisessä. Toki naiset harvemmin tulevat kylmiltään iskemään toisin kuin erästä yli 190-senttistä kaveriani. Yleensä saa itse tehdä aloitteen. En koe tätä ongelmana.

On tietty osa naisia joille miesten pituus on fetissi. Tällaiset naiset kannattaa tällä pituudella välittömästi unohtaa. Jos nainen vihjaakaan pituudesta mitään missään vaiheessa, niin se on välittömästi dealbreaker ja siirryn seuraavaan. Miksi tuhlata kummankaan aikaa?

Samalla tavalla meillä miehilläkin on rajaehdot. Noin esimerkiksi itse tykkään sängyssä isoista rinnoista, niin en viitsi tuhlata aikaa pienirintaisten vikittelyyn romanttisessa mielessä vaikka miten olisivat hyviä tyyppejä. Kavereiksi kelpaavat toki.

108/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on lyhyempi, ei

Vierailija
109/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ei kannata miettiä eikä mollata lyhyitä miehiä. Pituus on asia joka saadaan eikä sille voi mitään.

Ihmiset jotka halveksivat lyhyitä miehiä ovat sivistymättömiä moukkia. Sellainen halveksija nolaa kyllä itsensä.

Minulla on ollut työtovereina hyvinkin lyhyitä ja pitkiä miehiä, erikoislääkäreitä muuta henkilökuntaa jne.

Heidän kanssaan oli puhetta monet kerrar ihmisten ominaisuuksista, joita ei voi muuttaa. Eräskin sanoi, ettei lyhyydestä ole muussa haittaa kuin ehkä tanssiessa, jos nainen on hyvin pitkä.

Vierailija
110/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Juuri sopivan pituinen.

N 159cm

Vierailija
111/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 167cm pitkä ja mä olen 169cm. Hyvin on kelvannut mies mulle avioliittoon asti ja lapsen isäksi. Eikä miehellä mitään kompleksia ole pituuudestaan. Ihanan luonteinen mies eikä todellakaan mikään raskas tapaus. En olisi minkään ääliön kanssa edes jatkanut seurustelua.

Vierailija
112/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, keskipituinen. Munkin mies on tuon pituinen ja juuri sopivan pituinen minun mielestä

Keskipituus n. 180 cm.

Vierailija
113/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielipidekysymys. Jos suomalaiset miehet ovat keskimäärin 177 cm tms., niin kyllä 171 on silloin lyhyt. En nyt muista miesten keskimittaa, mutta onhan se lähemmäs 180 kuin 170.

Vierailija
114/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkä. Mutta mä olenkin itse pidempi nii siksi. 

Vierailija
115/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm, 90kg, 140kg penkistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika pieni mies... Sori :(

Ei välttämättä pieni, mutta lyhyt.

194cm, 112kg, 24cm erektiossa. No keskiverto miehen alku.

Vierailija
116/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa! Olavi Virta oli 166-senttimetrinen, mutta mikä karisma, mikä ääni, mikä laulaja. Olisi pärjännyt vaikka missä päin maailmaa niillä laulunlahjoillaan.

Etkö tiedä että keskipituus on noussut koko ajan? Virta saattoi muinoin olla keskipituinen.

Vierailija
117/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin lyhyt.

T. 190cm maskuliininen testosteronia tihkuva tosimies

Minne se testosteroni tihkuu? Voisko sitä tulla keräämään vaikka purkkiin niille miehille, jotka ei oo yhtä maskuliinisia kuin sinä?

Ja niin. Pituutta meistä yksikään ei valitse, mutta karismaan voi panostaa. Ja siihen ettei esitä mitään. Yksi ulkonäkövinkki mulla kuitenkin on alle 175cm pitkille miehille: ei kannata treenata salilla jättimäisiä muskeleita, se vain korostaa lyhyyttä. 

Miksi lyhyys olisi negatiivinen piirre? Sehän on vähän kuin silmien väri. Typerintä ikinä olisi jättää treenaamatta, jos veri vetää siihen suuntaan.

Lyhyys on ihmisen ominaisuus, ei piirre. Mutta kummeksun minäkin sitä, miksi siitä on tehty negatiivinen ominaisuus. Ihmisillä on muitakin ominaisuuksi pituuden lisäksi joita ei voi muuttaa. Länkisääret, pihtipolvisuus, liian lähekkäin olevat silmät ( apinavaikutelma) , liian pitkä leuka tai otsa jne. Jokainen ihminen on samanarvoinen ihmisenä, olkoot ulkoiset ominaisuudet mitkä tahansa.

Pitää kasvattaa itsetunto vahvaksi, niin haukut ulkonäöstä ei satu. Kun ihminen on hyväkäytöksinen, kaikinpuolin fiksu, hyvinpukeutuva, huolehtii hygieniastaan niin ulkonäkö on sivuseikka . Ainakin minulle.

Vierailija
118/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika lyhyt, oisko naisten keskipituus ollut 116 tai 167cm niin ei ole montaa senttiä sen yli. Ei mikään NS.myyntivaltti mutta varmasti lyhyelle naiselle ok pituus.

Vierailija
119/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160-senttisenä naisena on valitettavasti todettava, että lyhyt olet. Sorry.

Vierailija
120/233 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lyhyt? On. Onko liian lyhyt? Ei. Olen tapaillut lyhyempääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän