Miksi narkkareilla on paksut sormet?
Koska täältä löytyy vastaus kaikkeen, käännyn nyt puoleenne, oi av-mammat.
Olen kassalla töissä ja törmään päivittäin tällaisiin paksuihin ja turvonneisiin sormiin ilmeisesti narkomaaneilla. Vaikkahenkilö muuten olisi suht hoikka, hänen sormensa ovat oksettavan paksut, kuin räjähtämässä liitoksistaan.
Mietinkin, että mistä tämä johtuu? Jonkinlaisesta sekakäytöstä? Miksi juuri sormet turpoavat?
Kommentit (4)
Munuais ja sydänvajatoiminta,mahdollisesti maksatulehdus on myös syynä. Huumethan on terveellisia.
En mä narkkareilla niinkään ole nähnyt paksuja sormia mutta alkoholisteilla kylläkin.
Se tosin riippuu ihan mitä käyttää. Jos käyttää bentsoja, subua ym niin luulis että ne hidastaa aineenvaihduntaa koska ne lamauttaa keskushermostoa muutenkin. Mutta sitten toisaalta jos joku vetää piriä, niin elimistö voi kuivua niinku viinaakin juodessa ja tulee turvotusta. Tiedän tosin tasan yhden narkkarin, jolla on paksut sormet ja kyseinen henkilö vetää myös viinaa joka päivä. Joten paha mennä sanomaan, veikkailen vaan.
4: Oletinkin turpoamisen johtuvan juuri alkoholin ja esim subutexin yhteisvaikutuksesta.
Suonet paskana, ei veri kierrä kunnolla, turvotus pysyy. Voin olla väärässä, mutta näin minä olen ajatellu