Käyn joka arkipäivä Ikeassa juomassa ilmaiset kahvit
Ikea on kätevästi työmatkani varrella, joten poikkean sinne juomaan kupin tai 2 ilmaista kahvia aina kun palaan töistä kotiin. En ole koskaan ostanut Ikeasta muuta kuin pari sinistä kassia. Teenkö väärin, kun hyödynnän Family-asiakkaiden etua tällä tavalla, vai olenko vaan fiksu kun tartun tilaisuuteen säästää kahvikuluista? Jos sillä on väliä niin olen lähempänä köyhää kuin rikasta, vaikka tulenkin omasta mielestäni ihan mukavasti toimeen.
Kommentit (36)
Ihan fiksua minusta. Varmaan itsekin kävisin, ellei Ikeaan olisi puolen tunnin ajomatka.
Noin minäkin tekisin, jos se olisi lähellä.
Ei meiltäkään sinne ole kuin vartti ja kun lapset oli pieniä, käytin sitä leikkipaikkaa siihen, että sain 45-60 minuuttia omaa aikaa.
No mikä siinä olisi väärin kun olet siihen etuun oikeutettu?
No sinähän se varsinainen seppä olet!
Ja ei, tietenkään et tee väärin. Jos voittoa tavoitteleva yritys osana markkinointistrategiaansa tarjoaa jotain, niin ei ole väärin ottaa tarjousta vastaan. Ingvar Kamprad ei joudu köyhäintaloon, vaikka tarjoaakin sinulle kahvit.
Petossyyte odottaa, jos vielä jatkat.
Teetkö myös mielelläsi uuniperunoita?
Vierailija kirjoitti:
Teetkö myös mielelläsi uuniperunoita?
Nuotion hiilloksella joskus.
Minä haen kahvini lääkärikeskus Mehiläisen vastaanottoaulan automaatista.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö myös kannabista?
En.
Vierailija kirjoitti:
Minä keitän itse.
No itse en kyllä näkisi tuota vaivaa varsinkin kun ikean kahvi on pahaa. Mutta mikäs siinä jos oma aikasi on noin halpaa.
No jos sitä kuraa haluaa juoda, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
No itse en kyllä näkisi tuota vaivaa varsinkin kun ikean kahvi on pahaa. Mutta mikäs siinä jos oma aikasi on noin halpaa.
Ei ole sovittu ajalleni hintaa. Paljonko sinun aikasi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
No jos sitä kuraa haluaa juoda, niin mikäs siinä.
Minkä maan kielellä kahvi tarkoittaa kuraa?
Ensi viikolla kahvinjuontireissuistasi Ikean turvakameran kuvaa iltapäivälehdessä osoituksena miten epätoivoisia ihmiset ovat saadakseen ilmaista kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sovittu ajalleni hintaa. Paljonko sinun aikasi maksaa?
Sen verran kallista on aikani, että en kyllä jonottele ikinä mitään ämpäreitä. Vaikka et Ikeaan joudu jonottaa, niin onhan se oma vaiva ajaa, parkkeerata, kävellä sinne ankeaan kahvilaan ja juoda se hiton paha kahvi ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä keitän itse.
Niinpä, maksaa noin 10 snt kuppi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo kommentti ajan halpuudesta tarkoittaa? Ikeassa poikkeamiseen menee varmasti hetki aikaa, vaikka kuinka kulkisi muutenkin vierestä ohi, mutta toisaalta siinä välttyy kahvin keittämiseltä ja tiskiltä. Jos siis ajan saa kulumaan mukavasti Ikean kahvilassa, aikaa saattaa jopa säästyä.
Ihan söötti tapa. Mikäs siinä!