Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?
Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.
Kommentit (233)
Tappi nykypäivänä. Alle 175cm on lyhyt, 175-185cm keskipituinen ja yli 185cm pitkä.
173cm, 90kg, 140kg penkistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se aika pieni mies... Sori :(
Ei välttämättä pieni, mutta lyhyt.
Pätkät nostaa aina penkistä enempi kun pitkät. Loogista kun nostoliike vain murto-osa pitemmästä.
Itse 182cm, 84kg penkistä 125 mutta en harrasta saleja vaan puhti tullut töistä. Kasiluokalla eka kokeilu 87kg ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin lyhyt.
T. 190cm maskuliininen testosteronia tihkuva tosimiesVaan teistäpä ei ole formulakuskeiksi, olette liian isoja sinne autoon!
Ja lentokoneissa etc on ahdasta. Pää kolisee milloin mihinkin. Vanhana selkävaivoja. Syövän todennäköisyys suurempi(enemmän soluja, suurempi mahdollisuus mutaatioihin). Kaatuessa käy pahemmin (tippuu korkeammalta). Joutuu ostamaan ison auton kun ei mahdu pieneen.
En näe pituudessa mitään hyötyä, ihme kauneusihanne joka saattaa muuttua milloin vain.
Ehkä monelle ei, mutta minulle olisi, olen itse pitkä
Parisuhdemielessä sopiva (olen itse 164), mutta jos pitäisi kuvailla ulkonäköä, niin sanoisin varmaan lyhyeksi tai melko lyhyeksi.
Kastele itsesi ja laittaudu pyykkinarulle kuivumaan.
Paljonko painat?
Mulle ei oo ongelma se, jos mies on samanpituinen kun mä mutta en halua, että hän painaa myös saman verran. Toivon, että mies on sitten ainakin painoltaan rotevampi. :/ t. N60kg
Mun miehet on olleet 173-192 cm. Onhan tää nykyinen 173 cm moneen verrattuna lyhyt, mutta mä en näe sitä mitenkään miinuksena, eikä pituus oo koskaan ollut mulle tärkeä. Yks 185 cm miesystävä mulle sanoi, että et varmasti olisi mun kanssa jos olisin lyhempi. Vahvassa on nää uskomukset. Itse oon 166.
Ei ole. Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta. Ensimmäinen mieheni oli 168cm ja toinen 172cm. Itse olen 175cm nainen.
No onhan tuo nyt lyhyt. Se on vaan fakta. Entäs sitten?
on sellainen joo aika lyhyt "mies"
185cm MIES
Vierailija kirjoitti:
on sellainen joo aika lyhyt "mies"
185cm MIES
Olet säkin vain siinä ja siinä. Et erityisen paljoa ap:ta pidempi. Pitkäksi en edes sinua kutsuisi.
Lyhyt ehdottomasti.
Lapsuudessani luin lääkärikirjaa, jossa kerrottiin miesten keskipituuden olevan 178 cm. Kirja oli painettu noin vuonna 1970. Armeijassa ollessani vuonna 1993 olin noin 200 miehen porukassa aika lailla keskimittainen sillä olin 179 cm pitkä. Suurin osa minua lyhyemmistä oli vähintään 175 cm pitkiä. Ja suurin osa minua pidemmistä alle 183 cm. Muutama hassu oli 170 cm tai vähemmän. Yli 190 cm pitkiä jamppoja joukossamme oli kymmenkunta
Nykynuorten keskimitta on jo yli 180 cm ja todella todella harvoin tulee vastaan kantis nuorukaisia jotka olisivat alle 175 cm pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin lyhyt.
T. 190cm maskuliininen testosteronia tihkuva tosimies
Minne se testosteroni tihkuu? Voisko sitä tulla keräämään vaikka purkkiin niille miehille, jotka ei oo yhtä maskuliinisia kuin sinä?
Ja niin. Pituutta meistä yksikään ei valitse, mutta karismaan voi panostaa. Ja siihen ettei esitä mitään. Yksi ulkonäkövinkki mulla kuitenkin on alle 175cm pitkille miehille: ei kannata treenata salilla jättimäisiä muskeleita, se vain korostaa lyhyyttä.
No sehän riippuu siitä mihin vertaa. Minuun - joo, naapuriin - ei, kavereihin - ei ja joo, etnisesti pienikokoisiin ihmisiin - ei, pitkiin - joo jne.
Tapasin taannoin baarissa todella mukavan ja komeankin miehen, mutta kun se ei ollut kuin korkeintaan 170-senttinen. Sanoinkin sille, että muuten olisi kaikki todella buenosti, mutta kun olet niin hemmetin lyhyt. Mies otti tästä nokkiinsa ja lähti pois sanaakaan sanomatta. Ajattelin, että voi reppanaa, et tiedäkään, mitä nyt menetitkään. N180cm
Kyllä miehen pitää olla vähintään tämän pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin taannoin baarissa todella mukavan ja komeankin miehen, mutta kun se ei ollut kuin korkeintaan 170-senttinen. Sanoinkin sille, että muuten olisi kaikki todella buenosti, mutta kun olet niin hemmetin lyhyt. Mies otti tästä nokkiinsa ja lähti pois sanaakaan sanomatta. Ajattelin, että voi reppanaa, et tiedäkään, mitä nyt menetitkään. N180cm
"Menetti" todella urpon naisen. Se että itse on pitkä ei oikeuta solvaamaan heitä, joilla on eri geenit.
T. N182cm
Ei t. N180cm