Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hölvää 5-vuotiaan täyteen hajusteita, yök.

Vierailija
08.07.2014 |

Kuopus nukkuu vielä meidän makkarissa ja löyhkää tälläkin hetkellä niin jollekin miesten hajusteelle niin että mulla särkee päätä ja kurkkuun ottaa. Isänsä siis laittoi suihkun jälkeen jotain lapselle ja pesikin omilla Axeillaan lapsen. Eikä se tajua, ettei tuollainen hajustaminen ole terveellistä tuolle lapselle eikä mulle allergikkona. Mitä teen? Nostan pojan parvekkeelle nukkumaan ja menen itsekin sinne lapsen turvaksi vai?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität nyt kaikki haisevat tuotteet teidän taloudestanne roskiin. NYT. Mieti, viimeinen kerta tänään, kun sun päätäs särkee moisen järjettömyyden takia!

Vierailija
2/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ostaa sitten uudet, räyhättyään aikansa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei valittanut yhtään, kun heitin hänen axet sun muut roskiin. Ymmärsi, että niistä on mulle haittaa eikä halua kiduttaa mua.

Vierailija
4/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin matkia hänen käytöstään suihkimalla itsesi täyteen jotain tuoksua, jota tiedät hänen inhoavan. Jos menisi sillä kaaliin.

Vierailija
5/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran mietin, miksi jotkut ihmiset on parisuhteessa keskenään? Kun itselle se homman clue on molemminpuolinen kunnioitus, huomioiminen ja huolenpito jossa ensimmäisenä lentävät romukoppaan omat turhamaisuuteen perustuvat mielihalut jos se edistää toisen hyvinvointia. Se ei edes ole mikään juttu vaan itsestäänselvyys. Ilmeisesti olen onnekkaampi kuin osaan ajatellakaan.

Vierailija
6/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romani vai muslimi?

Vierailija
7/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen perusäijä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän